ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: خودت را محاکمه کن آقای فردوسی پور / برنامه نخودلوبیا هم بیننده زیادی دارد



رویانیان:این برنامه های ورزشی حال آدم را خراب می کنند / خودت را محاکمه کن آقای فردوسی پور / برنامه نخودلوبیا هم بیننده زیادی دارد

شرایط امروز فوتبال ایران نتیجه چند سال تبلیغ بی‌ارزش رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و شش تلویزیون است که باعث شده این رشته ارزش‌های خود را از دست بدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل -  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آنقدر از سئوال عادل فردوسی پور در برنامه نود ناراحت شده که یکی از تندترین مصاحبه های خود در چندماه اخیر را علیه رسانه ملی انجام داد.

به گزارش گل به نقل از مهر  با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در پرداختن بیش از حد به فوتبال گفت: شرایط امروز فوتبال ایران نتیجه چند سال تبلیغ بی‌ارزش رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های تلویزیونی است که باعث شده این رشته ارزش‌های خود را از دست بدهد.

وی که مستقیما علیه برنامه 90 حرف میزد ادامه داد: چه کسی در این فوتبال ستاره و اسطوره سازی می‌کند؟ چه افرادی بازیکنان میلیاردی در این چند سال اخیر ساخته‌اند؟ کدام برنامه ورزشی به اندازه فوتبال مجری و کارشناس دارد؟ کدام رشته ورزشی در کشور ما هر هفته این چنین مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟ چه کسی در برخی رسانه‌ها مدیران باشگاه‌های فوتبالی را به جان هم می‌اندازد تا با گل آلود کردن آب شرایط را به نفع خود سوق داده تا از این آب گل آلود ماهی بگیرد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سپس به نکته ای اشاره می کند که سالهاست درباره نود می گویند، اینکه نود تنها برنامه چالشی صدا و سیماست: شرایط امروز فوتبال ایران نتیجه چند سال تبلیغ بی‌ارزش رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و شش تلویزیون است که باعث شده این رشته ارزش‌های خود را از دست بدهد. مطمئن باشید اگر برنامه‌ای مانند 90 به موضوع وضعیت نخود و لوبیا در کشور با همین شیوه چالشی بپردازد به اندازه فعلی بیننده پیدا می‌کند، چه رسد به اینکه بخواهد به مشکلات مردم بپردازد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: فوتبال را بکوبید چون ما هم حال‌مان از این همه برنامه تلویزیونی که به این رشته ورزشی می‌پردازد خراب شده است. اگر راست می‌گویید از همین هفته به ساخت برنامه‌هایی مانند نود در رشته‌هایی مانند کشتی، وزنه برداری و تکواندو بپردازید. بیچاره ما که در این فوتبال مانند توپ فوتبال برای شما شده‌ایم و ما را با برنامه‌های فوتبالی به زندگی مردم شوت می‌کنید تا آنها را گرفتار چهره و صدای ناهنجار ما کنید.

وی اظهار داشت: آقای رسانه! شما در طول سال چقدر به رشته‌هایی مانند کشتی، وزنه برداری و تکواندو پرداخته و بها می‌دهی؟ آقای فردوسی‌پور در این شرایط چرا فوتبال را به جای خود محاکمه می‌کنی؟

رویانیان از اعلام آمادگی باشگاه پرسپولیس برای فعالیت در رشته‌های ورزشی چون وزنه برداری و کشتی یاد کرد و گفت: بدون شک اگر برنامه نود طی چند سال اخیر به کشتی می‌پرداخت، کشتی ایران سرنوشتی بدتر از فوتبال پیدا می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص افزود: بیایید تا به جای پخش دعوا و چهره‌های بر افروخته و صحبت‌هایی در مورد فوتبال، شور، شعور، شادی و اخلاق را در فوتبال پرورش دهیم. ما هم طرفدار قهرمانان المپیک هستیم چون ایرانی و مسلمانیم بنابراین بیایید با کمک و همفکری با یکدیگر به پرورش قهرمانان المپیک برای آینده ورزش ایران بپردازیم.

