ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوارز: گاز گیرنده یا شیرجه‌رو خطابم کنید


مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال لیورپول بار دیگر خودش را از اتهام اهانت نژادپرستانه به پاتریس اورا مبرا دانست و تاکید کرد در زندگی‌اش هرگز آدم نژادپرستی نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: با وجود گذشت بیش از دو سال از درگیری لفظی میان لوئیز سوارز و پاتریس اورا در جریان جدال تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در ماه اکتبر سال ۲۰۱۱ که منجر به محرومیت هشت جلسه‌ای مهاجم پیشین لیورپول شد، هنوز هم حرف و حدیث‌هایی در خصوص نژادپرست بودن وی شنیده می‌شود که قبول آن برای او بسیار سخت است، حتی سخت تر از تمام طعنه و کنایه‌هایی که به او به خاطر گاز گرفتن عثمان باکال در آژاکس، برانیسلاو ایوانوویچ در چلسی و جورجو کیه‌لینی در تیم ملی ایتالیا زده می‌شود.

نشریه گاردین انگلیس بخشی از کتاب جدید شرح حال لوئیز سوارز را منتشر کرده که در آن به نقل از مهاجم حال حاضر بارسلونا آمده است: مرا گاز گیرنده یا شیرجه‌رو خطاب کنید اما من نژادپرست نیستم. مرا به خاطر این اتهام هشت جلسه محروم کردند و بدتر از آن این بود که تا آخر عمر برچسب نژادپرست بر پیشانی‌ام خواهد بود اما این واقعاً یک اتهام ناروا است.

در ادامه این بخش از کتاب شرح حال سوارز می‌خوانید: این موضوع حقیقتاً‌ آزارم می‌دهد چون تأثیر بدی بر من می‌گذارد. آزارم می‌دهد چون همسرم مجبور شد در جلسه محاکمه‌ام مرا در حال متهم شدن به جرمی بداند که می‌داند هرگز از من سر نزده است. آزارم می‌دهد چون این لکه ننگ در آینده همیشه همراهم خواهد بود و زمانی که فرزندانم بزرگ شوند به خاطر آن سرزنش خواهند شد. این اتهام آن چنان مرا بدنام کرده که هیچ کسی نمی‌تواند این بدنامی را از من جدا کند.

سوارز سپس به ماجرایی که در درگیری لفظی میان او و اورا رخ داد اشاره کرد: آیا من از واژه اسپانیاییnegro (به معنای سیاه) در درگیری لفظی‌ام با پاتریس استفاده کردم؟ بله. آیا معنای این واژه در زبان اسپانیایی همان کاربردی را دارد که در انگلیسی دارد؟ مطلقاً خیر. آیا من نژاد پرستم؟ خیر. مطلقاً نیستم. من وقتی برای اولین بار فهمیدم که به چیزی متهم شده‌ام وحشت کردم. هنوز ناراحت و عصبانی می‌شوم وقتی به این فکر می‌کنم که چه لکه ننگی به شخصیت من چسبیده است که تا شاید تا آخر عمر از من جدا نشود.


ویدیو مرتبط :
شوخی عجیب و جالب سوارز با مسی (سوارز گاز میگیرد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش‌های جالب به «گاز گرفتن» لوییز سوارز



 اخبار ورزشی - واکنش‌های جالب به «گاز گرفتن» لوییز سوارز

 حذف ایتالیا در رقابت‌های گروهی جام‌جهانی 2014 می‎توانست تیتر اول بسیاری از رسانه‌های امروز جهان باشد، اما این اتفاق تحت‌الشعاع گاز گرفتن لوییز سوارز قرار گرفت!

سوارز به پیشنهادهای توایلایت (گرگ‌ومیش) و ومپایر دایریز (خاطرات یک خون‌آشام) جواب رد داد تا در لیورپول بماند!

 بازی ایتالیا-اروگوئه در مرحله گروهی جام‌جهانی فوتبال 2014 که روز گذشته با برتری اروگوئه به پایان رسید، حاشیه‌ای به مراتب پررنگ‌تر از حذف قهرمان چهار دوره جام جهانی فوتبال داشت: مهاجم اروگوئه برای سومین بار بازیکن حریف را گاز گرفت!

در دقایق پایانی بازی و در حالی که بازی در جریان بود، لوییز سوارز (مهاجم تیم اروگوئه) با جورجیو کیه‌لینی (مدافع تیم ایتالیا) درگیری لفظی پیدا کرد و به دنبال آن شانه کیه‌لینی را گاز گرفت! شدت گازگرفتگی به حدی بود که سوارز از شدت درد دندان‌هایش را گرفت (!) و کیه‌لینی هم که از بی‌تفاوتی داور نسبت به این حرکت خشمگین شده بود، شانه‌اش را از زیر لباس بیرون آورد و جای دندان‌های سوارز را که قرمز شده بود، نشان داد.

هر چند رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی از جریمه سنگین فیفا برای این اقدام سوارز مطرح کرده‌اند، اما کاربران اینترنتی منتظر ننشستند و در مقیاسی وسیع به این موضوع واکنش نشان دادند. تصاویری که در این مطلب می‌بینید، پرمخاطب‌ترین واکنش‌های تصویری کاربران توییتر نسبت به این رویداد بود.

اخبار,اخبار ورزشی,واکنش‌ها به  گاز گرفتن لوییز سوارز

 

اخبار,اخبار ورزشی,واکنش‌ها به  گاز گرفتن لوییز سوارز

 

اخبار,اخبار ورزشی,واکنش‌ها به  گاز گرفتن لوییز سوارز

 

اخبار,اخبار ورزشی,واکنش‌ها به  گاز گرفتن لوییز سوارز

 

اخبار,اخبار ورزشی,واکنش‌ها به  گاز گرفتن لوییز سوارز

اخبار ورزشی - خبر آنلاین