ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سایپا قرارداد تیموریان را تمدید می‌کند؟


با توجه به اتفاقات فصل گذشته در تیم سایپا، تمدید قرارداد این تیم با کاپیتان تیم ملی در پرده ابهام قرار دارد.

خبرگزاری فارس: آندرانیک تیموریان در نیم فصل دوم به تیم سایپا پیوست اما دچار مصدومیت شد و نتوانست به این تیم در هفته‌های پایانی کمک کند.

با توجه به اتفاقات اواخر فصل گذشته به نظر می رسد تمایل چندانی برای تمدید از سوی خودروسازان با تیموریان وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید آیا قرارداد سایپا با کاپیتان تیم ملی تمدید خواهد شد؟


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آندرانیک تیموریان با استقلال تمدید کرد/ اولین مصاحبه آندرانیک بعد از تمدید قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی,تیموریان

 

اخبار ورزشی - آندرانیک تیموریان با استقلال تمدید کرد/چهارمین ملی‌پوش آبی‌ها هم ماندنی شد

آندرانیک تیموریان سرانجام قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

به گزارش فارس، آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش استقلال که در این مدت مشغول مذاکره با تیم های قطری بود صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و پس از جلسه با افشارزاده و علی نظری جویباری قراردادش را به مدت دو سال دیگر با آبی پوشان تمدید کرد.

وی که طی چند روز گذشته مذاکراتی را با استقلالی‌ها انجام داده بود طبق گفته مسئولان استقلال به این باشگاه تخفیف داد و در این تیم ماندنی شد.

به این ترتیب بعد از حیدری‏، بیک‌زاده و صادقی تیموریان چهارمین ملی پوش استقلال است که فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد.

                                           ................................................


 سقف قرارداد فقط برای استقلال و پرسپولیس است!

تیموریان:گفته بودم فقط برای استقلال بازی می‌کنم/دربی هیچوقت تشریفاتی نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سقف قرارداد را رعایت کرده ام و این موضوع را از نظری جویباری سوال کنید.

به گزارش فارس، آندرانیک تیموریان بعد از پیوستن به استقلال گفت: خوشحالم که در خدمت استقلال هستم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

وی افزود:امسال تیم خوبی بسته شده و در هر دو جام مدعی هستیم. دوست دارم بهترین بازی ها را برای استقلال انجام دهم درست مثل همه بازی کنان.

وی در مورد مبلغ قرارداد خود گفت: صد در صد سقف را رعایت شده و نظری در جریان این موضوع است. می تواند توضیحات لازم را به شما بدهد.

تیموریان در مورد پیشنهادات سایر تیم ها گفت: من گفته بودم که در ایران باشم فقط در استقلال بازی می کنم. از جوانان این تیم بازی هایم را شروع کردم و حق طبیعی ام است که این تیم را انتخاب کنم.

وی در مورد پیشنهادات مالی که از قطر داشت گفت: پیشنهادات خیلی خوبی داشتم ولی به خاطر شرایط زندگی شخصی خودم و مسابقات جام جهانی که خیلی سنگین بود دوست داشتم در ایران بازی کنم. هذفم امسال حضور در ایران بود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

تیموریان در خصوص اینکه آیا با سقف قرارداد موافق است یا خیر گفت؛ این سقف را وزارت ورزش گذاشته و خواسته بودجه را کم کند که قرارداد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شفاف شود.بازیکنان در این موضوع دخیل نیستند ولی نمیدانم چرا فقط برای این دو تیم این موضوع رعایت می شود.شما ببینید تیم های دیگر چقدر هزینه کرده اند.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر و اینکه گفته می شود دربی تشریفاتی است گفت: اصلا چنین موضوعی نیست. هیچ بازی تشریفاتی نیست با توجه به روحیات دو تیم هیچ دیداری تشریفاتی نخواهد بود.

تیموریان افزود: قرعه کشی لیگ که دست من که نیست ولی امیدوارم بازی ها خوب برگزار شود.

  اخبار ورزشی - فارس