ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زین الدین زیدان مانند کارلوس کی‌روش تازه کار است



اخبار,اخبار ورزشی,زین الدین زیدان

یک سایت انگلیسی با اشاره به حضور زین الدین زیدان بر روی نیمکت رئال مادرید، وی را به مانند یک مربی تازه کار همچون کارلوس کی‌روش تشبیه کرد.

 زیدان دوشنبه شب به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید جایگزین رافائل بنیتس شد.

دیلی تلگراف در مطلبی که بر روی خروجی سایت خود قرار داده، آورده است: زیدان یازدهمین مربی تیم فوتبال رئال مادرید در دوره ۱۳ ساله مدیریت فلورنتینو پرس است.

در ادامه این خبر آمده است: مدیرعامل رئال مادرید در این تیم مربیان با تجربه ای چون ژوزه مورینیو، کارلو آنچلوتی و رافائل بنیتس که سابقه قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را دارند را به خدمت گرفته است. استخدام مربیان تازه‌کاری چون زیدان و کارلوس کی‌روش هم در کارنامه پرز به چشم می خورد.

مارکا هم روز گذشته ضمن انتشار خبر استخدام زیدان نوشت: طرح مادرید این است که طرحی وجود ندارد. پروژه ای در کار نیست. طرح، فلورنتینو پرس است.


اخبار  ورزشی  - مهر 


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شواین اشتایگر: زین الدین زیدان الگو و سمبل من است



 

 

شواین اشتایگر: زین الدین زیدان الگو و سمبل من است

 

باستین شواین اشتایگر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در صحبتهایی از انگیزه هایش برای بازی کردن می گوید.

شواین اشتایگر در صحبتهایی گفت:« من از شکست ها انگیزه می گیرم. در مرحله نیمه نهایی جام جهانی مقابل اسپانیا و یا با شکست مقابل اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا انگیزه های زیادی می گیرم.»

شواین اشتایگر در پاسخ به پرسشی در رابطه با افرادی که برزندگی فوتبالی او تاثیرگذار بوده اند، در کمال تعجب با نادیده گرفتن اسطوره هایی مثل لوتار ماتئوس و میشائیل بالاک از زین الدین زیدان به عنوان منشایی برای الگوگرفتن نام برد و گفت:« قطعا زیدان. اریک کانتونا هم همین طور ولی من همیشه آرامشم را حفظ می کنم.او هم اشتباه عجیبی انجام داد ولی مجبور بود.»

شواین اشتایگر با اندکی بدشانسی شانس قهرمانی با تیم ملی آلمان در رقابتهای جام جهانی 2006 و 2010 و یورو 2008 را از دست داد ولی در بوندس لیگا و باباشگاه بایرن مونیخ موفقیتهای زیادی را کسب کرد.