به گزارش گل رویانیان درنهایت  درباره  دلیل حضور خود به صورت تلفنی در برنامه 90 گفت: من آمده بودم تا در برنامه 90 از اخلاق و حس انسانی در خصوص زلزله اهر و وظایفی که در حال حاضر در قبال هموطنان خود داریم، صحبت کنم اما شما آقای فردوسی‌پور بدترین حرف‌ها و اتهامات را مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی به من زدید؟ این یعنی ضایعه برنامه 90. البته نباید از حق بگذریم تنها بخش ارزشمند برنامه شما پرداختن به زلزله آذربایجان بود که جای تشکر دارد/گل

 


ویدیو مرتبط :
دعوای رویانیان با فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید داربی زیبا نبود، اما راهکارتان چه بود؟



انتقادرویانیان از عادل فردوسی پور,داربی,انتقادمحمد رویانیان از برنامه 90

انتقاد از نحوه پرداختن 90 به داربی
رویانیان: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید داربی زیبا نبود، اما راهکارتان چه بود؟

محمد رویانیان با انتقاد از برنامه 90 در پرداختن به داربی گفت: آقای فردوسی‌پور! یک کودک هم فهمید که داربی زیبا نبود. اما راه حلی برای این موضوع ارائه دادید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بعد از داربی از برنامه 90 انتظار دیگری داشت، اظهار کرد: ما می‌آییم قبل از داربی این بازی را بزرگ می‌کنیم. بعد از آن به خاطر مساوی بیشتر به حاشیه‌هایش دامن می‌زنیم. به هر حال با توجه به شرایط خاص داربی حق مربیان بود که با احتیاط کار کنند. ما هم قبول داریم که این بازی ضعیف بود. از نظر خودم کیفیت بازی متوسط بود اما 90 می‌توانست طور دیگری به مشکلات این بازی بپردازد.

وی در ادامه گفت: بازی تماشاگرپسندی نبود. اهالی فوتبال و جامعه رسانه حق دارند که روی زیبا نبودن این بازی اجماع کنند. نظر ما هم با آنها یکی است. اما یک کودک هم فهمید که این بازی کیفیت لازم را ندارد، بنابراین نیازی نبود که 3-2 ساعت را به این اختصاص دهیم که ثابت کنیم داربی زیبا نبوده است.

رویانیان با اشاره به اینکه باید برای بهبود کیفیت این بازی به دنبال راه حل بود، گفت: انتظارم از برنامه 90 این بود که شب گذشته به جای اینکه کارشناس بیاورد و سوال بگذارد که ثابت کند بازی دو تیم زیبا نبوده، برای ارائه راهکار و اینکه چه کنیم این بازی بهتر شود تلاش می‌کرد. بینندگان در همان ابتدای برنامه با رای بالایی تشخیص دادند که کیفیت این بازی پایین بوده است. باید کارشناس را وادار به ارائه راه حل کرد.

او گفت: در 20-10 سال اخیر بیشتر داربی ها مساوی شده است. شما 15 سال است که برنامه دارید. در این مدت کجا بودید؟ عزیز دل من آقای فردوسی‌پور! مادامی که به دنبال راهکار برای بهتر شدن کیفیت این بازی نباشیم، داربی زیبا نمی‌شود. تا وقتی که رویه اصلاحی نداریم به جایی نمی‌رسیم.

رویانیان تصریح کرد: به جای 2.5 ساعت برنامه، گرفتن وقت مردم و هزینه‌های سنگین برای صدا و سیما بگویید راه حل چیست. به جای اینکه به بازیکنان و مربیان توهین کنید بگویید چه باید کرد. آقای فردوسی‌پور شما این کار را نکردید اما من و فتح‌الله زاده هفته آینده این کار را می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازی دوستانه با هامبورگ لغو شد، به ایسنا گفت: این بازی لغو نشده اما با مهدوی‌کیا مذاکره کرده‌ایم و قرار است بازی دیگری برگزار کنیم. به زودی خبرهای آن را اعلام خواهیم کرد./ایسنا