ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان:۳ بر یک یا ۲ بر یک سپاهان را می‌بریم/ به نیسلون گفته‌اند ۲ برابر پول می‌دهیم به اصفهان بیا



باشگاه پرسپولیس,محمدرویانیان,پرسپولیس سپاهان

۳ بر یک یا ۲ بر یک سپاهان را می‌بریم/ به نیسلون گفته‌اند ۲ برابر پول می‌دهیم به اصفهان بیا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی لیست مازاد خود را به ما داده و من هم در این لیست هستم!

به گزارش خبرگزاری فارس محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: روز مادر را به همه مادران تبریک می‌گویم بخصوص به مادر شهیدان افراسیابی که 5 فرزند خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است. البته روز معلم را به همه معلمان تبریک می‌گویم و دست همه آنها را می‌بوسم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به رسیدن به انتهای فصل شما به خودتان چه نمره‌ای می‌دهید گفت: اجازه دهید که مردم به ما نمره دهند به خودم نمره خوب نمی‌دهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به کادر فنی و بازیکنان چه نمره‌ای می‌دهید اظهار داشت: به کادر فنی نمره 19 می‌دهم و به بازیکنان نمره 16 البته کادر فنی منظورم یحیی گل محمدی است. یحیی را دوستش دارم و او را خیلی قبول دارم. نه به خاطر اینکه مازندرانی است به خاطر اینکه فردی با شخصیت است. در طول این چند سال در نیم‌فصل فقط امسال بود که ما یک باخت داشتیم. یحیی تیم را در یک سطح بالا می‌برد و اصلا فراز و نشیب نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که گویا لیست مازاد را سرمربی تیم پرسپولیس به شما داده است گفت: گل‌محمدی لیست مازاد را به من داده و محمد رویانیان سال آینده از لیست حذف شده است. (باخنده)

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد علی کریمی زیاد حرف می‌زنند. کریمی ستاره کم نظیری است و باید برای او خیلی کارها کنیم. در ابتدای فصل با او که صحبت می‌کردم به من گفت تا 40 سالگی می‌توانم بازی کنم. برخی‌ها می‌گویند علی کریمی کجا قهرمان شده. بنده معتقدم یکی از اسطوره‌های فوتبال ما کریمی است. او به عشق پرسپولیس و هواداران فکر می‌کند و به کسی فکر نمی‌کند. خیلی‌ها گفتند که کریمی فوتبالش تمام شده اما اصلا اینطور نیست.

رویانیان در ادامه در مورد علی کریمی عنوان کرد: کریمی باید بماند او برای فوتبال ایران یک ستاره است مثل مهدوی‌کیا، علی دایی و پروین‌ها.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود برای بازی خداحافظی مهدوی کیا یک دیدار دوستانه با تیم هامبورگ داشته باشید اما گویا قرار است در بازی جام حذفی مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کند گفت: پیگیر بازی با هامبورگ هستیم با یک شرکت قرارداد بسته‌ایم. از اول با گل‌محمدی صحبت کرده‌ام که در فینال جام حذفی می‌خواهد بازی کند. یا یک تعویض انجام می‌شود یا 5 دقیقه قبل از بازی دیدار خداحافظی برگزار می‌شود و پس از آن بازی مجددا از دقیقه 1 آغاز می‌شود. البته هنوز چیزی قطعی نشده است.

رویانیان در مورد محمد قاضی گفت: قاضی یک بازیکن با اخلاقی است در بازی با ملوان عصبانی شد. به هر حال امسال فشار زیادی روی او بود و با توجه به آنکه فوروارد زیاد داشتیم یک مقدار دلگیر شده بود. بازیکنان باید روی نیمکت نشستن را یاد بگیرند و نباید به این شیوه اعتراض کنند. به هر حال ما هم اشتباه می‌کنیم قاضی هم در آن دیدار اشتباه کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن استقلال را دوست داری گفت: مهدی رحمتی را دوست دارم در بازی روز سه شنبه که استقلال با تیم العین امارات بازی داشت او تیم استقلال را نجات داد.

رویانیان در ادامه اظهار داشت: یک سوال پرسیدید که آدم کُپ می‌کند. جواد نکونام، فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی انتخاب بسیار سختی است اما به هر حال من رحمتی را انتخاب کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گویا اعلام کرده‌اند شما بازنشسته‌ شده‌اید گفت: نوشته‌اند بازنشسته شده‌ام اما می‌خواهند قبل از بازی با سپاهان به تیم پرسپولیس شوک وارد کنند.نمایندگی ما را در اصفهان آتش زدند. با دروازه‌بان و فوردواردهای ما تماس گرفته‌اند و به آنها پیشنهاد داده‌اند البته فکر نمی‌کنم این تماس‌ها از سوی سپاهان باشد اما به نیلسون گفته‌اند ما دو برابر رویانیان به تو پول می‌دهیم و به اصفهان می‌بریم. رحیمی برادر بزرگ ما است فکر نکنم یک جام انقدر ارزش داشته باشد. کسب جام بدون اخلاق دو ریال نمی‌ارزد.

