ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سه شرط سپاهانی‌ها برای تکمیل نقش جهان


باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان سه شرط اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: در حاشیه حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که برای افتتاح چند طرح در شرکت فولاد مبارکه به اصفهان سفر کرده بود، مدیران شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان در نشستی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست در مورد تکمیل ورزشگاه نقش جهان مباحث مختلفی مطرح شد که سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این نشست، قبل از هراقدامی توسط شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان سه شرط اساسی را از دولت خواستار شد.

پرداخت مطالبات پیمانکار، مشخص شدن وضعیت معارضین و همچنین انشعابات ورزشگاه نقش جهان سه شرطی است که مدیران شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان گذاشته‌اند.

مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره گفت: با پیگیری‌هایی که توسط شخص آقای سبحانی و جهانگیری به عمل آمده، امیدواریم هر چه زودتر شاهد تکمیل ورزشگاه نقش جهان باشیم.


ویدیو مرتبط :
شبیه سازی سه بعدی میدان نقش جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقش جهان ده سال دیگر هم تکمیل نمیشود


کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان تا ده سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود چون شاید نمی‌خواهند تکمیل شود.

ایسنا: کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان تا ده سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود چون شاید نمی‌خواهند تکمیل شود.

هادی عقیلی در ارتباط با ورزشگاه نقش جهان که زمانی با سپاهان در آن بازی می‌کرد و هم اکنون هیچ مسابقه‌ای در آن برگزار نمی‌شود،در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: در نهایت این ورزشگاه آماده می‌شود و اگر هم آماده شود، فکر کنم مثل ورزشگاه‌های دیگر ایران که سریع برای AFC سر هم‌بندی می‌کنند، آماده شود.

وی افزود: مثلا اسکوربورد ورزشگاه تختی تهران را به آن شکل اجاره کرده بودند و همچنین زمینش را به گونه‌ای ردیف کرده بودند که مسئولان AFC آن را برای امتیازدهی به ایران ببینند و فقط در زمان بازدید مسؤولان AFC ظاهر خوبی داشته باشد، در ارتباط با ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم باید گفت که مطمئنا شرایط به همین شکل است و تا 10 سال دیگر هم تکمیل نمی‌شود. شاید نمی‌خواهند تکمیل شود.

عقیلی با بیان اینکه به یاد دارم که در بعضی از بازی‌های برگزار شده در نقش جهان حدود 40 تا 50 هزار نفر تماشاگر برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می‌آمد، تصریح‌کرد: این تعداد قابل توجهی است ولی اکنون در فولادشهر اگر هواداران دوست هم داشته باشند بیایند راه دور است و همه هم وسیله ندارند، علاوه بر آن اتوبوسرانی چقدر می‌تواند کمک کند؟ بنابراین بسیاری از تماشاچیان مجبور می‌شوند که با موتور به ورزشگاه بیایند که آن هم بسیار خطرناک است.

این مدافع سپاهان همچنین در ارتباط با بازی تیمش برابر فجر سپاسی که با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید، گفت: توانستیم در یک ‌دیدار خوب پیروزی مطلوبی کسب کنیم، البته تیم شیرازی هم در چند مقطع خطرناک بود و بسیار خوب ظاهر شد، اما ما میزبان بودیم و باید حتما برنده از زمین خارج می‌شدیم.