ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان گزینه سازمان برای ریاست فدراسیون



 

 

 

 

مدیرعامل پرسپولیس , ریاست فدراسیون , علی کفاشیان

 

 

 

مدیرعامل پرسپولیس دیروز فرم ثبت نام ریاست فدراسیون را دریافت کرد تا برای انتخابات اسم نویسی کند . احتمالا رویانیان به عنوان گزینه سازمان معرفی خواهد شد .

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس دقایقی پیش برای دریافت فرم ثبت نام برای ریاست فدراسیون از دفتر خود یک تک پا به فدراسیون آمد.

رویانیان مدیر پرسپولیس حالا اعتماد به نفس برای شرکت  فدراسیون فوتبال تثبت نام می کند . این درحالی است که کاملا مشخص نیست سازمان تربیت بدنی از کدام گزینه حمایت کند.

در حال حاضر مهدی تاج ؛ علی کفاشیان و رویانیان (درصورت نام نویسی)نامزد حضور در انتخابات اند و گفته می شود فردا ساور-از گزینه های نزدیک به سازمان - برای انتخابات ثبت نام خواهند کرد.

البته شنیده های ما از یک منبع موثق حاکی از آن است که احتمالا رویانیان به عنوان گزینه سازمان معرفی خواهد شد .


ویدیو مرتبط :
دیدار تاج با ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک استقلالی گزینه دولت برای ریاست فدراسیون فوتبال



 

 

 

 

باشگاه استقلال , فدراسیون فوتبال , تیم فوتبال

 

 

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گزینه مورد حمایت دولت برای ریاست بر فدراسیون فوتبال است که با علی کفاشیان به رقابت می پردازد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد حسین قریب صبح چهارشنبه فرم ثبت نام را پر می کند تا رسما در انتخابات شرکت کند.

این اتفاق در حالی می افتد که دکتر زادمهر سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نایب رییس اول و منتقمی رییس فعلی تربیت بدنی کرج به عنوان نایب رییس دوم قرار است در انتخابات شرکت کنند. محمد نبی دبیر کل، فریده شجاعی معاون بانوان و علی فتح الله زاده سایر نفرات گروهی هستند که با حمایت وزارت ورزش وارد انتخابات می شوند.

نکته مهم این است که خود قریب قهرمانی با استقلال را در کارنامه را دارد و مدیر موفقی در زمینه ورزش است.

در حال حاضر خیلی ها در حال رایزنی هستند تا برای جلوگیری از به وجود آمدن بحث استقلال و پرسپولیس زادمهر را وارد این انتخابات کنند. گزینه ای که مدیریت فوتبالی در این سطح ندارد و تنها سرپرست پرسپولیس بوده است.

بر اساس آخرین اخبار، خود قریب راضی به حضور در انتخابات شده اما اصلا مشخص نیست که بتواند با افرادی که توسط وزارت معرفی شده اند همکاری کند. او هنوز هیچ نکته ای در این زمینه نگفته اما جلساتی طولانی مدت را با محمد عباسی، وزیر ورزش را داشته است.

باشگاه پرسپولیس هم خبر ثبت نام زادمهر برای نائب رئیسی را تایید کرده است.