ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مشخص نیست



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ چهاردهم

 

اخبار ورزشی - زمان نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مشخص نیست

دبیر سازمان لیگ با تاکید بر اینکه هنوز زمان دقیق نقل و انتقالات لیگ چهاردهم مشخص نیست، گفت: تصمیم نهایی در خصوص آغاز فصل نقل و انتقالات را رئیس سازمان لیگ بعد از اصلاحات لازم که ناشی از نظر کارشناسان و صاحبنظران در خصوص جوان سازی لیگ و مدت قرارداد بازیکنان است اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ، در مورد اظهار نظر یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران که اعلام کرده زمان نقل و انتقالات فصل آینده از امروز آغاز شده گفت:‌ صحبت مطرح شده بر اساس آئین‌نامه قبلی بوده که همواره یک روز پس از پایان لیگ برتر فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شد اما با توجه به پیشنهاداتی که در قراردادها از سوی کارشناسان وجود داشته و همچنین مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم صحبتی در این زمینه مطرح کرده بود، باید بگویم هنوز فصل نقل و انتقالات فصل آینده به طور دقیق مشخص و اعلام نشده است.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه لیگ سیزدهم زودتر از موعد مقرر به پایان رسیده، فرصت کافی برای اتخاذ تصمیمات نهایی و کار کارشناسی برای قراردادهای جدید وجود دارد و باشگاه‌ها از نظر زمانی دچار مشکل نخواهند شد و مدت زمان برای عقد قراردادهای داخلی و همچنین قراردادهای بین‌المللی لحاظ خواهد شد. من امروز به کمیته نقل و انتقالات این مسئله را خواهم گفت تا هرچه سریعتر این مسئله انجام شود و زمان نقل و انتقالات مشخص و اعلام شود.

دبیر سازمان لیگ خاطر نشان کرد: بدیهی است تصمیم نهایی در خصوص آغاز فصل نقل و انتقالات را رئیس سازمان لیگ بعد از اصلاحات لازم که ناشی از نظر کارشناسان و صاحبنظران در خصوص جوان سازی لیگ و مدت قرارداد بازیکنان است اعلام خواهد کرد. در نتیجه خواهشمندم از رسانه های محترم که از پرداختن به موضوع چگونگی تغییرات در آیین نامه و ثبت قرارداد بازیکنان قبل از اعلام نظر نهایی رئیس سازمان لیگ پرهیز نمایند.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
شایعات نقل و انتقالات لیگ های اروپایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان نقل و انتقالات لیگ برتر مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - درجلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ مطرح شد؛
اول خرداد آغاز زمان نقل و انتقالات لیگ برتر

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز فوتبال ایران اختصاص داشت که طی آن با موافقت اعضای هیأت رئیسه مصوباتی به تصویب رسید.

 به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ ،در این جلسه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس سازمان لیگ و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند.

تاج در این رابطه اعلام کرد :یکی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه آیین نامه نقل و انتقالات بود که با رویکرد جوانگرایی و پویایی لیگ با استفاده از جمیع نظرات اعضای هیأت رئیسه پس از بحث و بررسی به تصویب رسید  ودر مدت یک هفته آینده به باشگاه ها ابلاغ  و تاریخ آغاز نقل و انتقالات  اول خرداد 93 است.

مهدی تاج بیان کرد: در این جلسه مقررشد لیگ برتر فوتبال ایران رسما برای همیشه  با نام خلیج فارس به فعالیتش ادامه دهد و لیگ های آماتور دسته اول ، دوم و سوم نیز با نام جام آزادگان برگزار شوند همچنین برای لیگ بانوان نیز در آینده نام در خور شانی تعیین خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون افزود :در صورتی که اسپانسری علاقمند باشد در این حوزه مشارکت داشته باشد می توان نام جام را در اختیار اسپانسر گذاشت تا از این راه منافع فوتبال نیز تامین شود.

وی گفت:یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه تاکید برباشگاه ها برای منطبق کردن ساختار تشکیلاتی خود بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

تاج اعلام کرد :تصویب دستورالعمل انتخاب ناظران مسابقات و طرح ارتقای نظارت برمسابقات و اجرای سیستم اتوماسیون یکپارچه و رایانه ای و ثبت و کنترل آن از دیگر  مصوبات این  جلسه بود.

در حاشیه این جلسه با حضورسیف الله دهکردی مدیرعامل و حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان بواسطه قهرمانی این تیم در لیگ برتر با رعایت اخلاق حرفه ای و صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسا با اهدای لوح یابود قدر دانی شد.

اخبار ورزشی - ورزش سه