ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیه‌روزی بسکتبال خراسان هم‌چنان ادامه دارد



 

 

 

پس از ناکامی بزرگ نماینده بسکتبال استان خراسان رضوی در لیگ‌برتر سال گذشته و شکست در تمامی بازی‌هاش در این لیگ و سقوط به دسته پایین‌تر، این تیم هنوز نتوانسته است از وضعیت بحرانی خود خارج شود.

 

تیم هیات استان خراسان رضوی با وجود شکست در تمامی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با توجه به نظر مساعد فدراسیون توانایی بازگشت به این لیگ را داشت اما در پی ناتوانی مسوولان ورزش استان در جذب منابع مالی و اسپانسر برای این تیم، تیم بسکتبال هیات خراسان نه تنها موفق به حضور دوباره در لیگ برتر بسکتبال نشد، بلکه هزینه شرکت در لیگ دسته اول را هم نداشت و توسط فدراسیون بسکتبال به مسابقات زیر گروه لیگ کشور تبعید شد.

داستان ناکامی‌های بسکتبال استان خراسان هنوز به اتمام نرسیده است و تیم هیات استان که در سال قبل یک تیم لیگ برتری محسوب می‌شد در مسابقات زیر گروه هم ناکام بود و موفق نشد از این مرحله صعود کند و در سال آینده هم در همین سطح از بسکتبال کشور رقابت خواهد کرد.

عیسی ممدوحی، رییس هیات بسكتبال استان خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، در خصوص ناکامی بسکتبال استان گفت: به خاطر بی‌پولی بازیكنانمان را از دست داده‌ایم و در حال حاضر ۱۰ بازیكن برتر استان برای تیم‌های استان‌های دیگر بازی می‌كنند.

وی در خصوص تیم هیات بسكتبال استان كه سال گذشته در لیگ تمام بازی‌های خود را واگذار كرده بود گفت: این تیم در مسابقات زیر گروه‌ها شركت كرد و حتی به مرحله سوم مسابقات نیز رسید ولی در این مرحله كه در قشم برگزار شد به امتیاز لازم برای صعود به مرحله بالاتر دست پیدا نكرد.

ممدوحی اضافه كرد: از دست من و مدیركل تربیت بدنی استان كاری ساخته نیست، تعیین اسپانسر برای تیم فقط باید توسط استاندار استان انجام گیرد. استاندار باید از صاحبان صنایع و كارخانجات متقاضی به عنوان اسپانسر بخواهد تا نه تنها به بستكبال بلكه به تمام رشته‌های ورزشی دیگر استان كمك كنند.

وی با بیان این که مسابقات لیگ ویترین بسكتبال استان است، اظهار داشت: بازیكنان تا وقتی كه محصلند و در رده‌های پایین بازی می‌كنند در اختیار ما هستند ولی به محض اینكه بزرگتر شدند و در رده‌های بالاتر بازی كردند تیم‌های استان‌های دیگر با قراردادهای بالا آن‌ها را به باشگاه خود می‌برند و كاری از ما ساخته نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیك به ۱۰ بازیكن ما در تیم‌های صبا، مهرام، پاسارگاد و داماش گیلان و چند تیم لیگ برتری دیگر و حتی در لیگ دسته یك نیز در تیم‌هایی مثل كرمان، آمل و زغال سنگ در حال بازی هستند.

ممدوحی در خصوص تیم جوانان استان نیز گفت: این تیم در حال حاضر خود را برای حضور در رقابت‌های المپیاد ایرانیان آماده می‌كند، جوانان ما هر شب به جز جمعه‌ها به تمرین می‌پردازند تا آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها كه بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود را كسب كنند.

ممدوحی در خصوص آینده بسكتبال استان تصریح کرد: خانه بسكتبال استان كه در مجتمع ورزشی سجاد در حال ساخت است، اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد و قصد داریم با برگزاری كلاس‌های آموزشی برای بانوان و آقایان ضمن درآمدزایی به استعدادیابی برای تشكیل تیم‌هایی برای حضور در لیگ‌های دسته اول یا دسته دوم کشور آماده كنیم.

رییس هیات بسكتبال استان خراسان رضوی در ادامه گفت: داریوش شجاع از مربیان آستان قدس و مربی پایگاه قهرمانی استان خراسان برای حضور در كلاس‌های مربیگری غرب آسیا كه به منظور ارتقا سطح مربیان آسیایی برگزار می‌شود دعوت شده است.

وی افزود: در این دوره كه از ۲۹ دی ماه سال جاری در شهر عمان در كشور اردن برگزار می‌شود، ۱۰ مربی ایرانی شركت می‌كنند و مدرس این دوره "دن لیچر" آمریكایی است.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
شعر: روزی، چنان پروانه ها (به همراه ترجمه اسپرانتو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعداد کشته‌شدگان سیلاب افزایش یافت/ جست‌وجو هم‌چنان ادامه دارد



اخبار,اخبار حوادث,سیل

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون تعداد کشته‌شدگان در سیلاب به ۱۵ نفر رسیده است و همچنان جست‌وجو برای پیدا کردن مفقودشدگان ادامه دارد. خبرگزاری فارس: تعداد کشته‌شدگان سیلاب افزایش یافت/ جست‌وجو هم‌چنان ادامه دارد.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: روز گذشته یکی دیگر از جان‌باختگان  حادثه سیلاب در سیجان از توابع استان البرز پیدا شد و تعداد کشته‌شدگان در این بخش به 7 نفر رسید.

نجار افزود: در کن و سولقان تعداد کشته‌شدگان همان 8 نفر است که اجساد آنها پیدا شده و تحویل پزشکی قانونی شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: سرجمع تا کنون 15 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و احتمال دارد تعداد کشته‌شدگان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه آمار مفقودین تا کنون به 3 نفر قطعی رسیده است، گفت: پاکسازی روستاها و جاده‌ها در اولویت کار قرار گرفته است و در حال حاضر نیز تمامی انشعابات روستاها و مناطق حادثه‌دیده وصل شده است.

اخبار حوادث - فارس