ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شمس: اجازه نمی‌دهم كسی در تیم ملی پایش را از گلیمش درازتر كند



 

شمس: اجازه نمی‌دهم كسی در تیم ملی پایش را از گلیمش درازتر كند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس‌، تیم حسین شمس شب گذشته در آخرین بازی‌اش در رقابت‌های گرندپریكس مغلوب پاراگوئه شد تا با كسب عنوان چهارمی برزیل را به مقصد ایران ترك كند.

 

در این دوره از مسابقات، سه پیروزی، یك تساوی و دو شكست در كارنامه تیم ملی فوتسال نقش بست.

حسین شمس از عملكرد جوانان تازه‌كار رضایت داشت؛ اما از بازی گلر تیمش و عكس‌العمل وی بعد از شكست بسیار عصبانی بود.

حالا مصطفی نظری گلر مغضوب تیم ملی است.

صحبت‌های حسین شمس بعد از اتمام بازی‌ها را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس بخوانید:

* گفته بودید پاراگوئه قدرت جدید فوتسال دنیاست. تیم ایران توان پیروزی بر این تیم را نداشت؟

ما روز گذشته با پدیده‌ای مواجه شدیم كه در دنیای فوتسال بی‌نظیر بود. برای قضاوت این مسابقه، دو داور زن انتخاب شده بودند. بازیكنان پاراگوئه هم كه به تشنج‌آفرینی در حین مسابقه و به هم ریختن بازی معروفند. متاسفانه به همین دلیل كنترل مسابقه از دست داوران زن خارج شد.

* پس اشتباهات داوری در شكست‌تان دخیل بودند؟

نمی‌خواهم بهانه بیاورم؛ ولی واقعیت همین است. بازیكن پاراگوئه با آرنج به صورت حسن‌زاده كوبید؛ ولی داور به كارت زرد اكتفا كرد. در چنین شرایطی محمد كشاورز هم از زمین اخراج شد. هر بار كه می‌خواستیم برتری خود به حریف دیكته كنیم، داور با قضاوت بدش مانع كار می‌شد.

* اگر یك بار دیگر با این تیم بازی كنید، نتیجه چه می‌شود؟

قطعا ما برنده خواهیم بود. حداقل اختلاف ما با پاراگوئه، پنج گل است. اگر این مسابقه در سطح جهانی بود همین چیزی كه گفتم رخ می‌داد. متاسفانه داوری به هیچ‌عنوان در سطح این بازی نبود و یك پیروزی صددرصد را از تیم ما گرفت.

* از عملكرد بازیكنان‌تان راضی بودید؟

بله. در این مسابقه از جوان‌ها استفاده كردیم. مرتبا بازیكنان جدید را به میدان می‌فرستادیم تا همه محك خورده باشند.

* مصطفی نظری هم نیمكت‌نشین شد!

از مجتبی نصیرنیا درون دروازه استفاده كردیم.

* فقط به خاطر عملكرد ضعیف در دیدار قبلی؟

نظری را علاوه بر اینكه در دیدار با اسپانیا سه گل بد دریافت كرد، به خاطر اخلاق بدش بعد از دیدار با اسپانیا كه تقصیر شكست را گردن دیگر بچه‌ها انداخت، كنار گداشتم. قطعا عكس‌العمل لازم را هم در تهران نسبت به این رفتارش خواهم داشت.

* با این اوصاف، او به اردوی بعدی تیم ملی دعوت نمی‌شود؟

قطعا به اردو دعوت نمی‌شود. او باید بداند كه تیم ملی، باشگاه نیست و بحث‌های باشگاهی نباید وارد تیم ملی و مسابقات برون‌مرزی شود. جایگاه تیم ملی مشخص است و ستاره و غیرستاره هم نمی‌شناسد. وقتی وحید شمسایی با آن محبوبیت را 2 سال به خاطر نافرمانی كنار گذاشتیم، نظری كه جای خود دارد. وقتی او چند جلسه از همراهی تیم باشگاهش در لیگ محروم شد، فكر می‌كردیم در رفتارش تجدید نظر كرده است؛ اما این‌طور نشد.

* او تا چه زمانی از تیم ملی محروم خواهد بود؟

او حداقل تا آسیایی 2012 دعوت نمی‌شود مگر اینكه در رفتارش تجدید نظر نكند. اجازه نمی‌دهم در تیم ملی كسی پایش را از گلیمش درازتر كند. هر كسی این شرایط را رعایت نكند، فرقی نمی‌كند چه كسی است و جایی در تیم ملی ندارد.../فارس


ویدیو مرتبط :
بازیکنانی که اجازه ی حضور در تیم ملی فوتبال را ندارند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: تیم ملی در قطر هم نتیجه نگیرد استعفا نمی دهم



 

کفاشیان: تیم ملی در قطر هم نتیجه نگیرد استعفا نمی دهم

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به صحبت هایی که در مورد رفتنش از فدراسیون فوتبال مطرح شده است، گفت: اینها شایعاتی است که هر چند وقت یکبار مطرح می‌شود اما من اهل استعفا نیستم و حتی اگر تیم ملی در جام ملتها ناکام باشد بازهم می‌مانم!

 

به گزارش مهر، علی کفاشیان در پایان نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در صورت ناکامی تیم ملی از سمتش استعفا می دهد، گفت: هیچ استعفایی در کار نیست و ما در صورت اینکه تیم ملی خدای ناکرده در قطر ناکام شود، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال ساختار اجرایی دارد که بر اساس آن کارها را پیش می برد در این مدت هم تلاش زیاد و سرمایه گذاری خوبی در تیم های پایه صورت گرفت که قطعا برای آینده فوتبال مفید خواهد بود. ضمن اینکه چهارمی تیم امید در آسیا ناکامی نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: من امیدوارم تیم بزرگسالان در این دوره نتایج خوبی را کسب کند و با تلاش و جدیتی که به کار بسته اند آنها بسیار مصمم اند که در این دوره به موفقیت دست یابند البته این تیم توانمندی دارد که جزو چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

کفاشیان همچنین تاکید کرد: ما پس از جام ملتها در صورت کسب هر نتیجه ای برنامه ریزی چهار ساله مان را آغاز می کنیم و نتایج گذشته که تیم های مختلف ملی به دست آوردند برای ما مانند یک تجربه است و از آنها برای موفقیت های بعدی استفاده می کنیم.../مهر