ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو:مورينيو رابطه خوبي با من ندارد



 

 

 

 

رونالدو:مورينيو رابطه خوبي با من ندارد

 

دوست دارم آقاي خاص را از نزديك ببينم

رونالدو: مورينيو رابطه خوبي با من ندارد

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: مورينيو هيچ ارتباط خوبي با من ندارد.

به نقل از ماركا، كريستيانو رونالدو كه اين روزها در كمپ تيم ملي پرتغال به سر مي‌برد تصريح كرد: مربيان پرتغالي اصولا انسان‌هاي مهربان و خوش برخوردي نيستند و مي‌دانم در فصل آينده روزهاي خوبي را تجربه نخواهم كرد. در هر حال كار كردن زير دست مورينيو هم يك تجربه است و بايد آن را وارد كارنامه خود كنم.
وي افزود: دوست دارم اين آقاي خاص را از نزديك ببينم. مي‌گويند مرد خيلي مغروري است و شاگردانش به شدت از او مي‌ترسند. او بايد مربي جالبي باشد.

كريس كه تلاش مي كرد با كنايه سخن بگويد در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر احتمال ترك رئال مادريد اظهار داشت: حرفش را هم نزنيد. من يك بار به خاطر مشكلاتي كه با فرگوسن داشتم منچستريونايتد را ترك كردم و ديگر به خاطر اين مسائل تيم خود را از دست نمي‌دهم...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
رابطه محترمانه کریستیانو رونالدو و مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: رابطه‌ من و مورینیو اهمیتی ندارد


ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادریدی رابطه‌اش با مورینیو را مسئله مهمی نمی‌داند.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو پس از زدن چهار گل در پیروزی 5 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) رئال‌مادرید بر الچه در هفته پنجم لالیگای اسپانیا در خصوص رابطه‌اش با آقای خاص گفت: این مسئله‌ای است که اهمیت ندارد، مهم رئال‌مادرید است. من مشکلی با این قضیه ندارم و فقط می‌خواهم به رئال کمک کنم. ترجیح می‌دهم در مورد چنین مسائلی صحبت نکنم.

ژوزه مورینیو هفته گذشته در اظهارنظری جدید عنوان کرد از زمانی که در سال 2013 سانتیاگوبرنابئو را ترک کرده‌ با ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در تماس نبوده است.

وی درباره گلزنی‌اش عنوان کرد: پیش از این هم در دو یا سه بازی چهار گل در جریان یک دیدار  زده بودم. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در این بازی به گلزنی‌ام کمک کردند و این گل‌ها را به پسرم تقدیم می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود. ما کمی بد شروع کردیم ولی در ادامه با دو گل متوالی اوضاع تغییر کرد.

مهاجم 29 ساله کهکشانی‌ها در خصوص این پرسش که «سنگربان اول رئال باید چه کسی باشد؟» اظهار داشت: نباید همیشه در مورد این موضوع صحبت کنیم. کاسیاس و ناواس بهترین دروازه‌بان‌های لیگ هستند. به نظرم این سؤالی خسته‌کننده است. مهم این است که به پیشرفت‌مان ادامه بدهیم.