ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شانس استقلالی ماندن جانواریو به حداقل رسید



شانس استقلالی ماندن جانواریو به حداقل رسید/سه‌شنبه تکلیف مشخص می شود!

جواب عکسبرداری از پای "فابیو جانو آریو" نشان می دهد که تنها راه درمان پارگی رباط صلیبی پای این بازیکن انجام عمل جراحی است اما پزشک استقلال اعتقاد دارد که وی در صورت پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار و داشتن ثبات زانو می تواند برای استقلال بازی کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار مهر، جواب ام آر آی هافبک برزیلی استقلال نشان داد پارگی رباط صلیبی این بازیکن همچنان به قوت خود باقی است و انجام عمل جراحی اصلی ترین شانس جانوآریو برای درمان مصدومیتش است که در صورت تحقق این موضوع، وی به مدت شش ماه از میادین دور خواهد ماند و دیگر نمی تواند برای استقلال بازی کند. بنابراین مسئولان باشگاه استقلال نیز چاره ای نخواهند داشت که در نقل و انتقالات نیم فصل این بازیکن را از فهرست خود خارج کنند.

امین نوروزی، درخصوص مصدومیت این هافبک برزیلی به خبرنگار مهر گفت: "جواب ام آر آی نشان داد که پارگی رباط صلیبی خلفی پای راست فابیو به قوت خود باقی است هرچند که دیگر آثاری از ورم و التهاب در ناحیه مصدوم دیده نمی شود."

وی در همین خصوص افزود: " قرار است این بازیکن تمرینات پرفشاری را روی پای خود انجام دهد تا ببینیم که آیا زانوی وی تحمل این تمرینات را داشته و ثبات دارد یا خیر."

پزشک تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر جانوآریو تحمل فشار تمرینات را نداشته و زانوی او ثبات لازم را نداشته باشد چه اتفاقی می افتد، تاکید کرد: "در این صورت این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار گیرد که در بهترین حالت 6 ماه پس از عمل جراحی می‌تواند به تمرینات تیم باز گردد".

وی خاطر نشان کرد: "ما جواب نهایی را در این خصوص که آیا این بازیکن نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر حداکثر تا سه شنبه به امیر قلعه نویی می دهیم تا در صورت نیاز این بازیکن به عمل جراحی و با توجه به در پیش بودن نقل و انتقالات نیم فصل، وی بتواند مناسب‌ترین تصمیم را بگیرد"./مهر

 


ویدیو مرتبط :
زمان شارژ باتری ها به حداقل ممکن رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

والنسیا برای بارسا بازی کرد/شانس رئال برای قهرمانی به حداقل رسید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در ادامه هفته سی وششم لالیگا و در حساس‌ترین بازی امشب که تاثیر مستقیم در قهرمانی داشت، والنسیا با متوقف کردن رئال شانس شاگردان آنچلوتی را برای کسب قهرمانی به حداقل رساند.

در ادامه هفته سی وششم لالیگا از ساعت 23 و 15 دقیقه در حساس‌ترین بازی امشب که تاثیر مستقیم در قهرمانی داشت والنسیا با متوقف کردن رئال شانس شاگردان آنچلوتی را برای کسب قهرمانی به حداقل رساند.

رئال مادرید 2 - والنسیا 2

گل‌های بازی را پاکو آلکاسر در دقیقه 19 و ژاوی فوئگو در دقیقه 26 برای والنسیا و په په  در دقیقه 54 و ایسکو در دقیقه 84 برای رئال به ثمر رساندند.

رئال با این نفرات بازی را آغاز کرد:

کاسیاس، آربلوا، په په، راموس، کوئنترائو، کروس، خامس، ایسکو، بیل، چیچاریتو، رونالدو
سیستم:3-3-4

والنسیا با این نفرات پا به میدان گذاشت:

آلوس، باراگان، اوتامندی، مصطفی، گایا، فوئگو، گومس، پاره خو، فقولی، آلکاسر،پیاتی
سیستم:3-3-4

در جدول لالیگا بارسا با 90 امتیاز در صدر و رئال با 86 امتیاز و 4 امتیاز کمتر نسبت به کاتالان‌ها در مکان دوم جای گرفت تا امید‌های شاگردان آنچلوتی برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد.

رئال مادرید در هفته آینده مقابل اسپانیول و بارسا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت.

------------------------

منچستریونایتد به سختی از سد کریستال پالاس گذشت/شاگردان فان‌خال به دنبال صعود در جدول
در ادامه هفته سی وششم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 21 منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف کریستال پلاس رفت.

در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه 2 بر یک بر حریف خود غلبه کرد و 68 امتیازی شدند تا با توجه به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان همچنان در پی کسب جایگاهی بهتر در جدول باشند.

گل‌های بازی را خوان ماتا در دقیقه 19 و فلاینی در دقیقه 78 برای منچستر و پونچیون در دقیقه 58 برای پلاس به ثمر رساند.

در جدول لیگ برتر جزیره چلسی با توجه به قهرمانی با 83 امتیاز در صدر و من سیتی و آرسنال با 70 امتیاز دوم و سوم هستند و من یو با 68 امتیاز در جایگاه چهارم مشاهده می شود.
اخبار ورزشی-  فارس