ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روی بازی با قطر تمركز نكنید؛ هدفمان قهرمانی است



 

 

 

روی بازی با قطر تمركز نكنید؛ هدفمان قهرمانی است

افشین قطبی:

روی بازی با قطر تمركز نكنید؛ هدفمان قهرمانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید حواسمان را روی نتیجه دیدار دوستانه با قطر متمركز كنیم.

فارس: افشین قطبی پس از تساوی بدون گل مقابل قطر در دیدار دوستانه شب گذشته عنوان كرد: نباید حواسمان را روی این نتیجه متمركز كنیم. ژاپن نیز در مرحله مقدماتی و دیدارهای تداركاتی جام جهانی 2010 نتایج ضعیفی را كسب كرد، اما برخلاف این نتایج ضعیف در جام جهانی موفق ظاهر شد.

وی ادامه داد: باید خیلی باهوش‌تر بازی كنیم و با چیز‌های جدیدی كه از دیدارهای تداركاتی می‌آموزیم برای بازی‌های رسمی پیشرفت كنیم.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح كرد: روند آماده‌سازی خوبی را برای حضور در جام ملت‌ها طی می‌كنیم و تمرینات مطلوبی كه در قطر برنامه‌ریزی كرده‌ایم، به خوبی پیش می‌رود. با این روند تمرینات، برای روز 21 دی در آمادگی مطلوبی قرار خواهیم داشت تا مقابل عراق به بهترین شكل به میدان برویم.

قطبی درباره اهداف تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا عنوان كرد: كشوری مانند ایران كه تاریخچه‌ای غنی دارد هدفش قهرمانی در هر تورنمنتی است و در جام ملت‌های آسیا هم همین هدف را دنبال می‌كنیم. 35 سال برای قهرمانی در آسیا انتظار كشیدیم و امیدوارم در این دوره به آن برسیم.

سرمربی تیم ملی گفت: احساس می‌كنم كیفیت لازم را برای رسیدن به این هدف داریم و تاریخ این موضوع را ثابت خواهد كرد. البته معتقدم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. عراق تیمی كه مدافع عنوان قهرمانی است و با توجه به قهرمانی در دوره قبل اعتماد به نفس بالا و بازیكنان باكیفیتی دارد كه به آنها برای حضور موفق در این دوره كمك خواهد كرد.

قطبی تصریح كرد: كره شمالی زندگی را برای هر تیمی سخت خواهد كرد از جمله ما. آنها مقابل برزیل در جام جهانی این كار را كردند. بازیكنان كره شمالی در دفاع بسیار فشرده عمل می‌كنند و اگر بخواهیم با آنها بجنگیم می‌توانند در كار هجومی بسیار خطرناك باشند. آنها در خط حمله نیز قدرتمند هستند و در ضدحملات نیز وحشتناك عمل می‌كنند.

وی گفت: امارات نیز بازیكنان جوان و باكیفیتی دارد و همین موضوع باعث شده از نظر روحی و روانی فشار كمتری را متحمل شوند. آنها خود را برای جام جهانی 2014 آماده می‌كنند كه باعث شده فشار كمتری روی كادر فنی و بازیكنان این تیم وجود داشته باشد. امارات اسب سیاه گروه چهارم است كه می‌تواند مسابقات گروه ما را جذاب كند.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه مقابل قطر میزبان جام ملت‌های آسیا با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

پانزدهمین دوره جام ملت‌های 2011 آسیا از 17 دی‌ماه با حضور 16 تیم به میزبانی دوحه قطر آغاز می‌شود و ایران در اولین گام 21 دی به مصاف عراق می‌رود، سپس 25 دی رودرروی كره‌شمالی قرار می‌گیرد و 29 دی با امارات دیدار می‌كند.


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی قطر در دوحه -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی نفت ایران - الجیش قطر


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.