ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سر الكس فرگوسن:نتیجه یك ـ صفر از دو ـ صفر بهتر است!



 

   سر الكس فرگوسن:نتیجه یك ـ صفر از دو ـ صفر بهتر است!

تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان وست برومویچ بود و در حالی که نیمه نخست را با برتری 2 بر صفر به سود خود به پایان برده بود، در نیمه دوم دو بار دروازه تیمش فرو ریخت و دو امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست داد.

فرگوسن در پایان این بازی گفت: با توجه به نمایش خیره کننده‌ای که در نیمه اول داشتیم، این انتقاد باز هم وجود دارد که چرا زمانی که از حریف پیش می‌افتیم، کار را یکسره نمی‌کنیم. این اتفاق چندین بار تاکنون برای ما رخ داده است. در حالی که می‌توانستیم در نیمه اول 5 گل بزنیم، این کار را نکردیم و فقط با دو گل برتری به رختکن رفتیم. این مساله واقعا جای نگرانی دارد.

فرگوسن در ادامه افزود: در بازی‌های پیش هم این مسائل رخ داد. اورتون باید 5 یا 6 گل از ما می‌خورد. مقابل فولام هم می‌توانستیم 3 یا 4 گل بزنیم اما به دلیل همین مساله داریم امتیازها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم. دیگر نباید به این ترتیب نتیجه بگیریم. از این تساوی کاملا ناراضی و ناامید هستم. پیروزی 2 ـ صفر اصلا قاطع نیست و حاشیه امنیتی برای تیم ندارد. اگر تیم یک گل دریافت کند، آن موقع حریف کاملا به بازی برگشته و برای تساوی تلاش می‌کند. به نظر من پیروزی یک بر صفر از دو بر صفر بهتر است چرا که باعث می‌شود بازیکنان با تمرکز بیشتری در زمین کار کنند و برای گل دوم تلاش کنند.

منچستریونایتد با وجود اینکه هنوز در لیگ برتر شکست نخورده اما با 3 پیروزی از 8 دیدار خود، با 14 امتیاز پس از چلسی و آرسنال در مکان سوم ایستاده است.


ویدیو مرتبط :
پابوس امــــــــــام رضـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس0-سایپا1؛ شلیک میلاد به قلب درخشان / صبا 1 ـ گسترش فولاد صفر



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

 

اخبار ورزشی - دومین شکست متوالی پرسپولیس
پرسپولیس0-سایپا1؛ شلیک میلاد به قلب درخشان

سایپا با تک گل تماشایی میداوودی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"،ورزشگاه آزادی، ساعت 16:50 ، هفته دوازدهم لیگ برتر، تماشاچی کمتر 1000 نفر

اخطار: خانزاده دقیقه 28 و شهاب زاهدی 68 (پرسپولیس)، مجید ایوبی دقیقه33 محمدرضا اخباری 88(سایپا)

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، امید عالیشاه، محمد عباس زاده(87اسماعیل زاده)، احمد نوراللهی (50 صادقیان)، میثم حسینی، اومانا، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی(55 زاهدی)
سرمربی:حمید درخشان

سایپا: محمدرضا اخباری، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، محمد نزهتی، کاوه رضایی، سیدمهدی سیدصالحی، حکیم نصاری، مجید ایوبی و حامد شیری
سرمربی : مجید جلالی

شرح بازی:
پرسپولیس دومین بازی متوالی اش را نیز مقابل سایپا شکست خورد. پرسپولیسی ها که روز قبل با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار گرفتند در نهایت به رقم حملاتی که روی دروازه حریف انجام دادند و موقعیت هایی که نیلسون از سایپایی ها گرفت باتک گل میلاد میداوودی شکست را پذیرا شدند. این در حالی بود که پیام صادقیان، زاهدی بازیکن جوان این تیم، عباس زاده و مهدی طارمی به دفعات موقعیت های زیادی را از دست دادند تا در نهایت در میان دو دستگی هواداران برای تشویق دایی از یک سو و حمایت از پرسپولیس و درخشان از سوی دیگر بازی به پایان برسد. گفتنی است که در دقایق پایانی مسابقه تنها جایگاه 36 بود که به تشویق علی دایی پرداخت و سایر سکوها با تشویق پرسپولیس، درخشان و علی کریمی به موضع گیری علیه این شعار پرداختند.

شرح گل:
صفر ـ 1 (سایپا): میلاد میداوودی از فاصله 30متری سوپرگل زد و شدت ضربه اش آنقدری زیاد بود که نیلسون با توپ داخل دروازه رفت.

لحظات حساس:
دقیقه 13: ابراهیم شکوری با ضربه کاشته تماشایی تیر دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت.


