ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شكست تیم بانوان ایران مقابل چین



 

 

شكست تیم بانوان ایران مقابل چین

 

تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین روز از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا مقابل چین شکست خورد.

 

فارس - تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین روز از مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا شب گذشته مقابل تیم چین به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست را پذیرا شد.

 

ملی‌پوشان امروز (دوشنبه) در ادامه مسابقات ساعت 18 به وقت محلی با کره‌جنوبی دیدار خواهند کرد و در صورت شکست مقابل این تیم، چهارشنبه برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به میدان خواهند رفت.

 

تیم ملی ایران در این مسابقات تاکنون یک پیروزی مقابل اندونزی و 2 شکست مقابل تیم‌های تایوان و چین کسب کرده است.

 

در دیگر دیدارهای این رقابت‌ها برای کسب مقام اول تا هشتمی، ژاپن 3 بر صفر از سد ویتنام گذشت، کره‌جنوبی با نتیجه 3 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و میزبان با همین نتیجه بر کره‌شمالی غلبه کرد./عصرایران


ویدیو مرتبط :
تیم فوتسال بانوان ایران *شیر زنان ایران*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد



 

 

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد

/ همگام با جام جهانی بسكتبال - تركیه /

تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه شكست خورد

تیم ملی بسكتبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی 2010 تركیه، مقابل تیم ملی آمریكا شكست خورد.

به گزارش باشگاه خبری فارس توانا تیم ملی بسكتبال ایران كه در 3 دیدار گذشته 2 شكسته مقابل تیم‌های برزیل و كرواسی و یك پیروزی مقابل تونس در كارنامه داشت در چهارمین دیدار مسابقات جام جهانی 2010 تركیه از ساعت 20:30 دقیقه امشب در سالن ایپكیچی شهر استانبول به مصاف تیم ملی آمریكا رفت در نهایت با نتیجه 88 بر 51 بازی را به این تیم واگذار كرد.

ایران در كوارتر نخست با نتیجه 19 بر 13 و در كوارتر دوم 24 بر 15 بازی را به حریف باخت كه در مجموع دو كوارتر با نتیجه 43 بر 28 در پایان نیمه اول نتیجه را واگذار كرد.

همچنین كوارتر سوم با نتیجه 19 بر 11 و كوارتر چهارم 26 بر 12 به سود آمریكا به پایان رسید و در مجموع دو نیمه، تیم ملی آمریكا با نتیجه 88 بر 51 ضمن پیروزی مقابل ایران به چهارمین برد پیاپی در این رقابت‌ها دست یافت.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی كرواسی با نتیجه 84 بر 64 تیم ملی تونس را شكست داد.

تیم ملی بسكتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 فردا شب به مصاف اسلونی می‌رود.