ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی والیبال آمریکا: برای بازی با ایران برنامه ویژه ای داشتیم



 

سرمربی والیبال آمریکا: برای بازی با ایران برنامه ویژه ای داشتیم

 

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: «برای بازی مقابل ایران تمرکز زیادی داشتیم و به خوبی خود را برای این بازی آماده کرده بودیم.»

به گزارش جام نیوز، "آلن نایپ" در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا اظهار داشت: «بازیکنان ایران ما را مجبور کردند که برای خودمان فرصت هایی خلق کنیم.»

وی درباره کلایتون استنلی که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد گفت: «بازی کلایتون بخش بزرگی از بازی امروز بود. او سرویس ها و اسپک های خوبی در این مسابقه زد. من خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.»

"کلایتون استنلی" کاپیتان آمریکا نیز درباره این بازی خاطرنشان کرد: «ما با قدرت زیادی در این مسابقه به میدان رفتیم و بدون اشتباه توانستیم فشار را به طور دائمی بر تیم ایران حفظ کنیم.»

تیم ملی ایران صبح امروز در ششمین مسابقه خود در جام جهانی والیبال سال 2011 با نتیجه سه بر صفر از آمریکا شکست خورد.


ویدیو مرتبط :
تحلیل سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از شکست مقابل ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیدواری سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران برای بازی دوستانه با آمریکا



اخبارورزشی,تیم فوتبال نوجوانان ایران

امیدواری سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران برای بازی دوستانه با آمریکا

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است تیمش در امارات بتواند با تیم نوجوانان آمریکا و چند کشور دیگر دیدار دوستانه برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دوستی‌مهر در خصوص برنامه‌های تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از شروع مسابقات جام جهانی به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، گفت: اردوهایمان را طبق برنامه برگزار می‌کنیم.

چهارشنبه هم دور جدید اردوهایمان در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: به دنبال بازی‌های دوستانه مناسب و مفید با تیم های خوب جهان هستیم و در این راه کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال در حال تلاش هستند.

 البته امارات که خودش میزبان جام جهانی است از ما دعوت کرده که به برای انجام دو بازی دوستانه به این کشور برویم. البته باید ببینیم اوضاع چطور خواهد شد و امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد.

با توجه به اینکه درجام جهانی با کشورهایی از آمریکای لاتین، آفریقا  واروپا روبرو می‌شویم باید برای شبیه سازی با این حریفان هم بازی کنیم.

 دوستی مهر ادامه داد: طبق اطلاعاتی که به ما داده‌اند، در بازه زمانی حضور ما در امارات، چند تیم خوب جهان مثل تیم زیر17 سال آمریکا هم در امارات اردو دارند و خیلی خوب است که تدابیری اندیشیده شود که با یک یا دو تیم از این کشورها هم در امارات بازی کنیم چرا که این کشور میزبان رقابت‌های جام جهانی است و شرایط بازی‌های جام جهانی به خوبی برای ما شبیه سازی خواهد شد. سرمربی تیم نوجوانان ایران در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است که بهترین های رده زیر17 سال ایران را به جام جهانی نوجوانان امارات ببریم و در این رقابت‌ها بدرخشیم./مهر