دقیقه 26: پرتاب اوت بلند شکوری به سید صالحی رسید که ضربه او را نیلسون به راحتی گرفت.


دقیقه 33: دفع توپ میثم حسینی با اشتباه مجید ایوبی ، فرار محمد عباس‌زاده را به دنبال داشت و در حالی که او می‌توانست با دروازه‌بان سایپا تک به تک شود، با خطای ایوبی مواجه شد و این بازیکن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. به دلیل اینکه توپ کاملا در اختیار عباس ‌زاده نبود، تورج حق‌وردی، داور مسابقه او را اخراج نکرد.


دقیقه 34: ضربه ایستگاهی که به دلیل خطا روی محمد عباس‌زاده به دست آمده بود، با ضربه مهدی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 49: ضربه احمد نوراللهی از بالای دروازه سایپا بیرون رفت.


دقیقه 50: ضربه سر سیدصالحی با اختلاف راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.


دقیقه 51: سانتر پیام صادقیان در اولین لحظه حضور با یک سانتر زیبا طارمی را صاحب موقعیت کرد که طارمی موفق به کنترل توپ نشد.


دقیقه 64: پیام صادقیان در حالی که 5 بازیکن سایپا را در محوطه 18 قدم به هم ریخته بود، پاسش به اشتباه به پای مهاجم پرسپولیس برخورد کرد و به اوت رفت. 

 

--------------------------------------

 

صبا انتقام اردبیل را از تبریز گرفت / صبا 1 ـ گسترش فولاد صفر؛ورود به جرگه بزرگان

تیم فوتبال صبا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با تک گل علیمحمدی گسترش فولاد را از پیش رو برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ‌برتر، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم، تماشاچی: 150 نفر

داور: محمدملکی
کمک ها: بابک داوری، حسن زهیری
اخطار: 54 قربانی و 59 بادامکی از صبا

صبا: مهرداد طهماسبی ـ پیروز قربانی، مسعود حق جو، وحید علی آبادی، محمد آرام طبع ـ حسین بادامکی، ایوب کلانتری، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی ـ جلال الدین علی محمدی، مارکو آیوبل
سرمربی: صمد مرفاوی

گسترش فولاد: رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، حمید جوکار، علیرضا لطیفی، مگنو باتیستا داسیلوا، علیرضا نقی زاده، جابر انصاری، محمد امین درویشی، مهرداد بایرامی، پیمان رنجبر، محمد مختاری
سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:
صبا که ناکام از حذف در جام‌حذفی برای انتقام از ناکامی به میدان آمده بود، با پیروزی برابر تیم گسترش فولاد 19 امتیازی شد و با این سه امتیاز با ارزش وارد جرگه بزرگان شد. در دیداری که کم حادثه و کم رونق بود، گل جلال الدین محمدی گلی زیبا در شوره زار کویر قم بود. گسترش فولاد با این نحوه بازی نشان داد که بعد از آمدن فراز کمالوند به جای تارتار هنوز هیچ پیشرفت مثبتی در کارش ایجاد نشده است.

شرح گل:
1 ـ صفر (صبا): در دقیقه 65 جلال‎الدین علی محمدی از لبه خط 18قدم با شوتی قاطع و محکم دیرک افقی دروازه را لرزاند. توپ به زمین برخورد و در حالی که داور گل را تایید نکرده بود کمک او با اعلام عبور توپ از خط گل صبا را تایید کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: مارکو آیوبل در یک موقعیت تک به تک در آستانه گشودن دروازه حریف بود که توپ با بی دقتی او به خارج رفت.


دقیقه 27: مهرداد بایرامی روی یک ضربه ایستگاهی خطرناک دروازه صبا را تهدید کرد که مهرداد طهماسبی با واکنش خوبی دروازه میزبان را نجات داد.


دقیقه 42: یک ضربه کاشته دیگر از بایرامی را طهماسبی به سختی دفع کرد تا بایرامی یکی از بهترین مردان این روز باشد.


دقیقه 45: روی سانتر علی آبادی از راست مارکو با ضربه سر خطرناک دروازه گسترش را تهدید کرد اما توپ به خارج رفت.


دقیقه 47: ضربه ایستگاهی حسین بادامکی از فاصله 30متری با شکل خطرناکی از کنار دروازه به خارج رفت تا صبا یک فرصت گل خوب را از دست بدهد.


دقیقه 70: شوت عالی مارکو بار دیگر دروازه گسترش فولاد را تهدید کرد.


دقیقه 71: سانتر جابر انصاری با ضربه سر محمد مختاری از کنار دروازه صبا گذشت

اخبار ورزشی - ورزش سه