ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره سیاه پوست لكوموتیومسكو: نژادپرسی در روسیه تشدید شده است



 

 

 

ستاره سیاه پوست لكوموتیومسكو: نژادپرسی در روسیه تشدید شده است

 

'پیتر اودموینگی' مهاجم سابق تیم 'لكوموتیو مسكو' می گوید كه نژاد پرستی در میان هواداران فوتبال در روسیه تشدید شده و برای جام جهانی 2018 باید مقامات روسیه با آن برخورد كنند.

به گزارش ایرنا، این بازیكن دو رگه روسی - نیجریه ای در ماه آگوست به 'وست بروم' پیوست و هواداران لكوموتیو مسكو خشم خود را از خروج او با نشان دادن یك بنر نشان دادند.

اودموینگی گفت: احساس می كند روحیه نژادپرسی در هواداران فوتبال در روسیه اندكی تشدید شده و مطمئن است كه دولت مسكو در حال یافتن راه هایی برای مهار این احساسات است.

روسیه با غلبه بر رقبایی چون انگلیس، 'پرتغال- اسپانیا' و 'هلند - بلژیك'، میزبان جام جهانی فوتبال در سال 2018 شد.

در ماه سپتامبر، هواداران وست بروم در یك بازی خانگی مقابل تاتنهام، در واكنش به بنری كه هواداران لكوموتیو علیه این بازیكن سیاه پوست برافراشته بودند، حمایت خود را از اودموینگی نشان دادند.

اودموینگی در گفت و گو با برنامه 'فوكوس فوتبال' بی بی سی درباره بنر هواداران لكوموتیو كه از وست بروم تشكر كرده و تصویر یك موز را كشیده بودند، گفت: راستش را بخواهید، شوكه شدم چون لكوموتیو به داشتن هواداران پرخاشگر شناخته شده نیست.

وی افزود: تا پیش از این هرگز خبری نمی خواندید كه هواداران لكوموتیو درگیری داشته اند و یا كارهای جنون آمیز انجام دادند، اما امسال چنین چیزی رخ داد.

این بازیكن سیاه پوست گفته است كه اگر تیمی دیگر بجز تیم حامیان این گروه از جوانان در زمین بازی باشد، نمی توان احتمال درگیری را رد كرد.


ویدیو مرتبط :
میدونی فرق نگبانی سفید پوست سیاه پوست چیه نبینی ازدست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنوان بانوی سال امریکا به این دختر سیاه پوست رسید +عکس



عنوان بانوی سال امریکا

به گزارش پرداد به نقل از دیلی نیویور: این ژیمناست 16 ساله امریکایی توانست عنوان "بانوی سال امریکا" را از آن خود کند.

"گبی داگلاس" 16 ساله که موفق به دریافت مدال طلای المپیک لندن 2012 در رشته ژیمناستیک شده بود توانست عنوان "بانوی سال امریکا" را نیز از آن خود کند و عکسش را روی مجله "اسنس" که برگزار کننده این نظر سنجی برای کسب عنوان بانوی برتر است به چاپ رساند ، این مجله مشهور هرساله یک بانوی موفق امریکایی را به عنوان بانوی برتر این کشور انتخاب میکند و امسال این عنوان از آن این دختر 16 ساله سیاه پوست شده است.

"داگلاس" به عنوان اولین خانم سیاهپوست برنده مدال طلای المپیک در رقابتهای ژیمناستیک المپیک لندن نام خود را در تاریخ المپیک جاودانه ساخت. بعد از این پیروزی شهرت او چنان زیاد شد که حتی "میشل اوباما" همسر رئیس جمهور امریکا نیز با او دیدار و گفتگو کرد.

او در مصاحبه اش گفته است :هرگز تصور نمیکردم تا این حد به شهرت برسم و همه مردم در مورد من صحبت کنند ، اما ناراحت کننده ترین بخش این ماجرا مربوط به انتقاد از مدل موهای من بود که بیش از رنگ مدال من مورد توجه قرار گرفت و این انتقادات ناعادلانه باعث دلسردی من در آن زمان بود و شیرینی مدال مرا خیلی زود از بین برد. / گروه خبری پرداد

عنوان بانوی سال امریکا

عنوان بانوی سال امریکا

عنوان بانوی سال امریکا

عنوان بانوی سال امریکا

عنوان بانوی سال امریکا

عنوان بانوی سال امریکا