ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: نکونام نوش‌جان استقلالی‌ها/گزینه سوم مربیگری را بدون خونریزی اعلام می‌‌کنیم



رویانیان,نکونام,سرمربی جدید پرسپولیس

مایلی‌کهن پرسپولیسی است، ابراهیم‌زاده خوب است با اشکالاتی کوچک

رویانیان: نکونام نوش‌جان استقلالی‌ها/گزینه سوم مربیگری را بدون خونریزی اعلام می‌‌کنیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: جواد نکونام خودش هم می‌داند که مبلغ پیشنهادی ما بالاتر از استقلال نبود.

اخبار ورزشی - خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از جلسه کمیته فنی در ابتدا از خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: اگر من به هیچ دردی نمی‌خورم به درد رسانه‌ها می‌خورم.

وی درباره ابراهیم زاده و مایلی کهن به عنوان گزینه های نهایی سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: آرا بین این دو نفر مساوی است. مایلی کهن حسن‌های زیادی دارد، پرسپولیسی است و مدیریتی خوبی دارد. ابراهیم‌زاده هم محاسن و اشکالات کوچکی دارد. او در مدیریت حاشیه‌ها مربی توانمندی است هر چند کنترل حاشیه‌های پرسپولیس مشکل است.اجازه دادند بین این گزینه فردا سرمربی معرفی می‌شود.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وزارت ورزش روی مایلی‌کهن تاکید دارد و شما تحت فشار بودید، عنوان کرد: من مایلی‌کهن را گفته بودم و این موضوع را مطرح کرده بودم که شاید وزارت ورزش در پیشکسوتان وی را توصیه کرده بود و تاکیدی مطرح نبود، به هیچ عنوان تحت فشار نبودم .مایلی‌کهن دوست داشتی و بزرگ است،ابراهیم زاده هم همینطور، درخشان هم به همین صورت است. انتخاب بین آنها سخت است و ما فعلا به دو گزینه رسیدگی می‌کنیم.

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاران که به شوخی از وی خواستند دیگر گزینه‌های سرمربیگری را اضافه نکند، تصریح کرد: شما دستور دهید همین کار را انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم فردا آن را تمام کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود باید دستیار سرمربی حتما پرسپولیسی باشد خاطر نشان کرد: هئیت مدیره گفت اما من چنین اعتقادی ندارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، آیا نظر آخر را شما می‌دهید، گفت: در خانه هم حرف آخر را من نمی‌زنم و حرف خانمم را قبول می‌کنم.

مدیر عامل سرخپوشان در ادامه به بازگشت ابراهیم زاده در عصر امروز اشاره کرد و گفت: وی امروز بعدازظهر به تهران می‌رسد و شما خبرنگاران اجازه نمی‌دهید یک هفته به طور مداوم از ما می‌پرسید سرمربی چه کسی است، سوال من این است استقلال چه شد؟ اما احتمال دارد امشب یکی از گزینه‌ها را و فردا گزینه دیگری را ببینم. واقعیت این است که ما شرایط داریم،برنامه می‌گیریم و بعد تصمیممان را اعلام می‌کنیم. به شما قول می‌دهم گزینه سوم را بدون خونریزی اعلام کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که خبرنگاری پرسید مالکی تاکید داشت مربی باید پرسپولیسی باشد عنوان کرد: ما باید از آنها بپرسیم که کنارشان چه کسانی هستند، اگر سرمربی پرسپولیسی باشد که مربی هم از بین پرسپولیسی‌ها انتخاب می‌کند، اگر سرمربی پرسپولیسی نباشد نظر من این نیست که حتما مربی پرسپولیسی باشد بلکه اجماع چنین تصمیمی دارد.

