ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سعیدلو: پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال صاحب زمین اختصاصی می‌شوند



 

  پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال صاحب زمین اختصاصی می‌شوند

 

 رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: استقلال و پرسپولیس تا پایان سال صاحب زمین اختصاصی خواهند شد كه شاید قرمزها زودتر مالك شوند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، علی سعیدلو پس از امضای تفاهم‌نامه میان سازمان تربیت‌بدنی و سازمان انتقال خون اظهار داشت: یكی از نیازهای اساسی به خون در زمان جراحی و موارد اضطراری چون زلزله و آتش‌سوزی است. در این موارد باید منابع خون به اندازه كافی در اختیار باشد. ما نیز به دلیل مشاركت بیشتر جامعه ورزشی كه از نظر جسمی و روانی سطح بالای سلامتی را دارد، این تفاهم‌نامه را امضا كردیم.

وی ادامه داد: هدف، اصرار بر این است كه اهدای خون كار خوبی است و ریشه در اعتقادات مذهبی و سنتی ما دارد. این عمل می‌تواند اهدای زندگی به شمار زیادی از افراد باشد. این راهی است تا ورزشكاران به طور مستمر با توجه به نیاز سازمان انتقال خون، خون سالم خود را اهدا كنند.

سعیدلو درباره بازی دوستانه بین تیم‌های فوتبال ایران و برزیل، گفت: برای آمادگی تیم‌ها لازم است مقدمات كار فراهم شود و اردوهایی تشكیل شود تا ایران بتواند با تیم‌های شایسته‌تری رقابت كند. شرایط خوبی فراهم شده تا این دو تیم مقابل هم بازی كنند.

معاون رئیس جمهوری گفت: تیم ایران در نظر دارد كه در دیداری دیگر با یكی از تیم‌های قدرتمند جهان در ورزشگاه آزادی رقابت كند. تا 15 روز آینده نام دیگر حریف قدرتمند ایران برای انجام دیدار دوستانه مشخص خواهد شد.

وی درباره احتمال سفرش به امارات برای تماشای دیدار دوستانه برابر برزیل عنوان كرد: احتمالاً در آن زمان در تماشای مسابقه رالی كه از پكن به پاریس می‌رود و این مسیر از شمال كشور ایران نیز رد می‌شود، حضور خواهم داشت. نمی‌توانم این دیدار دوستانه را از نزدیك تماشا كنم.

رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص پیش‌بینی این دیدار، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی باشد و تیم ما دقیق بازی كند تا ظرفیت واقعی‌اش را مقابل یك تیم قدرتمند به نمایش بگذارد. در این صورت، احساس می‌كنیم چه جایگاهی در جهان داریم.

علی سعیدلو با اشاره به خصوصی‌سازی 2 تیم استقلال و پرسپولیس، گفت: این مسئله وظیفه ما است. با نامه‌نگاری‌هایی كه به سازمان خصوصی‌سازی انجام شده، این كار تا آخر امسال انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از گذشته صحبت بر سر امكانات این دو باشگاه وجود داشت. امكاناتی چون زمین، خوابگاه، محل تمرین، بدن‌سازی و استخر از مواردی است كه از اول سال 89 تصمیم گرفته شد تا برای آنها انجام شود.

وی گفت: تا آخر امسال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند زمین اختصاصی خود را داشته باشند و شاید این كار برای پرسپولیس زودتر نتیجه دهد. اگر خصوصی سازی شد، سازمان تربیت بدنی می‌تواند امكانات در نظر گرفته را به این 2 باشگاه منتقل كند و جزء سرمایه آنها قرار دهد.

رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص كاروان اعزامی به مسابقات آسیایی گوانگجو، گفت: حق مردم است كه از تعداد نفرات و رشته‌های اعزامی و پیش‌بینی مدال‌ها اطلاع داشته باشند؛ اما گزارش مفصل مربوط به این بازی‌ها در هفته آینده با حضور افشارزاده و با هماهنگی كمیته ملی المپیك ارائه خواهد شد. كسانی كه برای این مسابقات تصمیم‌گیری می‌كنند، این مورد را مدنظر داشته باشند كه كسی بیهوده به مسابقات اعزام نشود.... / فارس


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // استقلال و پرسپولیس صاحب ورزشگاه شدند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعیدلو سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به سازمان تربیت بدنی احضار كرد



 

 

سعیدلو سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به سازمان تربیت بدنی احضار كرد

 

سعیدلو سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به سازمان تربیت بدنی احضار كرد

تهران - رییس سازمان تربیت بدنی در پی شكست های سنگین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس، سرپرستان این دو باشگاه را به محل این سازمان احضار كرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران، سعیدلو بعد از ظهر یكشنبه و پس از شكست های چهار بر یك این دو تیم در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، سرپرستان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای ارایه توضیحات به سازمان تربیت بدنی احضار كرد.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران تحت نظارت سازمان تربیت بدنی فعالیت می كنند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یكشنبه در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه چهار بر یك مغلوب صبای قم شد و استقلال تهران نیز در ورزشگاه تختی اهواز با همین نتیجه بازی را به میزبان خود فولاد خوزستان واگذار كرد.