ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سه شنبه،اعلام نظر قطعی در موردتیم ملی المپیک



 

سه شنبه،اعلام نظر قطعی در موردتیم ملی المپیک

 

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال گفت: بنابر مکاتباتی که با فیفا داشتیم تیم المپیک عراق قطعا از رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن حذف شده اما رای فیفا درباره باز گرداندن احتمالی تیم ایران به گردونه رقابت‌ها سه‌شنبه اعلام می‌شود.

مهدی تاج با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت تیم ملی فوتبال المپیک ایران به گردونه رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن، اظهار کرد: طبق مکاتباتی که فدراسیون ایران با فیفا داشته، حذف تیم المپیک عراق از رقابت‌های انتخابی المپیک قطعی است، اما اینکه آیا ایران جایگزین این تیم شود بستگی به رای نهایی فیفا دارد که ابتدا قرار بود پنج‌شنبه گذشته اعلام شود اما بنابر نظر وکلای ما این رای احتمالا سه‌شنبه این هفته اعلام خواهد شد.

وی افزود: وکلای سوییسی و انگلیسی که به خدمت گرفتیم، تلاش زیادی برای اعاده حق تیم المپیک ایران کرده‌اند. اینکه عراق در مرحله بعدی یک بازی مقابل تیم ازبکستان بازی کرده، بر ابهام رای فیفا مبنی بر بازگرداندن ایران افزوده است تا جایی که اگر بنابر کنار گذاشتن ایران باشد، ما حاضریم شکستی که عراق مقابل ازبکستان متحمل شده را برای تیم ما منظور کنند. به هر شکلی سعی می‌کنیم تیم المپیک احیا شود و بنده شخصا امید زیادی به تحقق این مساله دارم.

نایب‌رییس فدراسیون با تاکید بر اینکه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باید در تاریخ و ساعت مقرر در دی‌ماه برگزار شود، در این‌باره به ایسنا گفت: بعد از مجمعی که 28 شهریور برگزار شد، چند بند پیشنهادی برای اصلاح اساسنامه به اعضا اعلام شده است؛ آنها اکنون مشغول فکر کردن هستند. حتی در این بین موارد پیشنهادی هم به جهت افزودن به اساسنامه ارایه شده است. در مجموع بنا داریم پس از بازی رفت تیم ملی مقابل بحرین، هرچه سریعتر جلسه مجمع را برای تصویب اصلاحات اساسنامه برگزار کنیم و در آن جلسه هم روی تاریخ دقیق مجمع انتخاباتی توافق نهایی میان اعضا صورت می‌گیرد.

تاج در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه بنابر اعلام گزارش‌های هیات رسیدگی به تخلفات فدراسیون، باید تصمیم‌گیری‌های جدیدی برای تشکیلات کمیته فوتبال ساحلی گرفته شود به ایسنا گفت: بنده اعتقاد دارم باید تصمیم‌گیری‌های جدیدی برای کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون گرفته شود و ترکیب کلی آن دچار تغییرات جدی شود. موضوع فوتبال ساحلی و تغییراتی که از آن صحبت می‌کنم ارتباطی به نتایج تیم ملی ما ندارد بلکه بحث‌های دیگری درباره عملکرد این کمیته مطرح است که هیات رسیدگی به تخلفات هم گزارش‌ها و نقطه‌ نظرات خود در این‌باره را تسلیم رییس فدراسیون کرده است. در نهایت این رییس فدراسیون خواهد بود که تصمیم‌گیری نهایی را درباره کمیته فوتبال ساحلی خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی در جریان بازی تیم‌های ایران و بحرین چه تمهیداتی اندیشیده تا این مسابقه در حضور ناظر امنیتی فیفا، بدون هیچ مساله‌ای برگزار شود،‌ گفت: این موضوع پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. بنده امروز (شنبه) صحبت‌هایی با مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون خواهم داشت و قرار است یک جلسه هم با مسوولان وزارت امور خارجه داشته باشیم. همچنین نامه‌نگاری‌هایی با استانداری و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام دادیم تا کنترل‌های لازم صورت گرفته و مشکلی پیش نیاید. اما در هر صورت باید پذیرفت که برقراری امنیت و کنترل شرایط سکوهای ورزشگاه دست فدراسیون نیست. ما سعی کردیم ظرافت‌ها وحساسیت‌های AFC درباره شرایط برگزاری این رقابت‌ها را به مسوولان مربوطه انتقال دهیم.

تاج همچنین با ابراز رضایت از وضعیت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و روند اجرای برنامه‌هایشان، خاطرنشان کرد: در رده نوجونان که علی دوستی‌مهر و همکارانش مشغول هستند وضعیت خوبی داریم. در رده جوانان هم که هدایت تیم را اکبرمحمدی برعهده دارد. فریدون معینی حساسیت‌های لازم را نسبت به اجرای برنامه‌ها داشته و به دقت مواظبت دارد تا این تیم مشکلی پیدا نکند.


ویدیو مرتبط :
قطعی شدن سفر تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب تیمهای ملی کشتی برای حضور در المپیک 2012 لندن اعلام شد



تیمهای ملی , المپیک 2012 لندن

 

از سوی رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی ترکیب تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن اعلام شد.

با توجه به آغاز رقابتهای کشتی فرنگی المپیک لندن از روز 15 مرداد ماه و طبق وعده قبلی ترکیب تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد، 60 روز مانده به این مسابقات اعلام شد. با اعلام رسول خادم، حضور این نفرات در رقابتهای المپیک منوط به استمرار بر عملکرد مثبت فنی و رعایت نظم و انضباط اردویی خواهدبود. ترکیب تیمهای کشتی ایران به شرح زیر است:کشتی فرنگی:55 کیلوگرم: حمید سوریان60 کیلوگرم: امید نوروزی66 کیلوگرم: سعید عبدولی84 کیلوگرم: حبیب اله اخلاقی 96 کیلوگرم: قاسم رضایی 120کیلوگرم: بشیر باباجان زاده کشتی آزاد:55 کیلوگرم: حسن رحیمی 60 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور 66 کیلوگرم: مهدی تقوی74 کیلوگرم: صادق گودرزی 84 کیلوگرم: احسان لشکری96 کیلوگرم: رضا یزدانی120 کیلوگرم: کمیل قاسمی/...باشگاه خبرنگاران جوان