ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو به خاطر خرید یک شیرینی از پرواز جا ماند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام ملت‌های اروپا- ۲۰۱۲

رونالدو به خاطر خرید یک شیرینی از پرواز جا ماند!

مهاجم پرتغال پس از ناکامی از راه‌یابی به فینال جام ملت‌های اروپا به خاطر خرید یک شیرینی از پرواز تیم ملی کشورش به کشورش جا ماند.

 

به گزارش فارس و به نقل از آسوشیتدپرس، کریستیانو رونالدو پس از اینکه پرواز تیم ملی پرتغال برای بازگشت به خانه را از دست داد، مجبور شد چند ساعت بیشتر در فرودگاه اوکراین معطل شود.

کاپیتان پرتغال که شانس به ثمر رساندن پنالتی در بازی نیمه‌نهایی مقابل اسپانیا را از دست داد، در این باره گفت: مسئول پرواز از من پرسید که دوست دارم کدام قسمت بنشینم و من گفتم می‌خواهم در انتهای هواپیما بنشینم؛ سپس رفتم تا یک شیرینی بخرم که هواپیما بدون من پرواز کرد. این ناعادلانه است. خوردن آن شیرینی هم حالم را بد کرد.

با این وجود پائولو بنتو سرمربی تیم تنها پس از فرود در لیسبون متوجه این اشتباه شد.

مندز، کاپیتان هواپیما در این باره گفت: اگر رونالدو می‌خواست مطمئن شود که در هواپیما است، باید زودتر از اینها اقدام می‌کرد.

رونالدو که با یک پرواز دیگر به خانه بازگشت، گفت: جدا می‌گویم که خرید آن شیرینی واقعا اشتباه بود./فارس


ویدیو مرتبط :
باب اسفنجی(مردن به خاطر یه دونه شیرینی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاهین به خاطر بی پولی از پرواز جا ماند


کلکسیون مشکلات شاهین بوشهر در لیگ یازدهم همواره در حال تکرار است و این تراژدی از حد گذشته و تبدیل به کمدی شده است. در تازه ترین اتفاق، بازیکنان و کادر فنی این تیم از پرواز ایتالیا به استانبول در اردوی ترکیه جا ماندند.

تماشا: کلکسیون مشکلات شاهین بوشهر در لیگ یازدهم همواره در حال تکرار است و این تراژدی از حد گذشته و تبدیل به کمدی شده است. در تازه ترین اتفاق، بازیکنان و کادر فنی این تیم از پرواز ایتالیا به استانبول در اردوی ترکیه جا ماندند.

بازیکنان شاهین بعد از اردوی آماده سازی خود در ترکیه، صبح دیروز قرار بود با پرواز ساعت 7:30 آنتالیا به استانبول رفته و پس از آن راهی تهران شوند ولی گویا مشکلات عجیب این تیم جنوبی پایانی ندارد. داستان از این قرار است که مسوولان هتل محل اقامت شاهین به علت اینکه مسوولان این تیم با وجود حضور پسر افراشته، رییس هیات مدیره شاهین در هتل، هزینه اقامت اردوی اخیر را پرداخت نکرده بودند،  اجازه ندادند تا کاروان شاهین هتل را ترک کنند.

بالاخره پس از چند ساعت چانه زنی و با چند واسطه، پول هتل پرداخت شد ولی شاهینی ها نتوانستند به موقع خودر ا به فرودگاه آنتالیا رسانده و از پرواز جا ماندند. نکته جالب تر اینکه مسوولان شاهین به خاطر اضافه بار بازیکنان که برای همراه داشتن وسایل تمرین از قبیل توپ و کاور بود از بازیکنان نفری 30 لیره پول گرفتند تا جریمه ناشی از آن را پرداخت کنند.

بازیکنان شاهین نیز از وضعیت به وجود آمده به شدت شاکی اند. یکی از این بازیکنان به سایت گل می گوید: «خدا اسم ما را هم جاسم کرار نکرد تا بدون بازی کردن پول بگیریم!» گفته می شود پیش پرداخت هتل محل اقامت شاهین در ترکیه هم از سوی یکی از خیرین محلی پرداخت شده بود. حمید درخشان که از این اتفاقات به شدت عصبانی است، به یکی از دستیارانش گفته است: «برگردیم تهران تکلیفم را مشخص می کنم. نمی خواهم بیش از این سوژه خنده دیگران شویم».