ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوشا برابر سایپا به میدان می‌رود؟



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,سوشا مکانی

سوشا مکانی با رای جدید دادگاه منعی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت و می تواند در ترکیب تیمش در این بازی به میدان رود.

 به گزارش ورزش سه، سوشا مکانی که در سه بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و دو دیدار در جام شهدا به دلیل مشکلات قضایی قادر به همراهی تیمش نبود احتمالا در برابر سایپا در ترکیب تیم برانکو قرار خواهد گرفت.

عملکرد الکساندر لوبانف با خواسته کادرفنی این تیم فاصله زیادی داشته و این مساله باعث شده تا کادرفنی این تیم از خبر بازگشت سوشا مکانی خوشحال باشند و این مساله احتمال حضور او در دیدار با سایپا را افزایش می دهد. سوشا که در دیدارهای برگشت لیگ برتر تنها برابر استقلال خوزستان فرصت حضور  در ترکیب تیمش را به دست آورده، بعد از اتفاقاتی که منجر به دادگاهی شدنش شده بود فقط مجوز حضور در تمرین این تیم را داشت و البته تمرینات مناسبی را زیر نظر ایگور پانادیچ پشت سر گذاشت.

او که به نظر می رسد از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است باید دید از نظر روحی و روانی نیز شرایط بازی را دارد و از سوی کادرفنی به بازی فراخوانده خواهد شد یا خیر. با شرایطی که این تیم در درون دروازه این روزها تجربه می کند و عدم اطمینان صد در صدی بازیکنان به الکساندر لوبانف خبر بازی سوشا مکانی در تمرین روز گذشته باعث خوشحالی دیگر بازیکنان شد و آنها از اینکه او مجوز بازی گرفته ابراز رضایت کردند. سوشا که در دیدار رفت دو تیم شکست 2 بر یک را تجربه کرد و در مهار پنالتی رضا نوروزی ناکام مانده بود اکنون روحیه مناسبی برای بازگشت و اعاده حیثیت در زمین دارد و باید دید برانکو چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
گل علی کریمی به سایپا از میانه میدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارسلو برابر پاس همدان به میدان می رود



 

 

 

 پاس همدان

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پیکان قزوین با دریافت مجوز بازی می تواند پس از ۵۰ روز در مسابقات لیگ برتر تیمش را همراهی کند.

مارسلو مهاجم ۲۹ ساله برزیلی که اواخر آذرماه با تیم فوتبال پیکان قزوین قرارداد امضا کرده بود، به خاطر مشکلاتی که برای صدور کارت بازی اش پیش آمد، نتوانست پیکان را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

این بازیکن به همین دلیل مجبور شد در یک دیدار تیم استقلال قزوین که در رقابت‌های دسته دوم حضور دارد، شرکت کند و پس از همراهی این تیم، مشکلش برای حضور در مسابقات لیگ برتر برطرف شد.

براین اساس وی طی روزهای آینده با دریافت ITC می تواند تیم فوتبال پیکان را در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل تیم پاس همدان همراهی کند و پس از ۵۰ روز از زمان ثبت قراردادش در مسابقات لیگ ایران به میدان برود.

مارسلو برزیلی که پیشینه حضور در تیم‌هایی از کشورهای برزیل، پرتغال و فرانسه را دارد، عصر روز سه شنبه بیست و چهارم دیماه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران تا پایان رقابت‌های فصل جاری به عضویت تیم پیکان در آمد اما به علت مشکلاتی که در صدور کارت بازی‌اش پیش آمد از همراهی فیروز‌ه‌ای پوشان قزوینی بازماند.