ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت نامعلوم ورزشکار دستگیر شده در تایلند



اخبار,اخبار ورزشی ,رحمت اسدی

 

اخبار ورزشی - سرنوشت نامعلوم ورزشکار دستگیر شده در تایلند

پلیس تایلند پس از بازداشت بازیکن تیم پینت‌بال داتیس ایران، وی را به محلی نامعلوم برده و خبری از وی در دسترس نیست.

به گزارش فارس، رحمت اسدی یکی از بازیکنان تیم پینت بال داتیس که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه این تیم راهی تایلند شده بود، چند روز پیش توسط پلیس تایلند به دلایل نامشخص در هتل محل اقامت خود دستگیر شد.

در حالی که هنوز هیچ علت مشخصی برای این کار عنوان نشده است، برخی رسانه‌های خارجی اتهام قتل در دبی امارات و فرار به تایلند را مطرح کرده‌اند.

برادر وی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: زمانی که برادرم پس از مسابقه در هتل محل اقامت خود استراحت می‌کرد، 20 پلیس تایلند با لباس شخصی شبانه وارد هتل شده و وی را دستگیر و به محل نامعلومی برده‌اند.

وی ادامه داد: به هیچ وجه هم اجازه ملاقات به هم تیمی‌هایش را نداده‌اند و پس از پیگیری بیشتر گفته‌اند او به محل دیگری انتقال داده شده است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌هایمان هم از سفارت ایران در تایلند هنوز به نتیجه ای نرسیده و نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در خصوص اینکه برخی سایت‌های خارجی اتهام وی را قتل عنوان کرده‌اند، گفت:‌ ما هم چنین چیزی را شنیده‌ایم اما به هیچ وجه صحت ندارد.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
سرنوشت نامعلوم یک زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت نامعلوم بیانیه فرهاد مجیدی خطاب به هواداران



 

 

سرنوشت نامعلوم بیانیه فرهاد مجیدی خطاب به هواداران

 

کاپیتان سابق آبی پوشان قصد داشت طی یک بیانیه ضمن دلجویی از هواداران این تیم، علت جدایی از استقلال را منتشر کند که گویا این امر برای مدتی مسکوت خواهد ماند.