ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی پرسپولیس می‌رود؟/ ژوزه گزینه هدایت تیم ملی مراكش



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه مراكشی مدعی شد

سرمربی پرسپولیس می‌رود؟/ ژوزه گزینه هدایت تیم ملی مراكش

روزنامه‌‌ "هسپرس" مراكش از مانوئل ژوزه به عنوان یكی از گزینه‌های جایگزینی گرتس، سرمربی اخراجی تیم ملی فوتبال این كشور نام برد.

 فدراسیون فوتبال مراكش اریك گرتس سرمربی بلژیكی این تیم را پس از نتایج ضعیف از كار بركنار كرد. اگر چه هنوز جانشین این مربی بلژیكی مشخص نشده است، اما بعضی از رسانه‌ها از مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس به عنوان یكی از گزینه‌های جانشینی او یاد كردند.

رسانه‌های مراكشی از احتمال جایگزینی رشید الطاووسی به عنوان یكی از گزینه‌های جانشینی گرتس یاد كردند. با این حال بعضی دیگر از آنها از مانوئل ژوزه سرمربی كنونی پرسپولیس به عنوان یكی دیگر از گزینه‌ها اسم بردند.

پایگاه اطلاع رسانی فرانس پرس و روزنامه‌‌ المنتخب مراكش نیز از پادو الزاكی به عنوان یكی دیگر از گزینه‌های جانشینی گرتس نام بردند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
گزینه های هدایت تیم ملی والیبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی پیشین تیم ملی گزینه هدایت فولاد


باشگاه فولاد خوزستان برای تعیین سرمربی فصل آینده روی گزینه‌های خارجی نظر دارد.

خبرگزاری فارس : مجید جلالی روز گذشته در پایان بازی فولاد و پرسپولیس از اعضای تیم فولاد خداحافظی کرد تا جدایی اش بعد از چند سال قطعی شود.

مسئولان باشگاه فولاد برای انتخاب سرمربی جدید خود 28 اردیبهشت جلسه دارند.

مدیران این تیم دو سه گزینه خارجی مد نظر دارند و گفته می شود یکی از این گزینه هایی که به مدیران فولاد پیشنهاد شده و قرار است روز 28 اردیبهشت روی آن بحث شود والدر ویرا است.

ویرا در دیدار با استرالیا که منجر به صعود کشورمان به جام جهانی 1998 شد هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت.