ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سجادی: کفاشیان حاشیه‌ها را مدیریت کند


معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که انتخابات فدراسیون تیروکمان برگزار خواهد شد اگر مشکل دوشغله بودن رییس آن حل نشود. او هم‌چنین حل اختلافات و حاشیه‌ها در فوتبال را خواستار شد.

خبرگزاری ایسنا: دکتر نصرالله سجادی با اشاره به برخی اختلافات ایجاد شده در فوتبال و بیانیه‌های متعدد در این باره، گفت: باید این اختلافات حل شود، به هر حال فوتبال ورزشی پرطرفدار است که حتما این اختلافات می‌تواند لطمات سنگینی به پیشرفت فوتبال و شرایط آن بزند.

او افزود: رییس فدراسیون فوتبال باید این فضا را مدیریت کند تا حاشیه‌ها بیش از این ظهور و بروز پیدا نکند.

سجادی تاکید کرد: باید فضای نامتعارف ایجاد شده در فوتبال با تدبیر و برنامه‌ریزی مدیریت شود. به هر حال چنین رفتارها و اتفاقاتی همواره نکوهیده است.

سجادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون تیروکمان در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان همواره به دنبال اجرای قانون بوده است، فدراسیون تیروکمان نیز تا زمانی که رییس آن دوشغله محسوب شود از نگاه وزارت ورزش این مهم یک ایراد قانونی است و باید مجمع آن برای تعیین رییس جدید برگزار شود.

وی افزود: اگر به هر دلیلی انتخابات این فدراسیون در تاریخ مقرر (18 آبان) برگزار نشود قطعا در حالت عدم رفع ایرادات و موضوع دوشغله بودن رییس آن، انتخابات این فدراسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار خواهد شد.

سجادی هم‌چنین درباره اساسنامه فدراسیون تیروکمان نیز گفت: آنچه که هم‌اکنون در این فدراسیون ملاک عمل است اساسنامه سابق این فدراسیون است و انتخابات این فدراسیون نیز مطابق با این اساسنامه برگزار خواهد شد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هم‌چنین با اشاره به ورود دیوان عدالت اداری به موضوع انتخابات آذر 93 فدراسیون شطرنج، گفت: ایراد وارده که از سوی برخی افراد در دیوان عدالت اداری مطرح شده ایرادی غیرقابل استناد است چرا که آیین‌نامه انتخابات فدراسیون‌ها که اصلاح شده بود و حتی برای اجرا به فدراسیون‌ها ابلاغ شده بود به دلیل برخی مشکلات حقوقی با نظر مقام عالی وزارت در کمتر از یک هفته پس از ابلاغ، دستور عدم اجرای آن داده شد و بر این اساس ایراد برخی افراد مستند قانونی ندارد چرا که اساسا چنین آیین‌نامه‌ای قابلیت اجرا نداشته که بخواهیم با استناد به آن به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیونی ایراد بگیریم.

وی افزود: به جز فدراسیون شطرنج، برخی افراد در 2 فدراسیون دیگر نیز چنین شکایتی را به دیوان عدالت اداری ارائه کرده بودند که با دفاعیاتی که صورت گرفت این شکایت‌ها منتفی شد. اکنون درباره فدراسیون شطرنج نیز حتما با ارائه دفاعیات لازم موضوع مطروحه منتفی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نامه تاج درمورد اشتباهات داوری به کفاشیان حاشیه ساز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان فکر می‌کند قحط الرجال است/ معرفی 10 گزینه برای مدیریت فوتبال



کفاشیان فکر می‌کند قحط الرجال است/ معرفی 10 گزینه برای مدیریت فوتبال

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه کفاشیان با اظهار نظر خود فکر می کند در فوتبال ایران قحط الرجال است، گفت: حداقل 10 نفر را می توانم معرفی کنم که دارای صلاحیت کافی برای مدیریت فوتبال ایران بوده و از کار گروه توانمندی نیز برخوردارند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهارات اخیر کفاشیان مبنی بر اینکه اگر کسی در فوتبال ایران پیدا شود که دارای طرح، برنامه و راهکار باشد حاضرم مسئولیت را به وی واگذار کنم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: آقای کفاشیان با این اظهار نظر فکر کرده که در فوتبال ایران قحط الرجال است.

وی در همین خصوص افزود: حداقل 10 نفر را در حال حاضر می شناسم و می توانم معرفی کنم که دارای صلاحیت کافی برای مدیریت فوتبال ایران بوده و علاوه بر اینکه خودشان مدیران قوی و با تجربه ای هستند دارای برنامه های تخصصی بوده و با کار گروه توانمندی که دارند، می توانند آن برنامه ها را اجرایی کنند.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: این افراد با کار گروهی که دارند برنامه تخصصی خود را به صورت کوتاه، میان مدت و بلند مدت را به خوبی اجرا می کنند که کسب نتایج خوب توسط تیم های رده های مختلف ملی نیز جزئی از برنامه آنها خواهد بود.

وی تاکید کرد: البته آقای کفاشیان نباید فراموش کند به غیر از این افراد توانمند، ما 50 دانشکده تخصصی تربیت بدنی داریم که در اکثر آنها گرایش مدیریت ورزشی تدریس می شود بنابراین با وجود چنین پتانسیل ها و پشتوانه هایی اظهار نظر کفاشیان غیر منصفانه و ناامید کننده است.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: اگر یک فرد فوتبالی تحصیل کرده در راس فدراسیون فوتبال قرار گیرد ایده آل ترین حالت است اما مدیران غیر فوتبالی هم بودند با اینکه خود در آغاز کار تخصص و تجربه نداشتند اما از کابینه و مشاوران قوی استفاده می کرد./مهر