به گزارش فارس، جواد نکونام در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که پرسپولیسی‌ها در مورد مبلغ قرارداد او دروغ می‌گویند و قرمزپوشان حاضر بودند 500 میلیون بیشتر از استقلالی ها به او بدهند که در این‌باره رویانیان به خبرنگار فارس گفت: اولاً ارزش نکونام مبلغ بسیار بالایی است و من حاضرم او را به خدمت بگیرم اما این موضوع که گفته من حاضر بودم 500 میلیون بیشتر از استقلالی ها به او بدهم درست نیست و خودش هم این را می‌داند، مبلغ قرارداد من و استقلال مشخص بود اما همه چیز تمام شده و نکونام نوش جان استقلالی‌ها./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اعتراف رویانیان به لنگی بودن (استقلالی ها ببینن و بخندن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پول انتقالم نوش جان رویانیان و 40 میلیون هوادار پرسپولیس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پول انتقالم نوش جان رویانیان و 40 میلیون هوادار پرسپولیس/ از این کمک خوشحالم

فارس: دروازه‌بان تیم روبین کازان روسیه گفت: پول انتقالم به تیم روسی، نوش جان رویانیان و 40 میلیون هوادار پرسپولیس باشد.

تیم فوتبال روبین کازان روسیه در حال حاضر اردوی تدارکاتی خود را در آلمان پیگیری می‌کند. این تیم روسی در دومین دیدار دوستانه خود مقابل دویسبورگ آلمان قرار گرفت و موفق شد با حضور 40 دقیقه‌ای حقیقی با نتیجه 3 بر یک تیم آلمانی را شکست دهد.

علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات محمد رویانیان مبنی بر اینکه پول قرارداد مانوئل ژوزه را از پول حقیقی پرداخت کرده‌ام، ‌گفت: یک روز با سن کم به پرسپولیس آمدم و در این تیم رشد کردم و خدا به من عزت داد که اکنون در یکی از بهترین تیم‌های روسیه توپ می‌زنم، دوست داشتم این موضوع را به هر قیمتی که شده برای پرسپولیس تلافی کنم که در این سن توانستم تا حدودی به خواسته خودم برسم.

وی افزود: پولی که باشگاه پرسپولیس و رویانیان از ترانسفر من به دست آورده نوش جان رویانیان، 40 میلیون هوادار خوب پرسپولیس باشد. امیدوارم توانسته باشم با این جابه‌جایی کمک کوچکی به تیم محبوبم کرده باشم. خدا را شکر می‌کنم که با مسائلی که پیش آمد به روبین کازان پیوستم اما فراموش نکنید که چه حرف‌هایی پشت من زدند اما من به هیچ کدام توجه نداشتم چون تکیه‌ام به خدا بود و او است که به یک بازیکن عزت می‌دهد.

حقیقی در خصوص دیدار تدارکاتی روبین کازان مقابل دویسبورگ آلمان گفت: در آلمان به دنبال تمرینات تاکتیکی و بدنسازی هستیم. ما در 2 نوبت تمرینات خود را ادامه می‌دهیم چون سوپر لیگ روسیه و شکست زنیت برای ما بسیار مهم است. تمام مسئولان کازان و حتی هواداران دوست دارند ما این جام را به خانه ببریم و به همین دلیل اردوی پرفشار را در آلمان ادامه می دهیم.

وی ادامه داد:‌ در این اردو امکانات بسیار خوبی در اختیار داریم و به نوعی در اردوی اول فصل هم هستیم. با توجه به دیدار سوپر لیگ روبین کازان و زنیت باید استارت خود را بدون وقفه برای این دیدار و بازی‌های لیگ روسیه بزند. ما حداقل 3 هفته دیگر بعد از بازی با زنیت برای دیدارهای لیگ‌مان استارت می‌زنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان روبین کازان تاکید زیادی دارند که فضا طوری باشد که بچه‌ها بیشتر کنار هم قرار بگیرند. حتی در مواقعی که در روسیه هوا سرد بود باز هم این تاکیدات حرف اول را می‌زد. من امیدوارم در سال جدید بتوانم فصلی خوب را با بازی‌های بیشتر که خوشبختانه اکنون به اعتماد به نفس کاملی رسیدم برای کازانی‌ها انجام دهم.

روبین کازانی‌ها 23 تیر به روسیه برمی‌گردند و در روز 24 تیر در شهری بی‌طرف، سوپر جام روسیه را مقابل زنیت برگزار می کنند./فارس