ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سومین پیروزی والیبالیست های ایران در راه انتخابی المپیک / پورتوریکو حریف سرسختی نبود



والیبال , المپیک , خولیو ولاسکو

 

شاگردان ولاسکو به راحتی پورتوریکو را از پیش رو برداشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛سه بر یک؛این نتیجه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل پورتوریکو است.آنها در چهارمین بازی خود از رقابت های انتخابی المپیک موفق شدند این حریف نه چندان قدرتمند خود را از پیش رو بردارند.

با شکست پورتوریکو ملی پوشان ایران به سومین پیروزی خود در این رقابت ها دست پیدا کردند.آنها روز گذشته و در عین ناباوری مقابل استرالیا شکست خوردند تا شرایط برای صعود به المپیک را کمی سخت کنند.

تیم ایران با علیرضا نادی، محمد موسوی، سعید معروف، فرهاد قائمی، حمزه زرینی و امیر غفور بازی را آغاز کرد و در پایان موفق شد با امتیازهای ( 26-24 ، 25-16 و 22-25 و 25- 20 ) پورتوریکو را شکست دهد تا به امتیاز 8 در جدول رده بندی برسد.

این در حالی است که پورتوریکو همچنان بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد. ملی پوشان کشورمان فردا ساعت 6:30 صبح و در پنجمین دیدار خود به مصاف ونزوئلا خواهند رفت.../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
شادی بچههای تیم ملی پس از آخرین پیروزی در انتخابی المپیک 2016 مقابل ونزویلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی حریف ایران برابر سنگاپور در دقایق پایانی



 

 

پیروزی حریف ایران برابر سنگاپور در دقایق پایانی

 

دیدارهای دوستانه آسیایی

پیروزی حریف ایران برابر سنگاپور در دقایق پایانی

تیم فوتبال کره‌شمالی، حریف ایران در جام ملت‌های آسیا در دیداری دوستانه مقابل سنگاپور به برتری رسید.

تیم‌های آسیایی که خود را برای حضور در جام‌ ملت‌های قاره کهن آماده می‌کنند شب گذشته در دیدارهایی دوستانه مقابل رقیبان خود صف آرایی کردند که در یکی از این مسابقات تیم فوتبال کره شمالی حریف ایران در این رقابت‌ها مقابل میزبان خود سنگاپور با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

الکساندر دوریچ، مهاجم صربستانی سنگاپور در دقیقه 41 موفق به گلزنی شد، اما هو یوک ری در دقیقه 80 و هونگ یونگ جو در دقیقه 90 گل‌های کره شمالی را وارد دروازه حریف کردند.

ویتنام هم در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان خود المپیک کره جنوبی شکست خورد.

تیم‌های فوتبال المپیک قاره نیز که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو آماده می‌کنند، شب گذشته دیدارهای تدارکاتی را به منظور حضور در این رقابت‌ها انجام دادند که در یکی از این مسابقات ترکمنستان حریف تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی با نتیجه مساوی 2 بر 2 مقابل تایلند به تساوی رسید.

تیم‌های المپیک چین و امارات هم به تساوی یک بر یک رسیدند و المپیک مالزی با 4 گل المپیک مالدیو را بدرقه کرد.

تیم فوتبال امید کویت نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل قرقیزستان، حریف ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن به برتری رسید.