ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شهرت دختر بلژیکی هوادار فوتبال/تصاویر



 
 اخبار ورزشی - شهرت دختر بلژیکی هوادار فوتبال/تصاویر

  جام جهانی، مهم ترین رویداد فوتبالی و یکی از مهم ترین رویداد های ورزشی در جهان است. اما به نظر می رسد، ازین پس، هواداران فوتبال که در استادیوم ها به تشویق تیم محبوبشان می پردازند هم، فرصتی برای دیده شدن و درخشیدن دارند.

داستان ازین قرار است که دختر بلژیکی ۱۷ ساله ای، به نام اگزل دسپیگلار، به هنگام تشویق تیم بلژیک، سوژه یک عکاس شد. این عکس پس از انتشار، به سرعت در دنیای مجازی، به خصوص توییتر به اشتراک گذاشته شد و در یک روز در صفحه هواداران فیسبوکش به ۲۲۰ هزار لایک رسید. این همان تصویری است که باعث شهرت یکشبه اگزل شده است.

 

اخبار,اخبارورزشی,شهرت دختر بلژیکی هوادار فوتبال


 در همین حین، کمپانی بزرگ و مشهور لورال، که از قدیمی ترین کمپانی های لوازم آرایشی، شامپو و کرم است، به اگزل پیشنهاد همکاری داد. اگزل هم در صفحه فیسبوکش، عکسی با پیراهن تبلیغاتی لورال منتشر کرد و نوشت که با این شرکت، قرار داد امضا کرده است:

 

اخبار,اخبارورزشی,شهرت دختر بلژیکی هوادار فوتبال


این عکس هم در مدت کوتاهی، بسیار دیده شد و به نظر می رسید دوران جدیدی برای اگزل تازه مشهور شده، آغاز شده است. اما چندی از انتشار این خبر و تصویر نگذشته بود، که سیل عظیم مخالفت های کاربران لورال، این شرکت را مجبور کرد تا این قرار داد را فسخ کند و از هوادارنش عذرخواهی کند.

 

ظاهرا انتشار عکس دیگری از این دختر هفده ساله، در حالیکه تفنگ شکاری به دست دارد و در کنار جسد یک گوزن کوهی دیده می شود، اعتراض بسیاری از هواداران لورال و فعالان محیط زیست را در پی داشته که باعث فسخ قرار داد اگزل می شود. تماشاگر فوتبالی که هم شهرت و موفقیت اش را مدیون شبکه های اجتماعیست وهم به همین دلیل، شانس بزرگ زندگی اش را از دست داده است.

 

اخبار,اخبارورزشی,شهرت دختر بلژیکی هوادار فوتبال

اخبار ورزشی - بهار نیوز


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن احساسی یک دختر بلژیکی...؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین دختر تماشاچی فوتبال جام جهانی برزیل انتخاب شد+ تصاویر



اخبار ورزشی - زیباترین دختر تماشاچی فوتبال جام جهانی برزیل انتخاب شد+ تصاویر

دختر ۱۷ ساله ی بلژیکی Axelle به عنوان زیباترین دختر تماشاچی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ شناخته شد.

دختر تماشاچی فوتبال برزیل زیباترین انتخاب شد ، دختر ۱۷ ساله ی بلژیکی Axelle بعنوان زیباترین دختر تماشاچی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ شناخته شد.پس از اینکه Axelle بازی میان بلژیک و روسیه را در ورزشگاه ماراکانا به تماشا نشست، عکس های وی به سرعت در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شدند.Axelle می گوید که پس از انتشار عکسهایش، و ارسال کامنت های فراوان در اینترنت درخواستهای بسیاری برای ازدواج دریافت کرده و این موضوع دوست پسرش را نگران کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 اخبار ورزشی - روز نو