ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیامند رحمان برترین ورزشکار معلول جهان شد



اخبار,اخبار ورزشی,>سیامند رحمان

سیامند رحمان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان با کسب 81درصد آرا در نظرسنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، عنوان برترین ورزشکار ماه جولای سال 2015 را آن خود کرد.

 فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، رحمان به دلیل عملکردش در رقابت های قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه درقزاقستان وهمچنین هشت بار جابه جایی رکورد دسته فوق سنگین جهان در طول 15 ماه به عنوان ورزشکار منتخب این عنوان، معرفی شد.

 


در نظرسنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک(IPC)، پنج ورزشکار ازکشورهای برزیل(با 8 درصد آرا در رشته شنا)،بریتانیا (دوومیدانی با دو درصد آرا و تنیس با ویلچر با 4 درصد)، روآندا (با 5 درصد آرا در والیبال نشسته) با نماینده کشورمان به رقابت می پرداختند.

اخبار ورزشی - ایرنا


ویدیو مرتبط :
گفتگو عیدانه با سیامند رحمان قویترین مرد جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی برترین ورزشکار معلول جهان می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,سیامند رحمان

سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، از سوی وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، نامزد دریافت عنوان برترین ورزشکار ماه جولای در جهان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در نظر سنجی وب سایت پارالمپیک، پنج ورزشکار از کشورهای برزیل (شنا)، بریتانیا (دو و میدانی و تنیس با ویلچر)، روآندا (والیبال نشسته) و ایران (وزنه برداری) معرفی شده اند و برای دریافت برترین ورزشکار ماه جولای باهم رقابت می کنند.


سیامند رحمان به دلیل عملکرد خوب در رقابتهای قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه قزاقستان و همچنین به دلیل ۸ بار جابه جایی رکورد دسته فوق سنگین جهان در طول ۱۵ ماه، به عنوان یکی از ورزشکاران منتخب برای دریافت این عنوان، معرفی شده است.


مردم تا سه شنبه هفته آینده (20 مرداد) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت the www.paralympic.org homepage به ورزشکار مورد نظر خود رای دهند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین