ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سردار در آستانه جدایی از روبین کازان


سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران قصد دارد تا برای 6 ماه به تیم دیگری بپیوندد.

ورزش سه: پدر سردار آزمون گفت: این انتقال هفته آینده رخ خواهد داد. قرار داد سردار آزمون با تیم روسی روبین کازان 4 ساله منعقد شده بود. اما بر اساس توافقی که از ابتدا صورت گرفته است هر کدام از طرفین می توانستند برای سالهای سوم و چهارم قرارداد را فسخ کنند.

گفتنی است با توجه به اینکه دو سال از حضور آزمون تیم روسی روبین کازان می گذارد. این بازیکن می توانند برای ادامه قراردادش خودش تصمیم بگیرد. پدر آزمون در همین رابطه گفت: تصمیم بر این است که برای پیشرفت فوتبال سردار او 6 ماهی در تیم دیگری زیر نظر یک مربی بزرگ روس کار کند. شنبه 11 بهمن ماه تکلیف این انتقال مشخص می شود و تا آن زمان من دوست ندارم در مورد تیم آینده او و یا نام مربی روس صحبتی کنم.


ویدیو مرتبط :
گلزنی سردار آزمون برای روبین کازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چراغ سبز روبین کازان برای جدایی سردار


سردار آزمون تا پایان فصل آینده با روبین‌کازان قرارداد دارد ولی از همین حالا، شایعات درباره انتقالش به لیگ برتر شنیده می‌شود.

خبرآنلاین: مهاجم جوان تیم ملی كه در دو سال گذشته پیشرفت محسوسی داشته، با دو پیشنهاد روبه‌رو است كه جدی‌ترین آن، از استوك‌سیتی است. این باشگاه انگلیسی در نیم‌فصل خواهان جذب سردار بود اما باشگاه روبین اجازه جدایی این بازیكن را نداد. او در حال حاضر به صورت قرضی در تیم روستوف توپ می‌زند ولی در پایان فصل دوباره بازیكن روبین‌كازان خواهد بود.

تازه‌ترین خبر درباره سردار، خبر انتقال به باشگاه اورتون است كه فرهاد مشیری، تاجر ایرانی5/49 درصد سهام آن را خریده است. رسانه‌های انگلیسی هم در چند روز گذشته، از این انتقال نوشتند‌؛ خبری كه منبعش البته رسانه‌های ایرانی بودند. دیروز اما یكی از سایت‌های انگلیسی نوشت باشگاه اورتون حتی حاضر است رقمی نزدیك به 4 میلیون پوند برای جذب سردار هزینه كند. باشگاه روسیه‌ای از همین حالا به سردار بابت جدایی چراغ سبز نشان داده است. كارهای انتقال او را هم قربان بردیف می‌كند، سرمربی تیم روستوف. او به نوعی مدیر برنامه‌های آزمون به حساب می‌‌آید و در انتقالش به روسیه، نقش مهمی داشت.

روبین همان‌طور كه برای جدایی علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی مشكل‌ساز شد، حالا هم قصد ندارد به سادگی از خیر سردار بگذرد. آزمون در ابتدای امسال هم با سر و صدای زیادی به صورت قرضی به روستوف ملحق شد و طبیعتاً برای جدایی قطعی، باید مانع‌های بزرگ‌تری را از پیش رو بردارد. طبق خبرهای رسیده از روسیه، باشگاه روبین برای رضایتنامه سردار رقمی نزدیك به 7 میلیون دلار درخواست كرده كه باعث تعجب این بازیكن شده است. ابتدای همین امسال هم وقتی حقیقی قصد داشت از روبین جدا شود این باشگاه 3 میلیون یورو از او طلب كرد. این درخواست مالی روس‌ها دقیقاً در تناقض با چراغ سبزشان برای صدور رضایتنامه این بازیكن قرار دارد. سردار بازیكن جوان و آینده‌داری است اما مبلغ رضایتنامه او، بی‌شك باشگاه‌ها را به عقب می‌راند. باشگاه استوك حاضر است تا 5/1 میلیون دلار برای جدایی او بپردازد.

هر چند از انگلیس خبر رسیده باشگاه اورتون 4 میلیون پوند برای خرید سردار می‌پردازد ولی باید دید آیا پای معامله هم این اخبار سایت‌های انگلیسی درست از آب درمی‌‌آید یا نه؟ این رقم زیادی است و باشگاه‌ها می‌توانند با آن بازیكنان تاپی از برزیل و آرژانتین خریداری كنند. با این همه باید دید وقتی كار به پای میز معامله رسید، آیا روس‌ها حاضرند از مواضع خود عقب‌نشینی كنند و آیا انگلیسی‌ها حاضرند مبلغ درخواستی را بپردازند؟ باشگاه استوك‌سیتی در حال حاضر به آزمون و روبین پیشنهاد رسمی داده است. خبر پیشنهاد اورتون هم فعلاً در رسانه‌‌هاست و درخواست رسمی وجود ندارد.