ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شرط عجیب قاضی برای پرسپولیس/ انصا‌ری‌فرد بماند، من می‌روم



شرط عجیب قاضی,شرط عجیب قاضی برای پرسپولیس

شرط عجیب قاضی برای پرسپولیس/ انصا‌ری‌فرد بماند، من می‌روم

آینده محمد قاضی در تیم فوتبال پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه بر سر مسائل مالی توافق کرده اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده است.

به نظر می رسد قاضی حاضر نیست در شرایطی که کریم انصاری فرد در پرسپولیس است، در این تیم بماند و شرط گذاشته که اگر قرار است انصاری فرد در پرسپولیس بماند، او این تیم را ترک می کند.

از طرفی هنوز کریم انصاری فرد هم قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده است اما به نظر می رسد حضور علی دایی در این تیم او را برای ادامه همکاری با سرخپوشان مجاب کند.

خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
سوپرگل قاضی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط عجیب قاضی؛ انصا‌ری‌فرد بماند، می‌روم!


آینده محمد قاضی در تیم فوتبال پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

خبرآنلاین: آینده محمد قاضی در تیم فوتبال پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه بر سر مسائل مالی توافق کرده اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده است. به نظر می رسد قاضی حاضر نیست در شرایطی که کریم انصاری فرد در پرسپولیس است، در این تیم بماند و شرط گذاشته که اگر قرار است انصاری فرد در پرسپولیس بماند، او این تیم را ترک می کند. از طرفی هنوز کریم انصاری فرد هم قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده است اما به نظر می رسد حضور علی دایی در این تیم او را برای ادامه همکاری با سرخپوشان مجاب کند.

شرط عجیب قاضی؛ انصا‌ری‌فرد بماند، می‌روم