ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان ال كلاسیكو بعدی مشخص شد



 

 

زمان ال كلاسیكو بعدی مشخص شد

 

با قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاهی اسپانیا تاریخ دیدار رفت و برگشت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته رقابت‌های لالیگا، لیگ دسته دو، سه و چهار را قرعه کشی و تقویم متشکل از بازی های اروپایی، جام حذفی، سوپر جام ها و بازی های ملی را نیز با آن منطبق و به صورت یکپارچه منتشر کرد.

بر این اساس بازی بسیار مهم ال کلاسیکودربی بین بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ یازدهم دسامبر(20 آذر) در برنابئو تنها دو روز قبل از عزیمت بارسلونا به ژاپن برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که با توافق دو طرف تاریخ این بازی تغییر کند.

در هفته اول لالیگا جدال حساس رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، دربی آندلوس میان تیم‌های رئال بتیس و سویا، پذیرایی مالاگا از بارسلونا و مصاف اوساسونا و والنسیا به چشم می‌خورد.

لالیگا بر اساس تقویم رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا از تاریخ 21 آگوست (31 مرداد) آغاز می‌شود و 23 اردیبهشت پایان می‌پذیرد. چهار هفته از 38 هفته لالیگا چهارشنبه برگزار می‌شود: هفته پنجم، هفته دهم، هفته بیست و نهم و هفته سی و سوم.

جواد نکونام و مسعود شجاعی پس از آزمایش سخت هفته اول در هفته دوم به پایتخت اسپانیا سفر می‌کنند و برابر اتلتیکومادرید قرار می گیرند. بارسا پذیرای ویارئال است و رئال مادرید میهمان رئال ساراگوسا.

طوفان برای اوساسونا تمامی ندارد و این تیم در هفته های چهارم و پنجم به ترتیب برابر بارسلونا و سویا قرار می‌گیرد.
شاید پس از شوک هفته اول برای رئال مادرید، دیگر بازی سخت و غیر قابل پیش بینی این تیم در هفته هفتم برابر اسپانیول و در خاک کاتالونیا باشد.
رئال مادرید در هفته سیزدهم به خانه والنسیا می رود و بارسلونا در همان هفته پذیرای رئال ساراگوسا است.

دربی بزرگ مادرید هفته چهاردهم بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید در برنابئو کلید خواهد خورد و اولین ال دربی کلاسیکو اسپانیا در این فصل در هفته شانزدهم و به میزبانی رئال مادرید در تاریخ 20 آذر برگزار می شود.
پس از ال دربی بارسلونا فرصت استراحت برابر رایو والکانو را البته بعد از جام باشگاه های جهان خواهد داشت اما رئال مادرید درست یک هفته بعد از ال دربی میهمان سویا در آندلوس است.

بازی برگشت ال کلاسیکو در هفته سی و پنجم لالیگا به میزبانی بارسلونا در تاریخ یک یا 2 اردیبهشت 91 برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ال كلاسیكو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخص شدن زمان دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5



اخبار ,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 1+5

 

اخبار سیاست خارجی - برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 بعد از 29 بهمن

خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات ارشد غربی نوشت: مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 برای رسیدن به راهکار جامع احتمالا بعد از ۲۹ بهمن در نیویورک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات ارشد غربی نوشته است مذاکرات ایران و گروه 1+5 احتمالا بعد از روز 29 بهمن و در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

به گفته این دیپلمات غربی 1+5 قصد داشته‌اند این مذاکرات را در نیمه اول هفته‌ای که روز 27 بهمن (یکشنبه) آغاز می‌شود برگزار کنند، اما به دلیل تعطیلات آمریکا، بعید است که این مذاکرات پیش از روز 29 بهمن برگزار شود.

دیروز «مری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم گزارش‌های منتشر شده مبنی بر برگزاری دور تازه مذاکرات هسته‌ای در نیویورک‌ را تائید کرده، اما گفته بود هنوز تاریخ دقیق این نشست مشخص نشده است.

پیش از این منابع آگاه از برگزاری این نشست در شهر نیویورک و در نیمه ماه فوریه (اواخر بهمن) خبر داده بودند.

ایران و گروه 1+5 روز سوم آذر به توافقی موقت دست یافتند. این توافق اولیه که هفته قبل رسما اجرایی شد، فضایی  6ماهه را برای مذاکره جهت دستیابی به راهکار جامع و حل مناقشه هسته‌ای فراهم می‌کند. گفته می‌شود در اولین دور مذاکرات راهکار جامع، «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران شرکت می‌کنند. هارف گفته است هنوز برنامه‌ای برای حضور «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در این دور از مذاکرات وجود ندارد.

اخبار سیاست خارجی - فارس