ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سه بازیکن جا مانده تیم قطبی را تکمیل کردند



 

 

سه بازیکن جا مانده تیم قطبی را تکمیل کردند

سه بازیکن جامانده تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه شب خود را به اردوی ملی‌پوشان در چین رساندند تا تیم قطبی برای دیدار روز جمعه با چین تمکیل شود.

شاگردان افشین قطبی پس از رسیدن به چین عصر روز چهارشنبه  نخستین تمرین خود را با حضور 20 بازیکن در شهر جنجو مرکز ایالت خه نن چین برگزار کردند.

این تمرین از ساعت 19 به وقت محلی در زمین تمرین باشگاه خه نن جیان که از باشگاه های لیگ برتر چین است و در منطقه جونگ مو شهر جنجو قرار دارد انجام شد.

در این تمرین سه دروازه بان زیرنظر منصور رشیدی و سایر بازیکنان زیرنظر قطبی، منصوریان و بیوتر به مدت یک ساعت و نیم به نرمش و گرم کردن اولیه، مرور کارها و برنامه های تاکتیکی و در پایان، بازی در نیمه زمین پرداخته و خود را برای بازی روز جمعه آماده کردند.

بازیکنان پس از استراحت روز چهارشنبه و رفع خستگی سفر طولانی از تهران به جنجو در این تمرین بسیار شاداب و سرحال و باانگیزه نشان دادند و حضور جواد نکونام و مسعود شجاعی نیز طراوت بیشتری به تمرین داده بود بویژه شجاعی که پس از مدتی غیبت به اردو دعوت شده و پابپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

این تمرین زیر نور و با حضور تنی چند از خبرنگاران مطبوعات و تلویزیون چین انجام شد و آنان به تهیه عکس و خبر از تمرین تیم ملی ایران پرداختند.

در پایان تمرین چهارشنبه خبرنگاران حاضر با هماهنگی مدیا آفیسر تیم ملی با افشین قطبی سرمربی و جواد نکونام مصاحبه کردند. قطبی در این گفت وگو ضمن ابراز خوشحالی از حضور در چین و بازی با تیم ملی این کشور، دیدار روز جمعه را در راه آمادگی تیم ایران برای حضور پرقدرت در جام ملتهای آسیا بسیار مهم شمرد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

وی در اظهارات خود به جوانگرایی در تیم ملی و ساختن یک تیم قوی برای شرکت در جام ملتهای آسیا اشاره و باردیگر تاکید کرد که هدف کادر فنی، قهرمانی در آسیا پس از 35 سال است.

جواد نکونام نیز این اردو و بازی با چین و کره جنوبی را برای آماده شدن تیم ایران بااهمیت ذکر کرد و گفت خوشحال است که توانسته در این اردو به کمک تیم کشورش بیاید.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام این دیدارهای تدارکاتی و حمایت مردم، مسوولان و رسانه ها تیم ایران بتواند مقام شامخی در قطر 2011 بدست آورد.

تیم ایران صبح روز پنجشنبه تمرین ندارد و بازیکنان طبق برنامه تنظیمی قرار است به استخر، سونا و سالن بدنسازی هتل بروند و ساعت 30/19 همزمان با بازی روز جمعه آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با چین در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام خواهند داد.

سه بازیکن جوان تیم ملی شامل احسان حاج صفی، مهرداد اولادی و میلاد زنیدپور که به دلیل مشکلات خروج از کشور نتوانسته بودند سه شنبه بهمراه سایر اعضای تیم عازم چین شوند، با رفع مشکل چهارشنبه شب به جنجو رسیده و در هتل کراون پلازا به سایر اعضای تیم پیوستند و بدین ترتیب جمع 23 نفره تیم ایران در این سفر کامل شد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و چین ساعت 30/19 روز جمعه 12 شهریور به وقت محلی (16 به وقت ایران) در ورزشگاه 25 هزار نفری جنجو برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خنده های سه بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم کارلوس کروش به تهران نیامد/ سرمربی تیم ملی سه روز است که در دبی مانده



کارلوس کروش , مشکلات مالی فدراسیون فوتبال

باز هم کارلوس کروش به تهران نیامد/ سرمربی تیم ملی سه روز است که در دبی مانده

 آخرین وعده فدراسیون فوتبال این بود که سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه به تهران می آید اما او باز هم برنگشت.

 کارلوس سه روز است به انتظار فدراسیون فوتبال نشسته و در این مدت هنوز پولی به حسابش نریختند تا به تهران بیاید. درحالی که روز گذشته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال  اعلام کرد: «پول کروش را کامل پرداخت کرده ایم.»

 

او در این مصاحبه با انتقاد از رسانه هایی که نوشته بودند کروش به دلیل عدم پرداخت پولش، به ایران بازنگشته است، گفت: «اینکه گفته می‌شود کروش به دلیل عدم پرداخت دستمزد به ایران بازنمی‌گردد شایعه است و من آن را تکذیب می‌کنم. کروش تمام حقوق خود را دریافت کرده و به ایران بازخواهد گشت.»


پس از مصاحبه بالاترین مقام رسمی فدراسیون فوتبال، خبرروزشی نیز به انتشار جزئیات مالی قرارداد کارلوس کروش پرداخت و به استناد از حرف های رئیس، نوع قسط بندی حقوق این مربی و همچنین میزان پرداختی ها به او را، منتشر کرد. اما حالا خبرهای رسیده از دبی حکایت از آن دارد که سرمربی ایران، هنوز حقوق خود را به طور کامل دریافت نکرده است.

 

خبرورزشی اولین رسانه ای بود که پس از سفر کروش به لیسبون، در گزارشی جنجالی نوشت، سرمربی تیم ملی ایران مسئولان فدراسیون فوتبال را تهدید کرده، در صورتی که حق و حقوقش را پرداخت نکنند به ایران بازنخواهد گشت. سرمربی تیم ملی روز 16 شهریور، پیش از ترک تهران همچنین گفت، باید تا زمان بازگشتش به ایران مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز رفع شده باشد.


اما خبرهای موثق رسیده حکایت از آن دارد، کارلوس کروش از پول هایی که باید از فدراسیون فوتبال می گرفته است تنها یک قسط را گرفته که مربوط به طلب های او تا پیش از بازی با کره جنوبی بوده است و هنوز منتظر مانده تا ادامه مطالباتش را از فدراسیون فوتبال بگیرد و به تهران برگردد. البته هیچ بعید نیست که این بار و با توجه به خلف وعده های فدراسیون فوتبال ، علی کفاشیان مجبور شود به امارات برود و رودررو با سرمربی به مذاکره بنشیند.


کروش 20 روز قبل از تهران خارج شد و فدراسیون فوتبال تاکید داشت به این مربی بدهی ندارد و رفتن او ارتباطی به مسائل مالی نداشته است . آنها حتی کوچکترین نکته ای درباره اینکه سرمربی در امارات است نگفته بودند و کفاشیان مدام تاکید داشت بدهی های کروش پرداخت شده و مربی در نهایت روز دوشنبه در تهران خواهد بود./خبرآنلاین