ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرانجام AFC در مورد رحمان احمدی به حرف آمد



 

سرانجام AFC در مورد رحمان احمدی به حرف آمد

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سپاهان خواست تا دفاعیات خود را در مورد رحمان احمدی ارائه کند.

به نقل از سایت باشگاه سپاهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سپاهان درخواست کرد تا دفاعیات خود را در مورد استفاده از رحمان احمدی  در دیدار با تیم السد تا روز پنجشنبه به AFC ارائه کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای از باشگاه سپاهان خواست مستندات و دفاعیات خود در مورد علت بازی رحمان احمدی دو اخطاره در دیدار سپاهان ایران - السد قطر را تا روز پنجشنبه ارائه کند تا با استناد به این مستندات،  کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را در مورد نتیجه دیدار سپاهان مقابل السد اعلام کند.

تیم سپاهان هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر از تیم السد قطر برد اما به دلیل استفاده از رحمان احمدی که دو اخطاره بود، باعث شد تا نتیجه این بازی به رای کمیته انضباطی AFC بستگی پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
تعزیه رحمان احمدی و رجبعلی احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی خانم لیونی عصبانی می شود: نگذارید احمدی نژاد حرف بزند



 

 

وقتی خانم لیونی عصبانی می شود: نگذارید احمدی نژاد حرف بزند

 

تزیپی لیونی وزیر خارجه اسبق اسراییل و رهبر حزب کادیما طی اظهاراتی خشمگینانه از اعطای تریبون های بین المللی به رییس جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد .

به گزارش عصر ایران لیونی که روز سه شنبه در مدرسه دولتی  جان اف کندی دانشگاه هاروارد آمریکا سخن می گفت با ایراد اظهارات خشمگینانه ای گفت : " حکومت ایران به یک ایدئولوژی مذهبی باور دارد که بحران موجود را غیر قابل حل می سازد."

رهبر حزب اپوزیسیون کادیما اسراییل در ادامه مدعی شد : " اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد و دیگر رهبران جمهوری اسلامی ثابت کرد که جهان باید فشارهای تحریمی خود را علیه ایران افزایش داده و این تحریم ها را با تحریم های سیاسی مضاعف کند ".

لیونی درباره اظهارات اخیر احمدی نژاد در مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک نیز گفت : " جهان باید از اعظای منبر به رهبران ایران برای سم پاشی در ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی خود داری کند ".

وزیرخارجه اسبق اسراییل افزود : " تا زمانی که احمدی نژاد واقعه هالوکاست را انکار کرده و سخن از محو و نابودی اسراییل به زبان می آورد ، جهان نمی تواند وی را تحمل کرده و با سخنان او گوش دهد و نباید به وی برای گسترش ایده هایش فرصت بدهد .

وی با فراخواندن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به تصمیم گیری سریع و قاطعانه درباره توقف شهرک سازی های برای نجات مذاکرات صلح خاورمیانه با فلسطینی ها گفت : " نتانیاهو می داند  در صورتی که این تصمیم ( توقف شهرک سازی ها ) را بگیرد با حمایت قاطع حزب کادیما مواجه خواهد بود ...../تحلیل:عصرایران