ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی هندوراس هم استعفا داد


سرمربی تیم فوتبال هندوراس گفت: همیشه هوادار هندوراس باقی خواهم ماند.

خبرگزاری تسنیم:سرمربی تیم فوتبال هندوراس گفت: همیشه هوادار هندوراس باقی خواهم ماند.

 لوئیز فرناندو سوارس، پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل سوئیس گفت: نیمه دوم نسبت به نیمه نخست بهتر بودیم و سه یا چهار موقعیت خوب روی دروازه سوئیس خلق کردیم ولی گلزنی داستانی متفاوت دارد که ما موفق به انجامش نشدیم و مردم هندوراس را نا‌امید کردیم.

وی افزود: زمانی‌که تیم را ترک کنم از بازیکنانم خداحافظی خواهم کرد. احساس می‌کنم که نیاز به یک تغییر در زندگی ورزشی‌ام دارم.

سرمربی تیم ملی هندوراس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فرد دیگری می‌تواند سرمربی این تیم خوب شود و کارهای بهتری برای این تیم انجام دهد.

سوارس عنوان کرد: بازیکنان جوانی داریم که خیلی خوب هستند و مربی جدید تیم هم این موضوع را درک خواهد کرد. از اینکه هدایت تیم هندوراس را در اختیار داشتم خوشحال هستم.

سرمربی کلمبیایی هندوراس تصریح کرد: ناراحت هستم از اینکه نتوانستم ماموریتی که مورد نظرمان بود را به خوبی انجام دهم. موفقیت در جام جهانی رویای من بود ولی همچنان این رویا در دوران حرفه‌ ای من باقی خواهد ماند. همیشه می‌خواهم با هندوراس در تماس باشم و هوادار این تیم خواهم بود. چه در این تیم باشم و چه نباشم هوادار هندوراس هستم.

وی ادامه داد: رابطه خوبی با بازیکنان داشتم و از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و به نوعی خودم را مدیون بازیکنان می‌دانم و از آنها عذر خواسته و ممنون آنها هستم.


ویدیو مرتبط :
حواشی فوتسال ایران-روسیه و استعفا سرمربی بعد از بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كفاشیان:استعفا نمی‌دهم/از فردا به فكر سرمربی جدید هستیم



 

 

 

باشگاه رم پیشنهاد لیورپول را رد كرد

 

اگرچه تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار حذفی خود در پانزدهمین دوره جام ملتها برابر کره‌جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما رییس فدراسیون فوتبال ایران در نخستین سخنان خود پس از این شکست اعلام کرد استعفا نخواهد داد و به کارش را در راس فوتبال ایران ادامه می‌دهد.

علی کفاشیان پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: با وجود چنین نتیجه‌ای از سمت‌ام استعفا نمی‌دهم و تا یک سال دیگر در فوتبال ایران خواهم بود. فدراسیون فوتبال مجمع دارد و آنها در انتخابات‌شان تعیین می‌کنند که چه کسی رئیس آینده فدراسیون خواهد بود.

کفاشیان با بیان اینکه افشین قطبی از وی و بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرده است، گفت: قطبی دیگر با ما نیست، او پس از بازی با کره‌جنوبی با ما خداحافظی کرد. ما از فردا (یکشنبه) به دنبال سرمربی خارجی جدیدی برای تیم ملی خواهیم بود تا بتوانیم به جام جهانی 2014 صعود کنیم.

رییس فدراسیون درباره عملکرد تیم ملی در بازی با کره‌جنوبی نیز اظهار کرد: تیم ایران بازی خوبی انجام داد. هر دو تیم فوتبال پایاپایی را مقابل یکدیگر انجام دادند،‌ در دقایقی تیم ما بهتر از حریف بود و در دقایقی کره‌ای‌ها عملکرد بهتری داشتند در نهایت کره‌جنوبی پیروز شد و ما باید از فردا به فکر آینده باشیم.