ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان دیدارهای ایران و برزیل تغییر كرد



 

 

 

زمان دیدارهای ایران و برزیل تغییر كرد

 

زمان برگزاری سه بازی دوستانه تیم ملی برزیل در ایران به درخواست تیم میهمان تغییر کرد.

پیش از این قرار بود تیم ملی برزیل روزهای 2 و 3 اسفند دو بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران برگزار کند و 4 اسفند نیز در سالن پیروزی به مصاف تیم منتخب سه باشگاه اصفهانی گیتی‌پسند، فولاد ماهان و فیروزصفه برود.

با این وجود به درخواست برزیلی‌ها، این رقابت‌ها با چند روز تاخیر مواجه شد.

بر این ‌اساس روزهای 4 و 5 اسفند به رویارویی تیم‌های ملی ایران و برزیل اختصاص خواهد داشت و 7 اسفند نیز تیم منتخب باشگاهی برابر قهرمان دنیا قرار خواهد گرفت.

هنوز ساعت برگزاری این سه بازی مشخص نشده است.


ویدیو مرتبط :
دیدارهای ایران در چه ورزشگاه های است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر موضع 180 درجه ای برزیل درباره هسته ای ایران: ما هم نگرانیم



 

 

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، " آنتونیو باتریوتا " وزیر خارجه برزیل در مصاحبه ای با دعوت از ایران برای گفتگو درباره برنامه هسته ای اش، اعلام کرد که نگرانی ها در مورد برنامه انرژی هسته ای ایران بی اساس نیست.

 

وی اظهار داشت: نگرانی هایی وجود دارد که برنامه گسترش فعالیت های هسته ای ایران تنها اهداف صلح آمیز ندارد. همه این نگرانی ها بی دلیل نیست. فکر می کنم ایران لازم است ثابت کند که فعالیت های هسته ای اش تنها اهداف صلح آمیز دارد.

وزیر خارجه برزیل همچنین خواستار ادامه گفتگوهایی با ایران شد که " لولا دا سیلوا " رئیس جمهور سابق این کشور آغاز کرده بود.

باتریوتا تاکید کرد که سیاست های برزیل نسبت به ایران همان سیاست هایی است که در زمان "لولا" اتخاذ می شد.

وی افزود: ما خواهان رابطه ای با ایران هستیم که به کاهش تشنج در منطقه کمک کند.

در سال جاری میلادی، برزیل شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود که در نتیجه خانم "دیلما روسیو" ، کاندیدای مورد حمایت رئیس جمهور سابق، پیروز انتخابات شد.

با این حال برزیل در سایه رئیس جمهور جدید از طرحی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد حمایت کرد که بر اساس آن فرستاده حقوق بشر برای ایران تعیین شد.

این موضع برزیل بسیار متفاوت از مواضعی است که در زمان "لولا" اتخاذ می شد. برزیل در زمان لولا به هیچ طرحی علیه ایران در سازمان ملل متحد رای نمی داد.

سران ایران ، برزیل و ترکیه در نشستی در اردیبهشت 89 در تهران، پیش نویسی را برای پذیرش توافقنامه مبادله سوخت هسته ای میان ایران و غرب امضا کردند ولی این پیش نویس با مخالفت غرب روبه رو شد.

پس از آن برزیل و ترکیه به عنوان دو عضو غیردائم شورای امنیت، به قطعنامه افزایش تحریم های ایران در این شورا، رای منفی دادند..../عصر ایران

لولا داسیلوا از سال 2003 تا 2010 ریاست جمهوری برزیل را برعهده داشت.

 

تغییر موضع 180 درجه ای برزیل درباره هسته ای ایران: ما هم نگرانیم

 

 

 

"دیلما روسیو" رئیس جمهور جدید برزیل

 

تغییر موضع 180 درجه ای برزیل درباره هسته ای ایران: ما هم نگرانیم