ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی تیم ملی برزیل:با این بازیكنان باهوش برای تمام تیم‌های دنیا خطرناك هستید



 

 

سرمربی تیم ملی برزیل:با این بازیكنان باهوش برای تمام تیم‌های دنیا خطرناك هستید

 

سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل گفت: ایران با عملکرد چند سال اخیرش نشان داده نه تنها برای تیم ما بلکه برای تمام دنیا تیمی خطرناک است.

مارکوس سوراتو عنوان کرد: صحبتی که در مورد تیم ملی فوتسال ایران داشتم و گفتم این تیم می‌تواند فینالیست جام‌جهانی 2012 شود هرگز یک تعارف نبود. این موضوع یک حقیقت است که تیم شما می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: این تیم در جام‌جهانی قبلی هم بسیار خوب ظاهر شد و حتی در جمع 4 تیم رنکینگ فیفا قرار گرفت. ما تیم ایران را قطعاً یک خطر برای خود احساس می‌کنیم. این تیم نه تنها برای برزیل بلکه برای همه تیم‌های دنیا می‌تواند خطرناک باشد. شما در جام‌جهانی کوچک (گرندپرکیس) هم 3 بر یک اسپانیا را شکست دادید.

سوراتو با اشاره به بازیکنان تیم ایران تصریح کرد: بازیکنانتان بسیار باهوش، تکنیکی و با مهارت بالا هستند و همین چند فاکتور باعث شده آنها ترکیب خوبی را کنار هم تشکیل دهند. محمد طاهری و وحید شمسایی مثال بسیار مناسبی برای خصوصیاتی که گفتم هستند. مطمئنا به این نفرات بازیکنان جدیدی هم اضافه شده‌اند که قابلیت‌هایی دارند. مثلا بازیکن شماره 7 شما (اصغر حسن‌زاده) هم بسیار سرعتی و با مهارت فنی بالا است. او هم مثل اغلب ملی‌پوشان ایران قوای جسمانی خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی برزیل تأکید کرد: به نفراتی که گفتم باید مصطفی نظری را هم اضافه کنم. او بهترین بازیکن تیم ایران و یکی از سه گلر برتر دنیا است. به عقیده من نظری در کنار شمسایی، طاهری و حسن‌زاده یک ترکیب ایده‌آل را برای تیم ملی ایران می‌سازند.

سوراتو در مورد تغییراتی تا جام‌جهانی 2012 تایلند در تیمش ایجاد خواهد شد گفت: شوماخر، مارکینیوس و لنیزیو که هسته اصلی تیم برزیل بودند که دیگر در کنار خود نخواهیم دید و آنها در جام‌جهانی بازی نخواهند کرد. پیدا کردن بازیکن مناسب و جایگزین برای آنها خیلی دشوار است.

و ی در خصوص عدم استفاده از فالکائو در سفر به ایران گفت: او در لیگ برزیل بازی می‌کند که مسابقاتش از ژانویه آغاز شده او از نظر آمادگی شرایط خیلی خوبی نداشت که بخواهند در این مسابقه‌ها به ما کمک کنند.


ویدیو مرتبط :
دونگا سرمربی جدید تیم ملی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این پسر ایرانی بهترین والیبالیست دنیا از نظر سرمربی تیم ملی آمریکا



سرمربی تیم ملی آمریکا باری دیگر لب به ستایش از کاپیتان والیبال ایران گشود.

به گزارش خبرآنلاین؛جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا بار دیگر با تمجید از سعید معروف ، او را کامل ترین والیبالیست دنیا لقب داد. او در این باره در پایان تمرین تیمش در سالن والیبال آزادی گفت:«ریتم حرکتی تیم ایران ، این بار هم بر پایه بازی سعید معروف بود.

 

او برای تیمش در بازی با ما عالی کار کرد و مزد زحماتش را هم گرفت به نظرم او کامل ترین پاسور حال حاضر دنیای والیبال است و روی دستش نداریم.» او پیشتر هم چنین حرف هایی درباره سعید معروف زده بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سعید معروف

 

 اخبار ورزشی  - خبر  آنلاین