ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساکروی: احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد



 

 

علی کفاشیان,علی کفاشیان رئیس  فدراسیون فوتبال

 

 

یک سایت خارجی از احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر فشار نهادهای غیر ورزشی برای رفتن کفاشیان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس سایت ساکر وی در گزارشی نوشت: پس از انتخاب مجدد علی کفاشیان به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون فوتبال، احتمال دارد فیفا فوتبال ایران را با تعلیق مواجه کند.

 

 

در این گزارش عنوان شده پس از انتخاب کفاشیان؛ از سوی سازمان های دولتی، بحث بازنشستگی او مطرح و اعلام شده مقامات بازنشسته دستگاه های دولتی حق ورود به پست های مدیریتی نهادهایی همچون ریاست فدراسیون فوتبال را ندارند.

مطابق این گزارش کفاشیان در تاریخ ۱۰ مارس (امروز) باید در دادگاه مخصوص کارکنان دولت حضور یابد.

در ادامه این گزارش آمده در صورتی که پس از حضور در این دادگاه، کفاشیان مجبور به استعفا شود، این احتمال هست که فیفا در این موضوع ورود کرده و بحث تعلیق را پیش کشد. این در حالی است که در نوامبر سال ۲۰۰۶ فیفا فوتبال ایران را به خاطر دخالت دولت، تعلیق کرد.

به گزارش فارس، سازمان بازرسی کل کشور پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازنشستگان حق حضور در این انتخابات را ندارند اما فدراسیون فوتبال در پاسخ گفت که طبق اساسنامه این فدراسیون، نامزدی بازنشستگان منع قانونی ندارد.

پس از انتخاب کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال سازمان بازرسی کل کشور بار دیگر بر موضع خود پافشاری کرد و حتی گفته شد فشارهایی برای استعفای کفاشیان اعمال شده است. این در حالی است که فیفا صراحتا اعلام کرده هر گونه دخالتی به جز نظر فدراسیون ها و فیفا دخالت شخص ثالث محسوب شده و می تواند واکنش فدراسیون بین المللی را به همراه داشته باشد.../. فارس 


ویدیو مرتبط :
بررسی احتمال وجود حیات در دیگر سیارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیرزاده: امکان تعلیق فوتبال ایران وجود دارد


کارشناس داوری ایران هرگونه محرومیت در اثر فشار غیر‌فوتبالی‌ها را به ضرر فوتبال ایران خواند و گفت: این مساله ممکن است حتی به تعلیق فوتبال ایران منجر شود.

خبرگزاری ایسنا: هوشنگ نصیرزاده، مسئول تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره امکان تعلیق فوتبال ایران در صورت محرومیت فغانی از داوری اظهار کرد: در صورتی که فغانی با فشار مسئولان غیرفوتبالی از قضاوت محروم شود، امکان تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا وجود دارد.

وی درباره صحبت‌هایی که در خصوص حضور غیرقانونی اسلامیان در پست نایب رییسی فدراسیون فوتبال گفته شده است نیز گفت: اسلامیان تنها سرپرست پست نایب رییسی فدراسیون فوتبال است و این سمت در قانون لحاظ شده. بنابراین او می‌تواند به مدت سه ماه در این پست باقی بماند.