ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شصتمین کاپیتان تاریخ تیم ملی کیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,آندرانیک تیموریان

 

آندرانیک تیموریان شصتمین کاپیتان تاریخ تیم ملی؛ دومین کاپیتان ارمنی

  آندرانیک تیموریان با بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران در دیدار مقابل بلاروس نام خود را به عنوان شصتمین کاپیتان تاریخ تیم ملی ایران ثبت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در تاریخ 75 ساله تیم ملی ایران تاکنون 60 بازیکن بصورت رسمی کاپیتان تیم ملی بوده اند؛ یعنی از ابتدای بازی با بازوبند کاپیتانی وارد بازی شده و مراسم ابتدای بازی را با کاپیتان حریف انجام داده اند. بنابراین کاپیتانی ها در دقایقی از بازی مد نظر نیست و مثلاً 15 دقیقه کاپیتانی نکونام در بازی با بلاروس در آمار کاپیتانی او محسوب نخواهد شد.


اما تیموریان بعد از مارکار آقاجانیان دومین بازیکن ارمنی تاریخ تیم ملی است که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است. مارکار در بازی دوستانه با ترکمنستان در عشق آباد که اردیبهشت 1375 برگزار شد، به عنوان اولین بازیکن ارمنی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بسته بود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تیموریان اولین کاپیتان مسیحی تاریخ تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان آینده تیم ملی والیبال ایران کیست؟



اخبار,اخبارورزشی, والیبال ایران


 اخبار ورزشی - کاپیتان آینده تیم ملی والیبال ایران کیست؟

بازگشت علیرضا نادی به جمع ملی پوشان والیبال ایران در راه مسابقات قهرمانی جهان لهستان حالا این سوال را در ذهن ها مطرح کرده که از این پس چه کسی کاپیتان این تیم خواهد بود؟.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز گذشته نفرات دعوت شده به تیمش برای حضور در مسابقات قهرمانی این رشته در لهستان را در رسانه ها اعلام کرد.


او در اقدامی جالب بعد از ماه ها دوری علیرضا نادی از اردوی های تیم ملی کاپیتان پیشین والیبال ایران را که در گذشته مورد غضب خولیو ولاسکو قرار گرفته بود را به جمع شاگردانش دعوت کرد. دعوتی که حالا یک چالش شاید نه چندان مهم را در تیم ملی والیبال ایران به وجود آورده است.


بعد از کنار رفتن علیرضا نادی از ترکیب تیم ملی والیبال خولیو ولاسکو سرمربی پیشین تیم ملی در یک حرکت دموکراتیک کاپیتانی تیم ملی را بین چند بازیکن به رای گذاشت و جمع ملی پوشان وقت والیبال سعید معروف را به عنوان کاپیتان خود برگزیدند. اقدامی که به شدت مورد اقبال رسانه ها هم واقع شد و این سبک انتخاب کاپیتانی را اقدامی پسندیده و بی سابقه در ورزش ایران خواندند.


حالا و بازگشت نادی این سوال مطرح است که چه کسی کاپیتان آتی تیم ملی والیبال خواهد بود. سعید معروف حالا دیگر با تجربه یا علیرضا نادی به عنوان کاپیتان پیشین؟


هر چند که کواچ تصمیم گیرنده نهایی این مساله خواهد بود اما به نظر می رسد بنا به گفته نادی که بازوبند کاپیتانی به طور امانت به معروف سپرده شده، اوست که یکبار دیگر این بازوبند را به دست خواهد بست. البته اصلا بعید نیست کواچ هم راه ولاسکو را برود و مساله را به شکلی دموکراتیک بین اعضای تیمش حل و فصل کند.
 اخبار ورزشی - روز نو