ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زیباترین و جذابترین گزارشگر زن ورزشی دنیا!/تصویـر



سارا کاربونرو(Sara Carbonero) خبرنگار و گزارشگر ورزشی در بین خبرنگاران زن تلویزیون اسپانیا از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار است. ایکر کاسیاس(Iker Casillas) و سارا درست یک سال قبل در آفریقای جنوبی و در جریان جام کنفدراسیون ها با هم آشنا شدند و از آن تاریخ تاکنون تقریبا هر روز روی جلد نشریات اسپانیایی به چشم می خورند.

وقتی گفته شد که سارا هم برای پوشش اخبار مربوط به تیم ملی اسپانیا به آفریقای جنوبی می رود، شکایتهای زیادی در این زمینه به گوش رسید.

اخبار,اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی  ,جذابترین گزارشگر زن ورزشی دنیا

 

اخبار  ورزشی  -  خرداد 


ویدیو مرتبط :
زیباترین زن دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین زن رقاص روی یخ دنیا / تصویـر



اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,زیباترین زن رقاص

دیلی‌میل نوشت: کیرا کروپی، به‌عنوان زیباترین زن در ورزش رقص روی یخ در جهان شناخته می‌شود.

این زن رقاص فنلاندی(متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۸) که یکی از مدعیان قهرمانی همیشگی این رشته است، در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ توانست مدال برنز رقابت‌های اروپای این رشته را به‌دست آورد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,زیباترین زن رقاص

 

دوبار قهرمانی در مسابقات ملی فلاند در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ و قهرمانی ۲۰۱۰ جهان، از دیگر افتخارات این زن به شمار می‌رود. همچنین پدر این زن، یعنی رانو کروپی توانست به‌عنوان سرمربی، تیم ملی فلاند را در المپیک ۱۹۹۸ سوم کند.
 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,زیباترین زن رقاص

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,زیباترین زن رقاص

 

اخبار گوناگون - خرداد