ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیدصالحی: هر چه زدیم به در بسته خورد



 

سیدصالحی: هر چه زدیم به در بسته خورد

 

پس از حذف سپاهان از جام‌حذفی؛

سیدصالحی: هر چه زدیم به در بسته خورد

مهاجم سپاهان اصفهان پس از حذف این تیم از جام‌حذفی گفت: در نیمه اول بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم و در نیمه دوم نیز حریف روی یک ضدحمله دروازه ما را باز کرد، سپس هر چه زدیم به در بسته خورد.

سیدمهدی سیدصالحی پس از شکست تیمش مقابل فولادخوزستان در رقابت‌های جام‌حذفی اظهارداشت: تیم‌های‌ فولادخوزستان همیشه جوان و بومی بوده و بازی‌های پرصلابتی ارایه می‌دهند.

وی بیان‌کرد: البته سپاهان هم تیم بسیار خوبی است و مطمئن باشید که اگر به آقای قنبری فرصت بیشتری دهند قطعا می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

مهاجم تیم سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که چرا در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی و آن هم در دقایق پایانی، وارد میدان شدید؟ گفت: من نمی‌دانم و بهتر است این موضوع را از کادر فنی بپرسید.

وی افزود: ما در این بازی برای پیروزی وارد میدان شده بودیم ولی متاسفانه این مهم میسر نشد. امیدوارم در بازی‌های لیگ جبران کنیم.

گفتنی است، دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از سری رقابت‌های جام‌حذفی کشور روز گذشته سوم آبان ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و در پایان با حساب یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
رونالدو هرچه زد به در بسته خورد -پورتال امروز آنلاین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه گرانی قیمت آب به در بسته خورد



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,قیمت آب و برق

مدتی است که شایعه احتمال گرانی قیمت آب شنیده می‌شود اما آنچه صحت دارد عدم افزایش قیمت آب و برق در سال 1395 است و وزیر نیرو نیز در آخرین گفته‌های خود بر موضوع ثبات قیمت آب و برق مهر تایید زد.

به گزارش  ایسنا، محاسبه آب بها به صورت پلکانی و در 10 پله انجام می شود که متوسط وزنی آنها از ابتدای مهرماه سال گذشته 17 درصد رشد داشته به طوری که صفر تا پنج مترمکعب آب توسط خانوارها در هر ماه در پله اول، پنج تا 10 مترمکعب پله دوم، 10 تا 15 مترمکعب پله سوم، 15 تا 20 پله چهارم، 20 تا 25 پله پنجم، 25 تا 30 پله ششم، 30 تا 35 پله هفتم، 35 تا 40 پله هشتم، 40 تا 50 پله نهم و بیش از 50 مترمکعب در ماه پله دهم را تشکیل می دهند.

افزایش نرخ آب بها برای پله های اول تا سوم هر یک 10 درصد بوده است که نزدیک به 55 درصد مصرف کنندگان کشور در این پله ها قرار می گیرند برای پله دهم نیز رشد 30 درصدی آب بها در نظر گرفته شده که با احتساب افزایش نرخ های در نظر گرفته شده برای سایر پله ها، متوسط وزنی آن حدود 17 درصد است.

این گفته ها در حالی است که اینافزایش نرخ مربوط به سال گذشته بوده و به گفته وزیر نیرو برای سال 1395 علی‌رغم این‌که موضوع افزایش قیمت آب و برق در قانون هدفمندی یارانه‌ها پیش‌بینی شده، اما وزارت نیرو پیشنهادی را برای این مساله ارائه نکرده است.

همچنین به گفته آذرگون، مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و خدمات امور مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در سال 1389، مبلغ آبونمان از قبوض حذف شد اما مجددا از ابتدای مهرماه گذشته 10 هزار ریال به ازای هر واحد تجاری یا خانگی مصرف کننده در ماه دریافت می شود.

وی به اشتباه برخی افراد در محاسبه این مورد اشاره و اظهار کرد: وقتی دوره محاسبه قبوض برق از یک ماه فراتر می رود، به تعداد روزها بر مبلغ آبونمان نیز اضافه می شود و بطور نمونه، این مبلغ برای یک دوره 35 روزه 11 هزار و 660 ریال (10 هزار تقسیم بر 30 روز ضربدر 35 روز) است که البته در تعداد واحدهای هر ساختمان یا آپارتمان نیز ضرب می شود؛ نکته ای که کمتر به آن دقت می شود.

مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و خدمات امور مشترکان آبفای کشور با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده دیگر موردی است که معادل 9 درصد مجموع هزینه های آب بها، آبونمان‌ها و کارمزد فاضلاب محاسبه و در قبوض درج می شود، اظهار کرد: سهم آبفای روستایی دیگر موردی است که از اوایل دهه 1380 اخذ می شود و معادل 150 ریال در مصرف هر مترمکعب آب است.

آذرگون خاطرنشان کرد: این مبلغ به خزانه داری کل کشور واریز می شود و بین شرکتهای آبفای روستایی برای توسعه تاسیسات آبرسانی تقسیم می شود و از همه مشترکان تجاری و خانگی (بجز آنهایی همانند مساجد و اماکن مذهبی که از پرداخت آب بها معافند) دریافت می شود.

به گفته وی این مبلغ در سال 1393 به میزان 100 ریال در هر مترمکعب مصرف آب بوده که در سال 1394 به 150 ریال افزایش یافته است؛ این مبلغ مطابق بند «ه» تبصره 9 قانون بودجه 1394 دریافت می شود.

همچنین مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مورد تغییر قیمت آب به ایسنا گفت: برنامه ای را تاکنون برای تغییر قیمت آب در نظر نگرفته ایم و قرار نیست که قیمت آب در سال 1395 تغییری کند.

علی رغم فاصله زیاد قیمت تمام شده آب و آنچه از مردم اخذ می شود، قرار نیست که قیمت این کالا در سال جاری افزایش یابد و تنها بر اساس آنچه در سال گذشته تصویب شد قیمت آب به صورت پلکانی محاسبه می شود.