ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سمبل رم در لباس مدرسه +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار توتی

این تصویر کودکی 12 ساله است که با لباس مدرسه عکس انداخته. او بعدها به یکی از بزرگ ترین اسطوره های فوتبال تبدیل شد.

 این کودک مدرسه ای بعدها کار خود در فوتبال را جدی تر دنبال کرد، بالاخره به یک باشگاه حرفه ای تر رسید و پله پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد. او به باشگاه محبوب رم رسید و تبدیل به گلزن نخست این تیم شد. این پسر برای همیشه به پیراهن تیم رم وفادار ماند و حتی در اوج فوتبال خود و زمانی که رئال مادرید سرسختانه خواهان به خدمت گیری او بود هرگز حاضر به ترک باشگاه نشد. پسرک آنقدر در رم ماند و وفاداری کرد که سمبل و نماد باشگاه خود لقب گرفت. سمبل رمی ها امروز در 36 سالگی هنوز برای رم بازی می کند و قرار است با شکوه و عظمتی که لایق اوست در همین باشگاه برای همیشه کفش ها را بیاویزد.

سمبل باشگاه رم که گاهی اوقات خودش فرزندانش را به مدرسه می برد خود زمانی یک بچه مدرسه ای بود.

او کسی نیست جز فرانچسکو توتی. همین پسر 12 ساله که عکس او را در زیر می بینید:

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار توتی

 

اخبار ورزشی -جام جم


ویدیو مرتبط :
عکس وینکس با لباس مدرسه ساخت خودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: معلمی که با لباس عروس مدرسه رفت


همزمان با جشن آغاز بهار مهر و سال تحصیلی جدید معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس حاضر شده و به تدریس پرداخت. مشرق: همزمان با جشن آغاز بهار مهر و سال تحصیلی جدید معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس حاضر شده و به تدریس پرداخت.


فائزه عبادی که 25 سال سن دارد و معلم پایه اول ابتدایی است، هدف از این اقدام را تعهد و عشق به کار عنوان کرد و اظهار داشت: عقیده دارم انسان ها باید در هر شرایطی وظیفه خود را انجام دهند.

گفتنی است، این اقدام خانم عبادی موجب شور و نشاط در مدرسه و به ویژه در بین دانش آموزان شد.


عکس: معلمی که با لباس عروس مدرسه رفت

عکس: معلمی که با لباس عروس مدرسه رفت