ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستایش teamtalk از دژآگه: اشکان و برباتف بهترین بازیکنان فصل فولام



اشکان دژآگه,مصدومیت اشکان دژآگه

ستایش teamtalk از دژآگه: اشکان و برباتف بهترین بازیکنان فصل فولام

سایت معتبر teamtalk انگلیس در گزارشی مفصل به تمجید از اشکان دژآگه پرداخت و نوشت، او در کنار برباتف بهترین بازیکن این فصل فولام بوده است.

اشکان دژآگه که در آغاز این فصل از تیم ولفسبورگ راهی فولام شد، در این تیم توانست عملکرد درخشانی از خود بر جای بگذارد؛ هر چند آسیبی بدهنگام باعث شد، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برایش خیلی زود تمام شود.

سایت معتبر teamtalk.com در گزارشی به بررسی اولین فصل حضور اشکان دژآگه در فولام پرداخت. در این گزارش آمده است: "هفته‌ گذشته مشخص شد اشکان دژآگه که به دلیل برخورد با تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین در بازی فولام و کوئینزپارک‌رنجرز مصدوم شد، نمی‌تواند فولام را تا انتهای فصل همراهی کند. در این بازی که با برتری سه بر دوی فولام به پایان رسید، لیگامنت زانوی دژآگه آسیب دید. اگر چه او در فولام هم‌اندازه دیمیتار برباتف یا برد هونگلند معروف نیست ولی در این فصل یکی از بازیکنان مهم و با ارزش فولام بوده است؛ به طوری که در نخستین فصل حضورش در فولام هواداران علاقه خاصی به او پیدا کرده‌اند.

دژآگه تابستان سال گذشته با نظر مارتین یول با مبلغی اعلام نشده از ولفسبورگ به فولام پیوست. او در بوندسلیگا پنج فصل را سپری کرد و بیش از 150 بار به میدان رفت. او در ولفسبورگ موفق شد، به قهرمانی بوندسلیگا دست یابد و در موفقیت آن تیم نقش مهمی را ایفا کند. او همچنین در تیم زیر 21 سال آلمان نیز به میدان رفت ولی در نهایت تصمیم گرفت تا تیم ملی ایران را همراهی کند؛ جایی که او موفق شد در اولین بازی ملی خود در فوریه سال 2012 برابر قطر در انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، هر دو گل ایران را به ثمر برساند.

اگر چه در این فصل دیمیتار برباتف با 13 گلی که به ثمر رسانده، نقش مهمی در پیروزی‌های فولام داشته اما از عملکرد خوب اشکان دژآگه نیز به راحتی نمی‌توان گذشت. او بازی به بازی برای فولام بهتر شد. بازیکنی که قابلیت حمل توپ بالایی دارد و ترسی از حمله کردن به قلب دفاع حریف ندارد. او که در منطقه راست زمین فولام هماهنگی خوبی با ساشا رایتر (همبازیش در ولفسبورگ ) دارد، موفق شده است، در خیلی از بازی‌های لیگ برتر درخشش خوبی داشته باشد. با این حال هنوز موفق نشده است، برای فولام گلزنی کند و این تنها نکته منفی حضورش در اولین فصل درخشش او در فولام بوده است. او با یک پاس گل، 18 پاس موثر و کلیدی و 81 درصد دقت پاس یکی از بازیکنان مهم فولام بوده است که می‌تواند فصل آینده نیز عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد.

دژآگه این فصل برای فولام 24 بار به میدان رفت. برای اشکان دژاگه باعث افتخار است که مارتین یول، سرمربی فولام درباره مصدومیت او می‌گوید: "ناامید کننده است. وقتی که به انگلیس می‌آیید، باید در لیگ برتر انگلیس تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید فرصت بازی داشته باشید. این دقیقا کاری بود که اشکان کرد. ما به سرعت و قدرت حمل توپ او نیاز داریم. او در چند بازی که برای ما انجام داد، بهترین بازیکن زمین بود." وقتی که بخواهیم بهترین بازیکن فصل فولام را انتخاب کنیم، باید نام اشکان دژآگه را نیز در کنار دیمیتار برباتف در نظر بگیریم.

برباتف در این فصل در فولام عالی بوده است و مارک شوارتسر، دروازه‌بان فولام نیز عملکرد خوبی در این فصل برای فولام داشته اما اشکان دژآگه عملکرد به مراتب متفاوت‌تری نسبت به بازیکنان فولام داشته است. عملکرد هجومی و هیجان‌انگیز دژآگه در فولام باعث شده تا این بازیکن در اولین فصل حضور خود در فولام به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شود؛ طوری که باشگاه فولام از هم اکنون برای آغاز فصل آینده با حضور این بازیکن لحظه شماری می‌کند."/ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گل زیبای دژآگه درروز شکست فولام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشکان دژآگه از فولام جدا می‌شود


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از تمایل خود برای بازی در تیم‌های لیگ برتری انگلستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال فولام در پایان رقابتهای فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرد اما "اشکان دژآگه" در پایان رقابتهای فصل گذشته از سوی تماشاگران فولام به عنوان برترین بازیکن فصل انتخاب شد.

وی در گفتگو با دیلی استار از تمایلش برای حضور در رقابتهای لیگ برتر انگلستان خبر داده است.

دژآگه که هم اکنون به همراه تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل حضور دارد، گفت: در حال حاضر نمی‎دانم فصل آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من هنوز با فولام قرارداد دارم و این تیم را دوست دارم اما الان در وضعیت دشواری قرار گرفته‌ام.

وی افزود: البته که من می‌خواهم در رقابتهای لیگ برتر بازی کنم اما در حال حاضر تمرکزم روی تیم ملی ایران است و باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.