وی در مورد مشکلاتی که بین بهداد سلیمی و کوروش باقری سرمربی و وزنه‌بردار تیم ملی پیش آمده است گفت: اول کوروش‌ها بوده‌اند که بهداد‌ها پرورش یافته‌‌اند. بهداد همشهری من است و او را خیلی دوست دارم. با او قرارداد داریم و با توجه به مصدومیتی که او داشت توقعی از او نداشتیم. من می‌گویم پسرم اگر عزیزم باشد اول مربی و پیشکسوت و بعد خود. اوایل که این اتفاقات رخ داد تصمیم گرفتم فوری یک جلسه‌ای را برگزار کنم اما یادم رفت حتما پیگیری خواهم کرد.

وی در مورد حب درویش گفت: با او قرارداد بسته‌ایم و گویا چک او هم ارائه شده اما حتما باز هم پیگیر کارهای او خواهم بود.

رویانیان در پاسخ به اینکه برای برد پرسپولیس مقابل سپاهان چه جایزه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید گفت: بیشتر از اصفهانی‌ها جایزه خواهم داد. بنده 30 سال است پلیس بوده‌ام. تمام فعل و انفعالات داخل تیم را می‌دانم و تمام کارها را رصد می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید بیش از ظرفیت بازیکنان هزینه کرده‌اید گفت: قبلا یک مقدار اینطوری بوده‌ام همه را مثل خودم می‌دیدم. بنده نه می‌خواهم در انتخابات شرکت کنم و نه شعار انتخاباتی می‌دهم. من یکجا حقوق می‌گیرم و فوتبالیست‌ها را هم مثل خودم می‌دیدم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار جام حذفی را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: سه بر یک یا دو بر یک بازی را در جام حذفی به امید خدا می‌بریم.

وی در پایان در مورد مراسم پیشکسوتان گفت: در آن مراسم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال برخی از بازیکنان تیم آنها حضور داشتند و خوشحالم از اینکه در آن مراسم خیلی از پیشکسوتان حضور داشتند البته برخی از مجری‌های استقلالی نیز در مراسم حضور داشتند. (با خنده)/فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
بیا بریم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: مثل بعضی‌ها ۵ میلیارد به خاطر یک بازیکن ندادیم/ به ژوزه پول نمی‌دهیم!!



رویانیان: مثل بعضی‌ها ۵ میلیارد به خاطر یک بازیکن ندادیم/ به ژوزه پول نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کاری ندارم آقایان چه حرفی زده‌اند اما ما مثل برخی‌ها برای جذب یک بازیکن 5 میلیارد نداده‌ایم.

محمد رویانیان در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر دادن 2 میلیارد تومان به ژوزه اظهار داشت: من جواب کسی را نمی‌دهم اما برای اینکه از حق باشگاه دفاع کنم و به این شایعات خاتمه دهم این حرف را می‌زنم. ما 5 میلیارد هزینه یک بازیکن نکرده‌ایم که او را به ایران بیاوریم. مثل آینکه آقایان حواسشان پرت است که چه کار کرده‌اند اما نوش جانشان.

وی افزود: آقایان محترم بدانید، این حرف را تکرار می‌کنم که در جریان باشید ما نه اینکه به مانوئل پول نمی‌دهیم بلکه انشاءالله یک چیزی هم از او خواهیم گرفت. این نظر من در خصوص پرونده ژوزه است.

رویانیان ادامه داد: امیدوارم چیز‌هایی که اخیرا باب می‌کنند تکرار نشود و برخی‌ها روی پرونده مانوئل بدون اینکه اطلاعاتی داشته باشند مانور نکنند چون خدای ناکرده اگر این اتفاق بیفتد حرف هایی می‌زنم که چه کسانی علیه فدراسیون جو‌سازی می‌کنند تا برخی چیزها به نفعشان باشد.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر همه چیز ما طبق قانون بوده و ما یک یا دو روز بعد از نقل و انتقالات با کسی قرارداد نبستیم و همه چیز را در زمان خودش تمام کردیم. حتی در نیم‌فصل هم بازیکن خوبمان را از لیست خارج کردیم و 4 تا اضافه کردیم که خوشبختانه یک سودی هم برای پرسپولیس ماند. ما با این هدف قصد داریم هزینه‌ها را کاهش دهیم و انشاءالله از تیممان بهترین استفاده را کنیم.

رویانیان در پایان در خصوص کریم انصاری‌فرد نیز گفت: خیال هواداران راحت انصاری فرد می‌ماند و با کمک همه بچه‌ها برای پرسپولیس گل می‌زند./فارس