ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوارز: شرمنده مردم هندوراس هستم



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال هندوراس

 
 اخبارورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
سوارز: شرمنده مردم هندوراس هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال هندوراس از مردم هندوراس به دلیل ناکامی در کسب پیروزی در رقابت‌های جام‌جهانی عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس، لوئیس فرناندو سوارز پس از شکست سه بر صفر مقابل سوئیس در آخرین بازی تیمش در رقابت‌های جام‌جهانی اظهار داشت: متأسفم که نتوانستیم در این مسابقات به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: رسیدن به جام‌جهانی یک رویا بود و من از مردم هندوراس شرمنده‌ام که نتوانستیم در برزیل به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هندوراس خاطرنشان کرد: مالکیت زیادی روی توپ داشتیم اما نتوانستیم شوت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. چند موقعیت خوب داشتیم اما خلق موقعیت یک چیز است و استفاده از آن یک مسئله دیگر.

وی اضافه کرد:امشب یک استراتژی پر ریسک به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم به رویای کسب یک پیروزی در جام‌جهانی برسیم اما این مسئله موقعیت‌هایی را در اختیار سوئیس قرار داد.
 اخبار ورزشی - فارس
 


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی سوییس هندوراس و نتیجه سوییس 3 هندوراس 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: شرمنده این همه لطف هوادارانم/ بمب امسال استقلال خودم هستم



علی فتح الله زاده,فصل نقل و انتقالات,باشگاه استقلال

فتح الله زاده: شرمنده این همه لطف هوادارانم/ بمب امسال استقلال خودم هستم

علی فتح الله زاده کارش با استقلال را از فردا از سر می گیرد.

به گزارش  خبرآنلاین ؛ علی فتح الله زاده بعد از جلسه هیات مدیره استقلال ، کارش را از سر می گیرد. جلسه ای که قرار است عصر یکشنبه برگزار شود. مدیر استقلال که 2 هفته ای را به دلیل مشکلات مالی در خانه نشسته بود ، حالا دوباره به کارش بر می گردد .

فتح الله زاده که می گویند کارش را دوباره با تیم شروع کرده در این باره می گوید:« قرار شده فردا با هیات مدیره جلسه ای داشته باشیم اما در این مدت هم همان طور که گفته بودم ، کار تیم را با قدرت انجام می دادیم. این طور نبود که کار تیم زمین بماند اما این تیم نیاز به حمایت دارد. توقع مردم از استقلال بالاست و همه باید کمک کنند این تیم قهرمانی آسیا را به عنوان نماینده شایسته ایران کسب کند.»

او ادامه می دهد:« باید قبل از هر چیز از لطف هواداران خوب تیم تشکر کنم که واقعا با حمایت های شان مرا شرمنده خود کردند. در ادامه هم باید تبریکی بگویم به بچه های خوب تیم ملی و دعا می کنم که انشاالله بتوانند در کره موفق باشند و تیم را به جام جهانی برسانند .»

این روزها استقلال خیلی در نقل و انتقالات فعال نیست و به قول خود شوالیه آبی ها امسال آنها بمب نترکاندند. او در این باره می گوید:« حاجی جان امسال بدون بمب می خواهیم قهرمان شویم. قرار شده فقط خودم بمب استقلال باشم!»/خبرآنلاین