ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت نیکبخت در گرو رای کمیته انضباطی



سرنوشت نیکبخت در گرو رای کمیته انضباطی

 

مسوولان باشگاه صبای قم درباره وضعیت علیرضا نیکبخت واحدی موضع سکوت را انتخاب کرده‌اند.برنا: علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن تیم فوتبال صبای قم این روزها در کانون توجهات قرار گرفته و مبدل به سوژه اصلی رسانه‌ها شده است.

 

مسوولان باشگاه صبا که از شنیدن برخی شایعات درباره این بازیکن حسابی شوکه شده بودند در این باره اظهارات مختلفی انجام دادند.

صبایی‌ها فعلا رسما خبر اخراج نیکبخت را اعلام نکرده اند و به گواه مسوولانشان منتظر ابلاغیه‌ای هستند که باید از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای آنها ارسال شود که این موضوع تاکنون شکل نگرفته است.

در این‌باره با عباس مرادی سرپرست باشگاه صبا صحبت کردیم که وی تنها با بیان جمله "در این مورد صحبت نمی کنم" از اعلام وضعیت نیکبخت طفره رفت.

همچنین با مدیر روابط عمومی باشگاه صبا گفت‌وگو کردیم که مسوول فوق هم اعلام کرد: وضعیت نهایی نیکبخت مشخص نشده است و بزودی درباره این بازیکن تصمیم می گیریم.

مسوولان صبا درباره وضعیت نیکبخت موضع سکوت را انتخاب کرده‌اند تا تکلیف نهایی وی از سوی فدراسیون فوتبال مشخص شود.../برنا


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای کمیته انضباطی در مورد پرونده ...



 

 

 

رای کمیته انضباطی در مورد پرونده ...

 

رای کمیته انضباطی در مورد پرونده شکایت دایی از فدراسیون فوتبال اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در خصوص پرونده شکایت علی دایی از این فدراسیون را اعلام کرد.

بر اساس این رای فدراسیون فوتبال موظف شده است از تاریخ برکناری علی دایی از تیم ملی تا عقد قرارداد وی با تیم فوتبال پرسپولیس رقمی را به عنوان دستمزد به این مربی پرداخت کند.

علی دایی پیش از مسابقات مقدماتی جام جهانی با فدراسیون فوتبال قراردادی سه ساله امضا کرد که پس از یکسال وی از سمت سرمربیگری تیم ملی برکنار شد. دایی طبق صورتجلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال موجود است به میزان یکسال از مبلغ قرارداد خود صرفنظر کرده اما طبق شکایتی به فدراسیون فوتبال خواستار مابقی مطالبات خود شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی ابعاد مختلف این پرونده در نهایت رای نهایی خود را اعلام کرد. براین اساس فدراسیون فوتبال موظف شد رقمی که با احتساب دوره برکناری دایی از تیم ملی تا حضورش در تیم پرسپولیس تعیین می شود را به این مربی پرداخت کند. دایی 9 ماه پس از جدایی از تیم ملی به تیم پرسپولیس پیوست.

عباس روغنی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر اظهار داشت: کمیته انضباطی هنوز رقمی را برای پرداخت مطالبات دایی مشخص نکرده و این مبلغ پس از تعیین مدت قرارداد وی مشخص خواهد شد.

روغنی تصریح کرد: طرفین این پرونده شامل؛ فدراسیون فوتبال و علی دایی مجازند به رای صادره اعتراض کنند که در این صورت پرونده در شورای استیناف رسیدگی خواهد شد.

مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد به منظور پرهیز از هرگونه شائبه و اتهام جانبداری از طرفین این پرونده از اظهارنظر در این خصوص خودداری می کند.