ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمشیربازایرانی با اشتباه داورایرانی حذف شد



 

 

محمدعلی منتظریانی با اشتباه مسلم یك داور ایرانی از صعود به جمع ۱۶نفر برتر مسابقات شمشیربازی جام جهانی كلاس A در بحث اسلحه اپه باز ماند.

این شمشیرباز ملی پوش كشورمان در شرایطی نتیجه دیدار با (حسن فهد) كویتی را واگذار كرد كه بنا به شهادت و ادعای اكثر ناظران و داورانی كه شاهد رقابت این ۲شمشیرباز بودند، داور ایرانی مسابقه (علی قریشی) در نواختن سوت پایانی و نهایی كردن نتیجه ۱۱ بر ۱۰ برای این بازی با عجله و اشتباه عمل كرد.محمدعلی منتظریانی كه در صورت پیروزی در این بازی می توانست از جدول ۳۲ تایی به جمع ۱۶ نفر برتر شمشیربازان اسلحه اپه مسابقات جام جهانی كلاس A كیش راه یابد، با انتقاد شدید از عملكرد داور دیدار گفت:

نتیجه ۱۰ بر ۱۰ مساوی بود اما درست زمانی كه حواس داور بازی متوجه جایی غیر از میدان مسابقه بود، حریف كویتی از حواس پرتی داور سوء استفاده كرد و شمشیر خود را به زمین زد. داور هم كه تصور كرده بود ضربه او به من زده شده است خیلی سریع و بدون توجه به نظر سایرین بازی را ۱۱ بر ۱۰ به نفع (فهد) پایان داد.وی تصریح كرد: اشتباه داور نه تنها شانس حضور در مراحل بالاتر مسابقات را از من گرفت، بلكه باعث شد نتیجه ماه ها تمرین مستمر و اردونشینی خود را نیز از دست بدهم. در واقع لجبازی داور و بی توجهی او به نظری كه سایرین در مورد قضاوت اشتباهش داشتند باعث شد حق من ضایع شود و یك نفر دیگر با تقلب بالا برود.منتظریانی همچنین یادآور شد: از نظر من این داور اصلاً صلاحیت قضاوت در چنین مسابقاتی را نداشت. اصلاً مگر می شود كارت بین المللی نداشته باشی و قضاوت دیدارهای جهانی را عهده دار شوی؟انتقاد محمدعلی منتظریانی از عملكرد داور ایرانی دیدار با شمشیرباز كویتی و ادعای وی مبنی بر اشتباه این داور و تاثیر آن بر حذفش در حالی عنوان شد كه علی پورسلمان مسئول برگزاری مسابقات شمشیربازی جام جهانی كلاس A كیش در این رابطه به مهر گفت: هیچ نظری در مورد قضاوت این بازی ندارم.گفتنی است؛ نهمین دوره مسابقات شمشیربازی جام جهانی كلاس A كیش امروز (یكشنبه) با معرفی نفرات برتر ۲ اسلحه اپه و سابر به پایان می رسد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حذف اشتباه یارانه بگیران نیازمند در دولت روحانی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسرت پاتو از حذف میلان:اشتباه دیدار رفت کار دست ما داد




 

حسرت پاتو از حذف میلان:اشتباه دیدار رفت کار دست ما داد

 

الکساندر پاتو از حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پس از کسب نتیجه تساوی مقابل تاتنهام به شدت ناامید شده است.

دیدار برگشت دو تیم در وایت هارت لین با تساوی 0-0 به پایان رسید و با برد تاتنهام در دیدار رفت، نماینده ایتالیایی از گردونه این رقابتها خداحافظی کرد.

در پایان این دیدار پاتو گفت:« ما چوب آنچه در دیدار رفت اتفاق افتاد را خوردیم. در لندن خوب بازی کردیم و فرصتهای گلزنی متعددی خلق کردیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم.الان باید برروی رقابتهای سری آ و جام حذفی ایتالیا تمرکز کنیم .»

پاتو ادامه داد:« باید به دیدارهای باقی مانده این فصل فکر کنیم. همه ما می خواستیم پیروزشویم .من 4سال است که اینجا هستم و می خواهم قهرمانی را تجربه کنم.»