ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سنگ بزرگ مصری‌ها جلوی پای سپاهان



 

 

سنگ بزرگ مصری‌ها جلوی پای سپاهان

 

باشگاه الزمالک مصر برای صدور رضایت‌نامه بازیکن عراقی‌اش 500 هزار دلار درخواست کرد.

سایت استاد دوحه نت قطر نوشت: باشگاه الزمالک مصر که پیش از این گفته می‌شد قرار است در ازای 250 هزار دلار عمادرضا را در اختیار یکی از باشگاه‌های ایرانی قرار دهد، این رقم را افزایش داده و برای صدور رضایت‌نامه بازیکن مطرح عراقی‌اش درخواست 500 هزار دلار کرد.

سایت استاد دوحه نامی از تیم ایرانی نبرده اما از آنجایی که سپاهانی‌ها در این مدت مذاکراتی با این بازیکن داشته‌اند به نظر می‌رسد تیم مورد نظر سایت قطری همان سپاهان باشد.

با این تفاسیر مسئولان الزمالک سنگ بزرگی را جلوی پای اصفهانی‌ها قرار داده‌اند تا بتوانند خود از این بازیکن گلزن عراقی در فصل آینده لیگ برتر مصر بهره ببرند.

 


ویدیو مرتبط :
افشای رد پای قطر در ذبح 21 قبطی مصری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت 6 ماهه برای خرید طلایی پرسپولیس / سنگ بزرگ جلوی پای منصوریان برای رسیدن به نیمکت استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

احتمال محرومیت 6 ماه سرمربی تیم فوتبال نفت و دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه وجود دارد.

به گزارش فارس، در جلسه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ مصوب شد در صورتی که بازیکن یا مربی بدون آنکه شرایط لازم برای فسخ قرارداد را داشته باشد و به طور یک‌طرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کند در آن صورت در صورتی که باشگاه اثبات کند که این بازیکن و مربی حق فسخ قرارداد نداشته است با محرومیت 6 ماهه مواجه خواهد شد.

با توجه به مصوبه امروز در صورتی که باشگاه نفت بتواند اثبات کند علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند بدون داشتن شرایط لازم قرارداد خود را فسخ کرده‌اند در آن صورت با محرومیت 6 ماهه مواجه خواهند شد.

به این ترتیب اگر چنین اتفاقی رخ بدهد منصوریان نمی‌تواند سرمربی استقلال شود و بیرانوند هم حضورش در پرسپولیس به عنوان دروازه‌بان در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.