ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاهین‌های شجاع مردان کی‌روش را متوقف کردند/ تداوم تساوی‌های بدون گل



اخبار, تیم‌های ملی ایران و مونته‌نگرو


اخبار ورزشی - دومین دیدار تدارکاتی در اردوی اتریش
شاهین‌های شجاع مردان کی‌روش را متوقف کردند/ تداوم تساوی‌های بدون گل

دیدار تیم‌های ملی ایران و مونته‌نگرو با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌ ملی کشورمان در ادامه اردوی تدارکاتی خود در اردوی اتریش از ساعت 21 امشب به وقت کشورمان در ورزشگاه هارتبرگ در اشتگلزباخ به مصاف تیم ملی مونته‌نگرو رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در همان دقایق نخستین نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان به دفعات از سمت راست روی فرارها و ارسال‌های خسرو حیدری با همکاری اشکان دژاگه چند موقعیت نصفه و نیمه را ایجاد کردند که این فرصت‌ها از دست رفت.

در دقیقه 16 این دیدار هاشم بیک‌زاده به خاطر مصدومیت از ناحیه پشت ساق پای راستش زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به مهرداد پولادی داد.

در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و خیلی فرصت گلزنی برای دو تیم ایجاد نشد.

در دقیقه 28 اشکان دژاگه یخ بازی را آب کرد و روی یک ضربه کاشته دروزاه مونته‌نگرو را تا مرز فرو ریختن پیش برد که در نهایت این فرصت خوب با واکنش گلر حریف اروپایی از دست رفت. مسعود شجاعی نیز در دقیقه 32 از پشت محوطه هجده قدم با یک شوت نه چندان محکم دروزاه حریف را تهدید کرد.

در دقیقه 40 و در خطرناک‌ترین صحنه این دیدار در نیمه اول، جواد نکونام می‌توانست روی ارسال منتظری تیم ملی را صاحب گل کند که ضربه سر نکونام با اختلاف کمی راهی اوت شد.

در نیمه دوم نیز تیم ملی ایران کار را هجومی آغاز کرد و باز هم مثل نیمه اول بیشتر این حملات از سمت راست تدارک دیده شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 60 کی‌روش با 3 تعویض همزمان تقریبا ترکیبب تیم ملی را متحول کرده و تغییر تاکتیک داد تا آهنگ هجومی تیم ملی در دقایق باقی مانده تغییر کند. با این حال خیلی در روند هجومی تیم ملی تأثیر زیادی به وجود نیامد و بازی همچنان در میانه‌های میدان ادامه پیدا کرد.

در دقیقه 76 و روی یک ارسال کرنر تیم ملی ایران توسط جهانبخش می‌توانست به گل برسد که با بی‌دقتی مهاجم تیم ملی این فرصت نیز از بین رفت.

در دقیقه 78 نیز و روی یک رفت و برگشت شوت خطرناک و محکم حاج صفی با اختلاف کمی به اوت رفت.

بازیکنان تیم ملی مونته‌نگرو ملقب به شاهین‌های شجاع سرانجام در دقیقه 79 نخستین فرصت گلزنی خود را روی دروازه ایران ایجاد کردند که شوت بازیکن این تیم به اوت رفت.

در دقایق پایانی توپ و میدان در اختیار بازیکنان ایران بود اما این مالکیت توپ هم برای شاگردان کی‌روش کارساز نبود، هرچند که در دقیقه 90 اشتباه خطرناک احمدی می‌توانست کار دست تیم ملی بدهد.

داور این دیدار به امیرحسین صادقی و جواد نکونام کارت زرد نشان داد. بالیچ از مونته‌نگرو نیز در این مسابقه از داور کارت زرد دریافت کرد.

ترکیب تیم ملی ایران:

رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی (46- مهرداد بیت‌آشور)، امیرحسین صادقی (68- احمد آل‌نعمه)، هاشم بیک‌زاده (16- مهرداد پولادی)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، خسرو حیدری (60- علیرضا جهانبخش)، اشکان دژاگه (60- احسان حاج صفی)، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد (60- سردار آزمون)
سرمربی: کارلوس کی‌روش

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در اتریش مقابل بلاروس با تساوی بدون گل به کار خود پایان داده بود. تیم ملی ایران جمعه آینده در آخرین روز حضور خود اردوی اتریش با آنگولا دیدار خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تساوی میان زنان و مردان در بهائیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین تساوی پیاپی ایران؛ مردان کی روش برابر اردن متوقف شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سومین تساوی پیاپی ایران؛

مردان کی روش برابر اردن متوقف شدند

تیم ایران در شرایطی در این بازی برابر تیم اردن متوقف شد که حریف در رده بندی تازه فیفا که امروز منتشر شد در رده هشتم آسیا و 87 دنیا قرار گرفته بود.

تیم ملی فوتبال ایران که برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابتهای انتهابی جام جهانی برزیل به امان سفر کرده، امشب از ساعت 21 به مصاف تیم ملی اردن رفت که این دیدار در پایان با تساوی صفر بر صفر دو تیم به پایان رسید.

تیم ملی ایران نیمه نخست را با ترکیب سید مهدی رحمتی- حسین ماهینی- هادی عقیلی- پژمان منتظری- احسان حاج صفی- جواد نکونام- علی کریمی- قاسم حدادی فر- مسعود شجاعی- محمدرضا خلعتبری- کریم انصاریفرد آغاز کرد و در این نیمه برتری نسبی برابر حریف داشت اما در نیمه دوم کارلوس کی روش ترکیب تیم را تا حدود بسیار زیادی تغییر داد و از بازیکنانی نظیر پژمان نوری، محمد نوری، مازیار زارع و .. استفاده برد اما این تغییر ترکیب هم کارساز نشد و تیم ایران برابر اردن بدون گل متوقف شد.

در نیمه نخست ضربه زیبای محمدرضا خلعتبری به تیر عمودی اردن برخورد کرد. این مهمترین فرصت ایران در این نیمه بود. در نیمه دوم هم مهاجم تیم ملی اردن با استفاده از ضعف خط دفاع و دروازه بان ایران در توپهای ارسالی ضربه سر زیبایی به سمت دروازه ایران زد و این توپ هم به تیر عمودی ایران برخورد کرد. آنها در این نیمه با مشاهده ضعف ایران در توپهای هوایی بر روی ارسال توپهای هوایی تمرکز کردند و در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند.

این سومین تساوی پیاپی ایران در ماههای اخیر بوده است. تیم ایران خرداد در تهران برابر قطر متوقف شد، سپس در اردوی مجارستان برابر تونس مساوی شد و امشب هم برابر اردن متوقف شد.

دو تیم ایران و اردن خود را آماده هفته چهارم رقابتهای انتخابی جام جهانی می کنند. ایران سه شنبه آینده در بیروت به مصاف لبنان می رود و اردن برابر استرالیا قرار می گیرد./ورزش3