ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمایه گذاری جنجالی ماریا شارپوا تنیسور معروف جهان +عکس



"ماریا شارپوا" تنیسور معروف روس که اخیرا در رنکینگ جهانی به پله دوم سقوط کرده است خط تولید شکر و آبنبات  و انواع تنقلات شیرین راه اندازی کرده است و آن را "شوگر پوآ" نام نهاده است.این کارخانه 12 طعم مختلف شکر و آبنبات تولید میکند که گفته میشود هر بسته 84 گرمی این محصول برابر با 21 قاشق چایخوری شکر و یا دو قوطی کوکاکولاست.

سرمایه گذاری جنجالی , سرمایه گذاری شارپوا
شارپوآی 25 ساله به خاطر این سرمایه گذاری جدید مورد انتقاد متخصصان تغذیه کودک قرار گرفته است. آنها این مواد را فاقد ارزش غذایی معرفی کرده و حتی آن را برای زنان و دختران جوان مضر اعلام کرده اند.
او  در این رابطه اعلام کرده است: من همیشه عاشق شیرینی جات بوده ام و زمانیکه در روسیه بودم همیشه بعد از یک تمرین سخت از پدر و مادرم آبنبات چوبی پاداش میگرفتم  و هنوز هم دوست دارم بعد از تمرین آبنبات بخورم. همین انگیزه مرا وادار به راه اندازی خط تولید آبنبات کرده است.
منتقدان میگویند او به عنوان یک ورزشکار نقش مهمی در ارتقای الگوی سلامت خانواده ها دارد. اما انتخاب آبنبات به عنوان یک منبع پول ساز انتخاب درستی از سوی این ورزشکار نبوده است و مطمئنا" عواقب فراوانی برای مصرف کنندگان آن در پی خواهد داشت. ناگفته نماند که قیمت هرکدام از این بسته ها 5.99 دلار است.... / pardad.ir

سرمایه گذاری جنجالی , سرمایه گذاری شارپوا

سرمایه گذاری جنجالی , سرمایه گذاری شارپوا


ویدیو مرتبط :
ویدئو معروف ترین عکس جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر بازیگرایرانی معروف در جهان+عکس



 

 

آریانا اینجینیر (Aryana Engineer ) بازیگر خردسال ایرانی فیلم "یتیم”(Orphan) در ۶ مارس ۲۰۰۱ از پدری ایرانی (نوروز) و مادری اسکاتلندی (Anne-Marie) به دنیا آمد.

 

به گزارش ایران ناز، آریانا در این فیلم نقش یک دختر کم شنوا (مکس ) را بازی میکند. وی در زندگی حقیقی هم کم شنواست و آشنا به زبان اشاره است.

آریانا به وسیله برندا کمپل که همسایه آنها در ونکور کاناداست برای فیلم "یتیم ” استعدادیابی شد. عوامل فیلم مدتها به دنبال دختری خردسال بوری که به زبان اشاره آشنا باشد می گشتند.

برندا، اریانا را هنگامی که با زبان اشاره با مادرش صحبت می کرد دید و آریانا را به عوامل سازنده فیلم پیشنهاد کرد. فیلم محصول سال ۲۰۰۹ با رده بندی +۱۳ (کانادا) و در ژانر درام-ترسناک است و در کانادا در ۲۹ جولای ۲۰۰۹ به روی پرده رفت..../ایران ناز


عکس آریانا اینجینیر آریانا اینجینیر آریانا اینجینیر

 

 

عکس آریانا اینجینیر آریانا اینجینیر آریانا اینجینیر