ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شجاعی: باید نتایج آبرومندانه‌ای بگیریم


مسعود شجاعی، مهاجم تیم ملی درخصوص اردوی اتریش و دو دیدار دوستانه پیش رو سخن گفت.

حبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شجاعی درباره بازیهای تیمش در فصل گذشته گفت: سال خوبی بود و از اول لیگ هم خوب شروع شد، ولی در کل نسبت به سال گذشته که مصدومیت طولانی مدتی داشتم بهتر بودیم.

وی در ادامه درباره روند آماده سازی در اردو گفت: من تازه به این اردو رسیده ام ولی تمرینات خوبی در حال انجام است. بازیکنان با جدیت کامل این تمرینات را پیگیری می کنند و ملی پوشان با همه انگیزه و تلاش تمرین می کنند.

بازیکن تیم ملی درباره بازی دوستانه برابر مونته نگرو و آنگولا گفت: تیم های مونته نگرو و آنگولا تیم های هستند که برای شبیه سازی بازی با نیجریه در نظر گرفته شده اند. این دو دیدار می تواند نشان دهد که ما در چه حدی هستیم و به طور جدی محک می خوریم. به نظر من هر دو تیم خوب هستند ولی فکر می کنم اگر زمان بیشتری داشتیم و بازیهای تدارکاتی بیشتری برگزار می شد، برای آماده سازی تیم و بازیکنان بهتر بود.

مهاجم تیم ملی در پایان درباره حمایت رسانه ها از تیم ملی گفت: رسانه ها تا الان به خوبی از تیم ملی ایران حمایت کردند و ما این انتظار را داریم که همچنان این حمایت ادامه داشته باشد. نمی توانم پیش بینی کنم که ما به مرحله بعد صعود می کنیم یا خیر اما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که نتیجه آبرومندانه ای برای تیم ملی ایران کسب کنیم.


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم مراسم آبرومندانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف اوساسونا با حضور ۶ دقیقه‌ای شجاعی+سایر نتایج



هفته هشتم لالیگا اسپانیا

توقف اوساسونا با حضور ۶ دقیقه‌ای شجاعی/ لوانته، اسپانیول و ساراگوسا پیروز شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال اوساسونا با حضور ۶ دقیقه‌ای لژیونر ایرانی مقابل بتیس متوقف شد اما لوانته، اسپانیول و ساراگوسا مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه پیکارهای هفته هشتم این مسابقات، امشب (یکشنبه) اوساسونا مقابل بتیس در پامپلونا پذیرای بتیس بود. در این دیدار که مسعود شجاعی از دقیقه 84 به جای ارمنتروس، بازیکن آرژانتینی وارد بازی شد، دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

اوساسونا با این تساوی 4 امتیازی شد و همچنان در آخرین پله جدول (بیستم) لالیگا باقی ماند. در حالی‌که بتیس با 12 امتیاز پله ششم جدول را در اختیار دارد.

در دیداری دیگر ختافه در زمین خود یک بر صفر از لوانته شکست خورد. میشل در دقیقه 87 زننده تک گل بازی بود.

اسپانیول که در خانه پذیرای وایکانو بود، 3 بر 2 به برتری رسید. در این پیکار مهیج فرناندس 37، 48 و کریستین استوانی 88 برای اسپانیول گلزنی کردند. در حالی‌که دو گل میهمان توسط بابتیستائو 12 و 63 بدست آمد. در دقیقه 68 این بازی آرتتا از وایکانو و دقیقه 72 داسیلوا از گرانادا با رای داور از زمین اخراج شدند.

ساراگوسا نیز 2 بر یک بر گرانادا غلبه کرد. العربی 77 برای گرانادا و پوستیگا 3 و 27 برای ساراگوسا گلزنی کردند.

در دقیقه 72 این بازی، سانتوس داسیلوا، بازیکن برزیلی گرانادا از زمین اخراج شد.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با 22 امتیاز صدرنشین است. اتلتیکومادرید (7 بازی) با 19 امتیاز و مالاگا با 17 امتیاز ، دوم و سوم هستند./فارس