ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان استعفا کرد



 

 

 

 

سردار محمد رویانیان به دنبال انتصاب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس از مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی استعفا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سردار محمد رویانیان که پیش از این مدیر عامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور بود، استعفای خود را به وزیر کشورارائه کرد که این استعفا مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفت .

متن نامه استعفای سردار محمد رویانیان به شرح زیر است:

"جناب آقای مهندس مصطفی محمد نجار

وزیر محترم کشور

سلام و علیکم

احتراماً، همانگونه که مستحضرید بنا به مصوبه هیات مدیره باشگاه مردمی پرسپولیس،اینجانب  به عنوان مدیر عامل باشگاه منصوب گردیده ام، از آن جایی که برابر اعلام سازمان بازرسی کل کشور قانون منع فعالیت دو شغله ها اجازه نمی دهد تا همزمان در دو سمت خدمت نمایم، لازم می دانم بدینوسیله استعفای خویش را از مدیر عاملی شرکت دولتی حمل و نقل ریلی کشور اعلام نمایم.

علیهذا، ضمن تشکر از عنایات جنابعالی خواهشمند است با استعفای اینجانب موافقت فرمایید."

وزیر کشور نیز ضمن موافقت با این استعفا از تلاش های سردار رویانیان در مدت تصدی وی به عنوان مدیر عاملی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور قدردانی کرد.



ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده استعفا ناگهانی رویانیان/مدیر عامل وزیر می شود یا از فوتبال می رود !؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مدیر عامل وزیر می شود یا از فوتبال می رود !؟

پشت پرده استعفا ناگهانی رویانیان

استعفای ناگهانی محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس خبر جالبی بود که ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرد البته رویانیان از ریاست ستاد حمل و نقل و سوخت کشور هم استعفا داد.

به گزارش «تابناک»، جالب اینکه رویانیان درخواست رسمی برای کناره‌گیری از ریاست ستاد حمل و نقل و سوخت کشور و مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس را به دفتر رییس جمهوری ارایه کرد ! چون معمولا استعفا مدیرعامل باشگاه باید تقدیم رئیس هیئت‌مدیره باشگاه شود .

فداحسین مالکی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت:‌ تا این لحظه هیچ استعفایی از رویانیان ندیده‌ام و کسی هم در این‌باره به من حرفی نزده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که قبل ازاین نیز درخواست استعفایش را به وزیر ورزش ارائه کرده بود، امروز سه شنبه مجددا این درخواست را ارائه کرد اما شنیده ها حاکی از آن است که وی همچنان در باشگاه پرسپولیس خواهد ماند ولی با ستاد سوخت قطع همکاری خواهد کرد.

محمد شیخان، معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگویی اظهار داشت: محمد رویانیان که از ستاد حمل و نقل و سوخت استعفا داده است به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد.

حدس و گمان زیادی در مورد استعفا مدیرعامل باشگاه شنیده شد، گفته می شود وی در حال آماده شدن برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان است.

شنیدیم رویانیان این روزها جلسات متعددی برای تصدی این مسئولیت در ماههای پایانی دولت داشته است و حتی برنامه هایی نیز برای این وزارتخانه آماده کرده است.

گفتنی است مدتی است که شایعه رفتن رویانیان از باشگاه پرسپولیس در این باشگاه زمزمه می شود که ظاهرا مرتبط با رفتن احتمالی وی به وزارت ورزش و جوانان نیست .

در ماه گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رای گیری نشان دادند که توضیحات وزیر ورزش و امور جوانان در پاسخ به سوال علت عدم اجرایی شدن تکلیف برنامه پنجم توسعه در ارتباط با وزه جوانان قانع نشدند.

نمایندگان مجلس با 64 رای موافق، 124 رای مخالف و 23 رای ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر اعلام کردند که توضیحات وزیر در پاسخ به این سوال آنان را قانع نکرده است.

اگر رای مجلس در خصوص قانع نشدن از اظهارات وزیر ورزش به سه مورد برسد زمینه استیضاح وی در مجلس فراهم خواهد شد. رای نمایندگان اولین کارت مجلس به عباسی بود.

با کارت زردی که مجلس در این روز به عباسی زرد کارت زردهای مجلس به کابینه به عدد 2 رسید...

هر چند محمد رویانیان مهمترین دلایل استعفایش از پرسپولیس را اینگونه اعلام کرد که من مرد میدان فوتبال نیستم، متاسفانه به من مرتب اتهام می زدند که پول از کجا می‌آوری؟

البته این شایعه هم وجود دارد که رویانیان پس از استعفا علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال شود ، همچنین دیگر مورد احتمالی، شاید این استعفا اهرمی برای رهایی از فشار مالی باشد که این روزها ترکش کمبود نقدینگی دامن این باشگاه بزرگ را گرفته است .

گفتنی ست محمد رویانیان شهریورماه سال 90 به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس منصوب شد در ابتدای فصل دوازدهم لیگ برتر مجموعه ای از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را به خدمت گرفت و تیمی ایده ال را برای حضور در مسابقات آماده کرد اما انتخاب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی و عملکرد نامطلوب وی، عملا از رویانیان یک مدیر ناکام در نتیجه گیری ساخت.

به هر حال در فوتبال ما هر اتفاقی امکان دارد در هر زمانی رخ بدهد فقط چند روزی صبر کنید !

تابناک